Mikä kilohinta pyykinpesuaineella?

Esim. Ariel? Muistaako kukaan... =)

Lidlissä oli nimittäin sellanen reilun 7 kilon pönikkä myynnissä ja kilohinta oli 2,3?.

Mietin vaan et pitäiskö käydä ostamassa.. Jos se kerran olis halvempaa =)
 
Mä käytän Bio Luvil Proffessionalia, se maksaa 32e/8kg eli kilohinnaksi tulee 4e. Se on riittoisampaa kuin yksikään muu pesuaine mihin olen törmännyt, pesee paremmin valkopyykinkin kuin valkaisuainetta sisältävät pesuaineet ja on zeoliititon ja valkaisuaineeton ja mikä parasta, ei aiheuta yhdellekään meidän perheen ongelma-ihoisista ärsytystä eikä haise kilometrin päähän.
 
Minä ostan Erisania 8 kg pöntön. Sen hinta myös tuon reilu 30 e. harvoinhan tuota tarvii ostaa. Nykyään taitaa mennä n 3 pönttöä/vuosi kun meitä 7 henkeä.
Tuo ollu hyvää. Miehelle tulee tosi raju ihottuma jos yhtään hajusteita. Ja epäilen kyllä että myös zeoliitistä saa oireita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:28 Vieras kirjoitti:
Minä ostan Erisania 8 kg pöntön. Sen hinta myös tuon reilu 30 e. harvoinhan tuota tarvii ostaa. Nykyään taitaa mennä n 3 pönttöä/vuosi kun meitä 7 henkeä.
Tuo ollu hyvää. Miehelle tulee tosi raju ihottuma jos yhtään hajusteita. Ja epäilen kyllä että myös zeoliitistä saa oireita.
En yhtään ihmettele jos saa zeoliitista oireita, sehän kertyy koneeseen ja pyykkiin niin että etenkin tummissa neulevaatteissa alkaa ihan näkymään sellaista harmaata hötöä. Zeoliitti on periaatteessa savea...
 

Yhteistyössä