mikä kommentti mieheltä

  • Viestiketjun aloittaja voi v*ttu
  • Ensimmäinen viesti
voi v*ttu
Meillä monta lasta, ja mulle ei noi hormonaaliset ehkäisyt sovi. Juteltiin illalla sterilisaatiosta, ja kun se on miehelle paljon helpompi tehdä. Sanoi että hän ei siihen sit turhan takia mene, että seksiä pitää olla sit useammin ku kerta viikkoon.. Taustaa, meillä on 5 lasta, joista nuorin on alle 1 ja vanhin 9-vuotias, seksiä on se kerta viikkoon, joskus 2. En mä jaksa tän arjen pyörityksen jälkeen enempää. Suutuinko turhasta, kun noin kiristi?
 
"vieras"
Mitenkä sterilisaatio vaikuttaa parisuhteen seksikertojen määrään mitenkään? Sillä toimenpiteellähän lyödään lukkoon se, että lapsikatras on nyt täynnä. Päinvastoin seksiähän voi olla jopa enemmän, kun ei tarvitse enää kumien kanssa räplätä.
 
-
Heheheh... mun mielestä toi oli sun mieheltä ihan hauska juttu :) Älä ota kaikkea niin vakavasti.
Toihan oli vähän, niinkuin se olis hakenut vakuutusta. Miehen psyykelle toi operaatio on iso juttu, joten ehkä se haki vahvistusta, että sen kannattaa se tehdä :)
 
ap..
Heheheh... mun mielestä toi oli sun mieheltä ihan hauska juttu :) Älä ota kaikkea niin vakavasti.
Toihan oli vähän, niinkuin se olis hakenut vakuutusta. Miehen psyykelle toi operaatio on iso juttu, joten ehkä se haki vahvistusta, että sen kannattaa se tehdä :)
pyysi anteeksi kyllä, ettei tarkoittanut sitä ihan niin, ja sanoi että on mielelle iso asia.. Sanoin että kyllä mäkin oon vaikka mihin operaatioihin suostunut, kierukka, kapseli enkä mäkään ole alkanut kiristään miestä.
 
B bb b
Mulle tehtiin essure-sterilisaatio ja on kyllä vaikea uskoa miehen toimenpiteen olevan helpompi. Coilin asettaminen munatorviin vei aikaa alle vartin ja mitään ei tarvinnu leikata. Ennen toimenpidettä piti ottaa buranaa ja panadolia ja toimenpiteen jälkeen otin vielä buranan. Siinäpä se. 3 kk piti käyttää vielä kumia, kun arpeutuminen tapahtui, mutta pitää miehen sterilisaatiossakin kauan odotella, ettei siemennesteessä ole enää siittiöitä.

Miehen kommentti oli kyllä ihan perseestä!
 
M32
Heh heh. Ihan hyvää neuvottelua mieheltä. Nyt sinulta odotetaan vastatarjousta. Kerta viikkoon ja yksi käsihoito? :)

Mutta vakavasti puhuen tässähän mies yrittää ottaa omia tarpeitaan puheeksi. Vaikka ne eivät asiaan liitykään, kannattaa niitä silti kuunnella. Mies ei ole tyytyväinen seksin määrään. Voisiko tämän asian ottaa tosissaan ja vaikka keskustella siitä erikseen?
 
"akka"
Ymmärrän miestäsi,seksiä kerran viikossa on sama kuin ei yhtään mitään.
En ole koskaan ymmärtänyt että vedotaan siihen että on lapsia ni ei vaan jaksa.
Mulla on viisi lasta ja mä en ole ikinä kieltäytynyt seksistä vedoten siihen että lapset on nii rasittavia ettei jaksa.
Päinvastoin,seksistä saa lisävirtaa ja jaksaa paljon paremmin.
 
ap..
Kyllä,ollaan keskusteltu asiasta muutenkin, ja on sanonut että ymmärtää Tän elämäntilanteen. Ja toi kerta viikkoon ollut hänelle ok, eikä ongelma oo toi määrä, vaan miehen kommentti, et ois vähän miettinyt mitä puhuu.
 
ap..
Mä tiän kokemuksesta kun nuorin lapsi kasvaa ja imetys loppuu kokonaan, niin mullakin halut palaa. Mulla tällä hetkellä kapseli ja sekin vaikuttaa mun mieleen, ja tulee turvotusta, eikä paino laske, niin olo ei edes tunnu hyvältä. Kun saa ton kapselinkin sit pois.
 
"akka"
Kyllä,ollaan keskusteltu asiasta muutenkin, ja on sanonut että ymmärtää Tän elämäntilanteen. Ja toi kerta viikkoon ollut hänelle ok, eikä ongelma oo toi määrä, vaan miehen kommentti, et ois vähän miettinyt mitä puhuu.
Kerta viikkoon ei todellakaan ole miehelle ok jos mainitsee erikseen että seksiä on sitten oltava useammin kuin kerta viikkoon jos hän vasektomiaan menee.Ei kannata uskotella itselleen että se kerta viikkoon olisi riittävästi.Jos se miehen mielestä olisi riittävästi, hän ei olisi moista kommenttia suustaan päästänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Mä voisin kuvitella, et oma mies heittäisi jotain tollasta huumorilla... Mutta jos toi oli tosissaan sanottu niin aika tökeröä.

Jotkut jaksaa panna vaikka 10 kertaa päivässä vaikka olisi 5 lasta, mut ihmiset on erilaisia. Mulla jo imetys vie halut ja pitää huolen että limakalvot ärtyy joka kerta seksistä niin ettei ihan heti huvita uudestaan. Ja iltaisin olen usein kertakaikkiaan niin väsynyt, että saatan nukahtaa sohvalle jos istahdan pariksi minuutiksi miehen viereen katsomaan telkkaria... Joskus olen jopa nukahtanut kesken seksin, että se siitä virran saamisesta siitä :) Toki kannattaa etsiä jokin kompromissi, että molemmat voisivat olla suht tyytyväisiä.

Toisalata jos mies ihan tosissaan noin sanoo, niin voisko ajatella, että se on sen verran iso juttu, että sitä voisi harkita vasta sitten kun alkaa tarvita ehkäisyä useammin? Kondomin kanssa räpeltäminen kerran viikossa ei ainakaan mua haittaa, mutta silloin kun seksiä on useammin, alkaa jo kaivata muita keinoja. En tarkoita mitään kiristämistä, vaan unohdatte asian hetkeksi ja alatte miettiä joskus uudestaan?
 
-
pyysi anteeksi kyllä, ettei tarkoittanut sitä ihan niin, ja sanoi että on mielelle iso asia.. Sanoin että kyllä mäkin oon vaikka mihin operaatioihin suostunut, kierukka, kapseli enkä mäkään ole alkanut kiristään miestä.
Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti ja tosissaan, elämä on paljon kivempaa ja lepppoisampaa, kun ei analysoi kaikkea toisen sanomaa. Ymmärrän, että pahoitit mielesi, mutta päästä siitä irti.
 
"vieras"
OT, mutta minua suorastaan vitu**aa tuon mantran hokeminen kuinka ISO asia miehelle on sterilisaatio...

Siis ymmärrän kyllä, että se on iso asia, mutta miksi ei samalla paatoksella puhuta siitä kuinka helkatin ISO asia naiselle (ja hänen seksuaalisuudelle) on raskaus/synnytys/imetys/valvomis -rumba? Ensinnäkin siinä on usein hormonit aivan sekaisin parin vuoden ajan. Sen lisäksi tossa on toisilla aivan ruhjottu, kun sieltä on punnerrettu sellainen nelikiloinen paketti ulos, jne,jne..

Mutta ei. Miestä pitää YMMÄRTÄÄ, kun asia on niin ISO. Naiselle vaan todetaan, että mitä hittoa siinä valitat, ei raskaus ole sairaus, kyllä kotona on helppoa vain köllötellä ja vaikkapa kahden vuoden valvominen (+ hormonit) eivät millään tavalla voi vaikuttaa seksihaluihin. Pihtaava ja nalkuttava akka vain olet... ARGHHHHHHH!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Koivunkäpy
"Vieras"
No oon minäki sanonu miehelle etten ala pillereitä turhaan syömään. Mun mielestä ei oo mitään järkeä tuputtaa itseensä joka päivä hormooneja jos seksiä on kaks kertaa kuussa. Sitten kun on aihetta säännölliseen ehkäisyyn, otan sen käyttöön.
 
dddd
[QUOTE="vieras";28588342]OT, mutta minua suorastaan vitu**aa tuon mantran hokeminen kuinka ISO asia miehelle on sterilisaatio...

Siis ymmärrän kyllä, että se on iso asia, mutta miksi ei samalla paatoksella puhuta siitä kuinka helkatin ISO asia naiselle (ja hänen seksuaalisuudelle) on raskaus/synnytys/imetys/valvomis -rumba? Ensinnäkin siinä on usein hormonit aivan sekaisin parin vuoden ajan. Sen lisäksi tossa on toisilla aivan ruhjottu, kun sieltä on punnerrettu sellainen nelikiloinen paketti ulos, jne,jne..

Mutta ei. Miestä pitää YMMÄRTÄÄ, kun asia on niin ISO. Naiselle vaan todetaan, että mitä hittoa siinä valitat, ei raskaus ole sairaus, kyllä kotona on helppoa vain köllötellä ja vaikkapa kahden vuoden valvominen (+ hormonit) eivät millään tavalla voi vaikuttaa seksihaluihin. Pihtaava ja nalkuttava akka vain olet... ARGHHHHHHH!!![/QUOTE]

Ihan hyvä huomauttaa kuinka iso ja lopullinen asia sterilisaatio on.
Toisaalta, voisihan sitä huomauttaa kuinka iso ja lopulllinen asia lapset on.
 
"vieras"
Miksei voisi toiselle ilmoittaa, että seksi viikkoon on liian vähän? Mulle ainakin naisena olisi ja siitä miehelleni ilmoittaisin. Jos sanoo ettei ole aikaa, on syy jossain ihan muussa kuin siinä ajassa. Välillä tietysti kerran viikossa tai harvemminkin voi olla ihan normaalia, kun on vaikeampaa aikaa. Tottakai esimerkiksi synnytyksen jälkeen pitää olla ilman seksiä aika kauan ja koliikkilapsen kanssa voi olla haluton, mutta myös ymmärrettävä sen puolison tarpeita. 1 vuotias ei ole enään vauva. Itse ainakin olisin vielä huonommalla tuulella jos en edes saisi sitä seksiä.

Seksi uuluu normaaliin parisuhteeseen. Jos eletään vain ystävinä on keskusteltava siitä miteh sitä seksiä sitten harrastetaan jos ei yhdessä. En kyllä itse voisi olla naimisissa ja samaan aikaan harrastaa seksiä muiden miesten kanssa edes luvalla.
 
"vieras"
Meilläkin minä olisin tuon saattanut tokaista. Seksiä meilläkin on vaan kerran viikkoon ja olen usein miehelle ilmaissut, että useamminkin kelpaisi. Viimeksi viikonloppuna ja taisi tuo vihdoin tajuta, että tuo seksittömyys aiheuttaa minulle sitä stressiä. Meillä on vauva 7kk ja olen kotona hänen kanssaan päivät ja aika käy välillä pitkäksi. Ei sitten aina huvita mitään tehdäkään, kun tuntuu ettei miehellekään kelpaa. Kuulemma mies haluaa, mutta on stressiä, juurikin kun joutuu tekemään paljon täällä kotonakin. Eli kiva kierre sitten. Meillä on kuitenkin tuo vauva helppo tapaus ja mies saa nukkua yöt heräilemättä, kun vauva herää syömään vain kerran ja sekin vasta kun mies on jo töihin herännyt. Eli ei pitäis väsymystä sen takia olla. Joten toivoa sopii että sitä seksiä sais vaikka sen 2 kertaa viikkoon niin itsekin piristyisi varmasti. Tosin kyllähän minä oman osani kotihommista teen, kaikkea ei vaan saa tehtyä tuon vauvan kanssa. Mutta eipä sitä hommaakaan ole vielä paljon kun ei tuo vielä osaa sotkea.
 
ap..
[QUOTE="vieras";28588342]OT, mutta minua suorastaan vitu**aa tuon mantran hokeminen kuinka ISO asia miehelle on sterilisaatio...

Siis ymmärrän kyllä, että se on iso asia, mutta miksi ei samalla paatoksella puhuta siitä kuinka helkatin ISO asia naiselle (ja hänen seksuaalisuudelle) on raskaus/synnytys/imetys/valvomis -rumba? Ensinnäkin siinä on usein hormonit aivan sekaisin parin vuoden ajan. Sen lisäksi tossa on toisilla aivan ruhjottu, kun sieltä on punnerrettu sellainen nelikiloinen paketti ulos, jne,jne..

Mutta ei. Miestä pitää YMMÄRTÄÄ, kun asia on niin ISO. Naiselle vaan todetaan, että mitä hittoa siinä valitat, ei raskaus ole sairaus, kyllä kotona on helppoa vain köllötellä ja vaikkapa kahden vuoden valvominen (+ hormonit) eivät millään tavalla voi vaikuttaa seksihaluihin. Pihtaava ja nalkuttava akka vain olet... ARGHHHHHHH!!![/QUOTE] juuri näin..
 

Yhteistyössä