mikä nimi on jäänyt hautumaan?

  • Viestiketjun aloittaja mintty
  • Ensimmäinen viesti
Minä
haluaisin antaa tulevalle tytölle nimeksi Magdaleena, mutta onko jotenkin liian "raamatullinen" sävy? Matilda on toinen vaihtoehto mutta tuo Magdaleena jää kyllä hampaan koloon jos en sitä laita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mintty:
onko teille jäänyt nimiä jotka hakuaisitte vielä joskus käyttää lapsellenne?tai minkä olisitte näin älkeenpäin halunneet antaa...?
jos miä saan vielä joskus tytön niin ehottomasti Lilli
Meidän tyttöä kutsuttiin masussa ja heti syntymän jälkeen Lilliksi =) Vaan kun ei miehen mielestä sopinut oikeasti nimeksi niin jäi käyttämättä. Ehkä toiselle sitten...

Pojan nimistä Reko on pyörinyt mielessä. Vaan olisiko poikavauvastakaan tuon nimistä lopulta tullut...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
haluaisin antaa tulevalle tytölle nimeksi Magdaleena, mutta onko jotenkin liian "raamatullinen" sävy? Matilda on toinen vaihtoehto mutta tuo Magdaleena jää kyllä hampaan koloon jos en sitä laita...
Öööö... Onhan nuo Joonat ja muutkin ketjussa mainitut raamatullisia nimiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Vähän kaihertaa, että ne Loviisa ja Vetriika jäi käyttämättä toisina niminä.
Meillä on tytöllä toisena nimenä Loviisa :heart: Jäi mulle mieleen aikanaan Ronja ryövärintyttärestä. Jos saatais vielä tyttö, haluaisin sille nimeksi Sohvi. Pojalle en keksis millään nimeä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Vaikka kuinka moni nimi. Esim. Osku, Samuel, Benjamin, Sebastian, Kalle, Olli, Lotta, Linnea ja Alisa. Muitakin on ja aika varma olen, ettei meille enempää lapsia tule, joten käyttämättä taitaa meillä nuo nimet jäädä...
No mä voisin nyysiä sulta ton Sebastianin jos sopii :whistle:
Jos siis poikaa tuun koskaan saamaan :)
Nyysi pois vaan...jäähän tohon noita vielä, jos kuitenkin joskus... :whistle:

 
:) kovasti on tytölle nimi vaihtoehtoja, elikkä ehkä jos joskus likan saan niin ehdottomasti siihen nimeen tulee ainakin Taru (olisi niin mukavasti äiti ja tyttö Satu & Taru)... Ja toinen mikä on jotenkin jäänyt päähän on Sara-Lotta (savosta kun olen alkujani niin tuo niinkuin savolaisittain Charlotta)...
 

Yhteistyössä