Mikä on mielestäsi pieni ikäero?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
poikien äiti
meil on pienet ikäerot...esikko esikon ja keskimmäisen ero vajaa vuosi ja keskimmäisen ja kolmannen ero 1v6kk. elikkäs esikko nyt 2v8kk ja keskimmäinen 1v8kk ja pienin 2kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
10 kuukautta =) ?

Meille tulee toinen lapsi kun ensimmäinen on vuoden, ei se mikään hirmu lyhyt tai pieni aika se vuosi ole..

Kirjoitit juuri sen mitä meinasin lisätä. Mulla tuo ikäero-ajattelutapa muuttui lasten myötä, en tiedä onko muilla ollut näin mut ite huomasin et mulla oli. Esikon, kakkosen ja kolmannen kun sain, ajattelin et alle 1.5v on pieni ikäero, mutta nykyisin nelosen jälkeen tuntuu että ne, jotka saa lapsen kun edellinen on alle 2-2.5v, saavat toisen vauvan edellisen kaveriksi. Ehkä tuota omaa kuopusta (2v3kk) tulee pidettyä paljon vauvaisempana, kuin muita aikoinaan.

 
mii
siis lapsille vai parisuhteessa?
lapsille sanoisin n. 2 vuotta, syyksi sen että siihen asti lapsi vaatii vielä aika paljon/lähes kokonaan vanhempien huomion ja ajan..
parisuhteessa ikäero onkin häilyvämpi...
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alle 1,5v.
peesi tälle! mun äidillä on veljensä kans 10kk ikäeroa, eli varmaan pienin mahdollinen!
Vois olla pienempikin! Mun kakkosella ja kuopuksella on se 10kk, mutta jos kuopus olisi syntynyt ennen aikojaan, vois olla vielä pienempi.
 

Yhteistyössä