Mikä on nopein/helpoin synnytys,minkä tiedät?

  • Viestiketjun aloittaja "Jopo"
  • Ensimmäinen viesti
hjk
Mun toka synnytys. Kesti 2h, sairaalassa ehdin olla tunnin, ehdin saada spinaalin ja sen ansiosta ei tuntunut mitään. Silti osasin hyvin ponnistaa, ja kaikki meni loistavasti.
 
minulla
2 synnytystä 4 olleeet helppoja. Toinen synnytys ksti 2,5 tuntia ja yks ponnistus sekä viimeisin kesti 48 min, lähdin hakemaan unilääkettä et pääsen nukkumaan kun 2 viikkoo yliaikanen ja olo oli tukala, ja kiristi ja painontunnetta. ja tosi lievää aaltomaista selkäsärkyä. Pääsin sairaalaan, niin meni 10 min niin oli poika pihalla. En kerinnyt ees vaatteita vaihtan. Kamalaa ajatella kuinka lähellä ettei vauva syntyny kotiin, jossa 3 vanhempaa sisarusta..
 
"vieras"
Mulla kaikki kolme synnytystä olleet helppoja. Kestot 2h, 2½h, 1½h. Ekassa ponnitus vähän hukassa ja kestikin 20 min, tokassa 3 min ja vikassa 1 min. Luomuna aina menty. Ekassa repesin kyllä pahoin, mutta muissa ei ollenkaan.
 
"NäkymätönNinni"
Oon syöksysynnyttäjä ja yhden olen ambulanssiinkin synnyttänyt. Helpoin kuitenkin on ollut oma viides synnytykseni. Kesti puoli tuntia ja vauva syntyi ponnistamatta supistuksen voimalla. Yhteensä 7 supistusta oli KOKO synnytyksen aikana. :D
 
"vieras"
[QUOTE="NäkymätönNinni";22212709]Oon syöksysynnyttäjä ja yhden olen ambulanssiinkin synnyttänyt. Helpoin kuitenkin on ollut oma viides synnytykseni. Kesti puoli tuntia ja vauva syntyi ponnistamatta supistuksen voimalla. Yhteensä 7 supistusta oli KOKO synnytyksen aikana. :D[/QUOTE]

Tää oli kyllä jo paras :O :)
 

Yhteistyössä