Mikä on Teemu Selänteen vaiettu salaisuus ?

  • Viestiketjun aloittaja "Miranda"
  • Ensimmäinen viesti
liiis suuuu
Pistäkää Googlen kuvahakuun Eemil Selänne ja Paul Kariya, todella paljon yhdennäköisyyttä... Muut lapset ovat selkeästi Teemun näköä.
:eek: :eek: :eek:
Teemu Selänteen 600. syöttöpistettä juhli koko perhe
Keskiviikko 9.4.2008 klo 12.21 (päivitetty klo 12.53)
Neljä kuukautta vanha Veera ja perheen pojat olivat Teemu Selänteen mukana palkintoseremoniassa.

Koko perhe kerralla! Harvinainen näky. (AOP)
Selänteen perhe poseerasi yhdessä Anaheim Ducksin Brian Burken (vas.) ja Michael Schulmanin kanssa. (AOP)
Selänne palkittiin maaliskuun lopulla 600 syöttöpisteen rajan ylittämisestä. Mukaan seremoniaan osallistui koko perhe: vaimo Sirpa, pojat Eemil, 12, Eetu, 10, ja Leevi, 8, sekä perheen uusin tulokas, 5. joulukuuta syntynyt Veera.

Ennen illan matsia perhe pääsi yhteiskuvaan Anaheim Ducksin johtoportaaseen kuuluvien Brian Burken ja Michael Schulmanin kanssa.

Ducksin toimitusjohtaja Burke vitsaili Veeran synnyttyä toivovansa, että tyttö itkee paljon öisin, jotta kiekkomies saadaan pian takaisin töihin.

- Veera on kiltti tyttö eikä itke oikeastaan koskaan. Tyttärellä ei siis ollut vaikutusta paluupäätökseeni, Teemu sanoi Iltalehdelle helmikuussa.

- Pojat ovat luonteeltaan kaikki erilaisia. On mielenkiintoista nähdä, millainen Veerasta tulee. Ainakin tytöllä on hyvät unenlahjat, sillä pojat mekastavat välillä aika paljon, Sirpa kertoi.
 
vierailija
Kamalaa, pfofiloitu 90-luvulla uskovaisena. Mutta sarjassa villa hintikka selänne profiloitu vaimoaan piikanavpitävänä miehen, tyyliin mitä hyötyy on mun siivoamisesta kun en osaa.
 
vierailija
Kamalaa, pfofiloitu 90-luvulla uskovaisena. Mutta sarjassa villa hintikka selänne profiloitu vaimoaan piikanavpitävänä miehen, tyyliin mitä hyötyy on mun siivoamisesta kun en osaa.
No aika moni muukin mies pitäö vaimoa piikana. Harvan mies kuitenkin on saavuttanut sitä mitä Teemu. Ja Sirpan ei oo koskaan tarvinnut käydä töissä, joten on varmaan tyytyväinen valintaansa.

Sinälläön ne Sirpan kommentit oli kyllä aika ääliömäisiä, Mutta minkös teet kun ei osaa nähdä oman todellisuuden ulkopuolelle.

 
vierailija
Jääkiekkoilijan ammatti on sellainen, että ei siinä ole mahdollista pyörittää perhearkea. Vaimo on todellakin tuki ja turva, joka mahdollistaa sen, että lätkänpelaajalla voi ylipäätään perhe olla. Eiköhän nuo asiat ole heilläkin läpi puhuttu eikä se muille kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pistäkää Googlen kuvahakuun Eemil Selänne ja Paul Kariya, todella paljon yhdennäköisyyttä... Muut lapset ovat selkeästi Teemun näköä.
Kuulehan nyt. Piirteet saattavat hypätä hyvin isovanhemmiltakin, että en nyt tämän perusteella vielä mitään johtopäätöksiä tekisi.

t.
Mun poika on enemmän meidän naapurin äijjän näköinen mitä isänsä näköinen.:D
 
No aika moni muukin mies pitäö vaimoa piikana. Harvan mies kuitenkin on saavuttanut sitä mitä Teemu. Ja Sirpan ei oo koskaan tarvinnut käydä töissä, joten on varmaan tyytyväinen valintaansa.

Sinälläön ne Sirpan kommentit oli kyllä aika ääliömäisiä, Mutta minkös teet kun ei osaa nähdä oman todellisuuden ulkopuolelle.

Kyllä mä luulen, että Sirpa tekee vaikka mitä töitä esim. hyväntekeväisyyden yms. parissa. Sen lisäksi, että hoitaa kauniin perheensä.
Ja, eikös Sirpalla ole perheen omissa bisneksiskin työtä? Selänteillä on käsittääkseni yritystoimintaa.:)

Omasta mielestäni jako on hyvä.
 
vierailija
Päivän hesarissa oli juttu Suomen ainoastan paparazzista Panu Hörköstä. Hörköltä kysytään jutussa onko jotain skuuppeja, joita hän katuu. Ei kuulemma varsinaisesti kadu, mutta ei olisi halunnut tehdä paljastusta siitä, että Ilmari Selänne ei ole Teemu Selänteen biologinen isä.

Tuo on jo vanha juttu vuosien takaa, mutta itse kun en Seiskaa lue tai julkkisjuoruja seuraa, niin tuli minulle yllätyksenä. Googlettelin lisätietoa ja netin syövereiden mukaan on julkinen salaisuus, että jääkiekkoilija Seppo "pappa" Lindström on Teemun biologinen isä. Googlen kuvahaku on tässäkin tapauksessa mielenkiintoinen apuväline :).
 
vierailija
Päivän hesarissa oli juttu Suomen ainoastan paparazzista Panu Hörköstä. Hörköltä kysytään jutussa onko jotain skuuppeja, joita hän katuu. Ei kuulemma varsinaisesti kadu, mutta ei olisi halunnut tehdä paljastusta siitä, että Ilmari Selänne ei ole Teemu Selänteen biologinen isä.

Tuo on jo vanha juttu vuosien takaa, mutta itse kun en Seiskaa lue tai julkkisjuoruja seuraa, niin tuli minulle yllätyksenä. Googlettelin lisätietoa ja netin syövereiden mukaan on julkinen salaisuus, että jääkiekkoilija Seppo "pappa" Lindström on Teemun biologinen isä. Googlen kuvahaku on tässäkin tapauksessa mielenkiintoinen apuväline .
Oho, tuo oli kova juttu muistan vielä hyvin jämäkän ja vahvan papan pelanneen hienoa jääkiekkoa. Sen olen kuullut ja nähnyt että Sirpan yhden pojan isä on Paul Kariya. Selvä yhdennäköisyys
 
vierailija
🙄
Googleta vaan, tietoa löytyy monilta keskustelusivuilta
Rehellisyyden nimissä on sanottava, että tietoa ei löydy. Sen on Teemun isä itse vahvistanut, että ei ole biologinen isä, mutta Teemun perheestä ei tällaisia vahvistuksia käsittääkseni ole, vaan pelkkää spekulaatiota. Se on sinänsä täysin ymmärrettävää kun kyseessä julkkis ja ulkonäköhommat menevät niin kuin menevät, mutta onhan se tietenkin todella epäreilua asianosaisia kohtaan jauhaa näistä vuosien jälkeenkin.

Toisaalta uskon ja toivon, että asia on perheen sisällä käsitelty ja totuus on tiedossa ihan siitä huolimatta mikä se on. Maailmassa on oikeasti paljon syrjähyppyjen seurauksena syntyneitä lapsia ja on toisaalta paljon perheitä, joissa syrjähyppy ei välttämättä ole syrjähyppy ja on tilanteita, joissa syrjähyppy ei ole syrjähyppy jne. Miljardi vaihtoehtoa miten asia on voinut mennä eikä se kenellekään perheen ulkopuoliselle kuulu.

 
vierailija
"Sirpa ei jäänyt sanattomaksi törkyviestin edessä.

– Hyvä vitsi sulta jolla on feikkiprofiili. Et näköjään uskalla oikealla nimelläsi kysyä asiasta. Tää juoru elää näköjään netissä ja varmasti kiihottaa ihmisten mielikuvitusta. Harmiksesi voin kertoa että tapasin Paul Kariyan vasta Eemilin synnyttyä ensimmäistä kertaa, eli väitteellesi ei ole mitään perusteuta. Muutenkin törkeetä esittää perättömiä huhuja ja levivttää valheellisia juoruja. Todellista luuseri meininkiä, Sirpa Selänne lataa."



Lähde: gekkonen
 
vierailija
Vauvalta poimittu


Miten tuon Teemu Selänteen Emil-poika on noin lyhyt?



Vierailija
klo 17:59 | 15.1.2018
Siis ihan neutraalisti nyt vaan ihmettelen asiaa. Ei muutenkaan isänsä näköinen. Eihän Teemukaan mikään pitkä ole, mutta poika on olkapäähän asti ja äitinsä pituinen, tämän päivän Iltalehdessä kuva. Erikoista, miten noi geenit voi mennä noin, että jää noin pieneksi, vaikka Sirpakin ihan keskimittaiselta näyttää.
 

Yhteistyössä