Mikä on Teemu Selänteen vaiettu salaisuus ?

  • Viestiketjun aloittaja "Miranda"
  • Ensimmäinen viesti
Molla jatkaa
en siis ihmettele pettämistä. Kännykkäaikana on todellakin erikoista, ettei näy kuvia muista naisista Ja just oli karalahteakin seurattu ja saatu kuva blondista..
 
Huutelen puskista
Kyllä minä kallistuisin niihin kahteen "salaisuuteen", jotka tässä ketjussa jo mainittiinkin: oma isänsä ei olekaan biologinen isä ja sitten on se vankilassakin istunut veli.

Naistenmiehiä urheilijoissa ja muusikoissa riittää, joten se nyt ei olisi mikään salaisuus. On oikeastaan vähän niin, että kun alat seurustella jommankumman ammattikunnan edustajan kanssa, et voi olla mustasukkainen.
 
Janne
"Tuskin huippu-urheilija, joka jaksaa pelata tuolla vielä 40v ihan hirveesti voi ryypätä."

Miten 40 vuoden ikä muka vaikuttaisi siihen jaksaako pelata? en nyt ihan ymmärtänyt logiikkaasi..
 
"susu"
vuoritietoa on täälläkin. kova on naistenmies. mut kukapa ei olisi tuolla ulkonäöllä ja statuksella? vaimoa olen kovasti joskus miettinyt, ei ole helppoa hänelläkään, tai sitten ei vaan enään välitä kunhan elintaso säilyy.
 
"susu"
tosin niin se on kaikilla muillakin esim mm-tason kiekkoilijoilla, isoihin kisoihin on järjestetty ympäri maailmaa ns.luxus-maksullisia naisia, jotka sitten viihdyttävät pelaajia ym... et kovin on totuus erilainen kun mitä pressi antaa ymmärtää
 
jjjjjj
Joskus oli tutun tutun fb sivulla kuvia jonkun ex lätkäpelaajan polttareista. Niissä oli myös Teemu. Ei niissä kuvissa mitään sopimatonta ollut, mutta joka kuvassa oli nainen kainalossa ja kuva teksteinä puoli tuhmia Teemun kommentteja. Ajattelin että rohkeaa laittaa tuollaisia kuvia. No yhdessäkään lehdessä on ole nähnyt edes meinintaa ko polttareista. Luulisi, että jostain olisi silmään osunut että XXX polttareita juhlittiin. Mutta tosiaan, ei niissä kuvissa Teemu ketään höylännyt tms mutta innokkaimpana oli naisten kanssa kaulakkain (tai ehkä naiset hänen). Mulla jäi mieleen se, että kun ei ko polttareissa missään puhuttu..
 
"asdf"
Maailmankuulu, äärettömän varakas, nuori, hyvännäköinen, kovan energiatason omaava hyväkuntoinen mies, joka tekee jatkuvaa reissutyötä.. Mitä luulisitte?

Sitä että finnish flash reissussa runkkailisi hotellissa yksin ei usko kukaan.
 
"Asdf"
Ero tulee jos ei uutta reissuhommaa nyt eläkepäivillä löydy. Villiin elämään tottunut ei jaksa kotona kauaa sitä väsynyttä naamaa katsella, eikä vaimokaan jaksa murjottavaa ukkoa kun taloudellisesti on jo oma selusta kuitenkin turvattu.
 
Guo
Se on kuulkaas niin että kun ittekii tekee jotain kiellettyä ja näissä juhlissa on tosi suljetut piirit niin kukaan ei vaan kerro eteenpäin ei ainakaan lehdistölle. Ja kun oon ollu yhen näistä äijistä kanssa niin ei siinä vaimoista puhuta. Maailma vaan on sellanen. Sirpasta ei puhuta ja luulen että sille riittää se elintaso ja se julksuus siinä rinnalla. Ei se halua kuulla nästä seikkailuista eikä ne uhkaa sen elämää t liittoa yhtään. Kaikki happy siis näin, eri asia on, onko se oikein?
 
teemun ja sirpan fani
Teemu on läheltä nähnyt, mitä kulissiavioliitto on. Teemu -kirjassa kerrotaan että isänsä seurusteli 5 vuotta toisen naisen kanssa, vaikka asui vielä kotona, Teemun äidin kanssa. Isänsä väittää, että vaimollaan Liisalla oli niin paljon miesystäviä, että hänenkin oli hankittava tyttöystävä. Silti halusivat jatkaa samassa taloudessa, kunnes pojat ovat isompia.

En usko, että Teemu ja Sirpa haluavat likaisia kulisseja omassa perheessään. Kyllähän se nyt heijastuisi siihen, miten puhuvat toisistaan tai esim katsovat toistaan julkisuudessa. Kaikki puolustaa sitä, että liitto on kunnossa.
 
teemun ja sirpan fani
Tässä yksi kuva Sirpasta, joka on kyllä kaunis nainen. Kuva otettu silloin, kun hän oli jo kolmen lapsen äiti. Joten turhaa palstailijoiden on väittää hänen ulkonäöstään mitään. Olen nähnyt palstailijoiden kuviakin, joten pystyn vertailemaan .... :D

 
järjen ääni
Eli toisin sanoen: jokainen joka LUULEE ko. henkilön pettävän, pettäisi itse, jos kysyntä olisi niin kova mitä OUNAKSUU hänellä olevan.

Minä en häntä huolisi, koska hän on perheellinen, ja ennen kaikkea minä olen perheellinen. En huolisi ketään muuta kuin mieheni. En vaikka olisin superrikas ja supersuosittu. En siis usko hänen pettävän, en tekisi niin itsekään.

Enkä muuten usko muihinkaan ikävyksiin. Eiköhän ulkomailla asumisessa ja jatkuvassa kurinalaisessa reissutyössä ole jo tarpeeksi ristiä itsekseen. Ei ole helppoa se, olla supersuosittu ja superrikas ja koettaa pärjätä työssään kaiken paineen keskellä.
 
Seppo Seisottaja
Mitä tarkoittaa "vaiettu salaisuus"? Eikös salaisuus noin määritelmällisesti ole sellainen, josta vaietaan tai on vaiettu? Ja jos siitä ei olisi vaiettu, ei kai se silloin salaisuus olisikaan?
 
Kunhan
Kommentoin vaan tuota että kyllä lehdistö kertoo jos julkisuuden henkilö on käynyt vieraissa, kuten Häkkisen tapauksessa... Eikös nykyisen vaimon tapaaminen ollutkin vain yksi satunnainen kerta ja hupms, vai miten nyt menikään.

Muuten en asiaan ota kantaa.
 

Yhteistyössä