Mikä on Teemu Selänteen vaiettu salaisuus ?

  • Viestiketjun aloittaja "Miranda"
  • Ensimmäinen viesti
"Katinka"
Tästä on jo aikaa yli 10 vuotta, olin itse silloin 22v. Olimme kaveriporukalla menneet Kaivohuoneelle juhlimaan ja olin pistänyt kyllä aika rohkeat kuteet päälle... minihame ja suht. niukka toppi.

Jossain vaiheessa kun tilasin drinkkiä, eräs mies tuli tuli mun luo ja sanoi:" Hei tuu mein pöytään, siellä olis vähän vajausta tyrmäävästä naiskauneudesta." No oli hiukan tylsää koska omat kaverit olivat kadonneet tanssilattialle, joten päätin mennä.

Pöytä oli vähän syrjässä ja siellä oli n. 10-12 hlöä. Tuota minut pöytään hakenutta miestä en koskaan sen jälkeen nähnyt. Pöydässä oli lisäkseni 3 naista, loput oli sitten miehiä. Yksi mies oli Teemu Selänne. Tilasimme juomia ja hauskaa oli, jossain vaiheessa tilanne oli se, että eräs mies (jääkiekkoilija hänkin, tosin ei tietenkään samanlainen stara kuin Teemu) alkoi tehdä lähempää tuttavuutta minuun. No lopuksi jäi yritykseksi se, mutta sen muistan että etenkin yksi näistä kolmesta naisesta tyrkytti itseään koko ajan Teemulle. Istui sylissä ja kiehnasi, ehkäpä pikkupusuiluakin jne... Kyllä muutkin kaksi selkeesti Teemuun laittoi päähuomionsa.

No kumminkin Teemu piti rajan aina jossain ja joskus tyyliin 12-1 sanoi, että "ei kyllä hänen pitää mennä, on kumminkin ukkomies..." jne. Jotain se mimmi vielä yritti mutta Teemu karisti hänet kuin vastustajansa kiekkokentällä.

Senttiäkään en maksanut... tai penniäkään kun markka-ajassa oltiin. Oli ihan hauska ilta. Muut tytöt lähtivät kyllä muiden pöydässäoleiden kanssa jatkoille, itse jätin väliin.

Kävin tuohon aikaan aika paljon Kaivolla ja näin Teemun toistekkin, silloinkaan en nähnyt mitään "ihmeellistä". Eli vähien omien kokemusten perusteella puhtoinen. Alkoholi kyllä maistui, joskaan ei mitään räkäkännejä vetäny.
 
Kaivari
[QUOTE="Katinka";23518377]Tästä on jo aikaa yli 10 vuotta, olin itse silloin 22v. Olimme kaveriporukalla menneet Kaivohuoneelle juhlimaan .[/QUOTE]

No mun kaverit näki just päinvastaista käytöstä Teemulta, kuten edellisellä sivulla kerroin. Eli kyllä kaikenlaista on sattunut.
 
Kaivari
[QUOTE="Katinka";23518441]No tossa oli mun kaksi kohtaamista. Kävin muuten suht. paljon siellä etenkin kesäisin joskus, mutta en sattunut miestä ainakaan huomaamaan. Juu ja olen mäkin juttuja kuullut...[/QUOTE]

Samoin, kesäisin siellä tuli käytyä vuosia (just kymmenen vuotta tai jotakin) sitten, kauheasti väkeä aina. Oi niitä aikoja..
 
OnVainYksi
Teemu ei ole kyllä mitään hormoneita tai dopingia käyttänyt, semmosilta menee paikat paskaksi jo nuorena, mutta hän vaan jaksaa. Kateellisten panettelua nää jutut. Teemu on mahtava äijä ja kaikkien aikojen lätkäpelaaja!
 
ei Teemu fani
Vieraita naisia epäilisin. Oma vaimo niin mitään sanomattoman näköinen ja haluaa pitää perheen ja rahat koossa. Itse en näe Temua hyvännäköisenä, mutta kyllähän tuo varallisuus kaunistaa, kuten Hallistakin.
 
"vieras"
Vieraita naisia epäilisin. Oma vaimo niin mitään sanomattoman näköinen ja haluaa pitää perheen ja rahat koossa. Itse en näe Temua hyvännäköisenä, mutta kyllähän tuo varallisuus kaunistaa, kuten Hallistakin.
Mahdat itse olla aikamoinen supermalli kun noin on rima korkealla ulkonäön suhteen. Jos kysyttäis otokselta naisia, suurin osa sanoisi, että Teemu on hyvännäköinen mies, eikä suinkaan ruma kuin Hjallis. Ja Sirpa on sievä nainen, eikä mikään ruma.
 
[QUOTE="vieras";23518556]Boring, Boo-ring |O..[/QUOTE]

ja pakko oli kuitenkin nostaa...:stick:

No mä luulen, en siis todellakaan yhtään tiedä, mutta ilmeistä on seuraavat epäkohdat ja niiden runsas esiintyminen Teemun elämässä:

Yösyönti, sängyn kastelu, valehtelu, runkkaaminen, mököttäminen, liian suurista tuloista nauttiminen.

Lisäksi seuraavia esiintyy:

kaappihomous, vieraissakäynti, kokaaininkäyttö, perheväkivalta, peniskateus, erektiohäiriö, luonnevika, kärsimättömyys, pelisilmän pettäminen, mauton automaku, pedofilia, atooppinen ihottuma ja ehkä kaikkein pahimpana kiintymys kiinalaiseen ruokaan.
 
Noita huhuja Teemun vieraista naisista on nettipalstat täynnä. Mutta silti minua ihmetyttää, että miten on mahdollista, ettei mikään lehti ole aiheesta kirjoittanut? Luulisi, että jos naisia on ollut useita niin edes joku menee julkisuuteen asian kanssa.

Voiko tosiaan olla, että KAIKKI Suomen lehdet on maksettu hiljaiseksi?
 
Teemu on Pop
Voiko tosiaan olla, että KAIKKI Suomen lehdet on maksettu hiljaiseksi?
Mua lähinnä ihmetyttää että olisko tosiaan esim. jenkkien roskalehdet tosiaan ihan hiljaa??
Siis nämä joille mikään/kukaan ei ole pyhää?
Suomen seiskat ja muuthan on suorastaan akuankkoja noiden verenimijälehtien rinnalla.. ;)

Ottaen kuitenkin huomioon Teemun suuren uran jenkkilässä, ei ihan tuikituntematon siellä kuitenkaan ole.....
 
Mua lähinnä ihmetyttää että olisko tosiaan esim. jenkkien roskalehdet tosiaan ihan hiljaa??
Siis nämä joille mikään/kukaan ei ole pyhää?
Suomen seiskat ja muuthan on suorastaan akuankkoja noiden verenimijälehtien rinnalla.. ;)

Ottaen kuitenkin huomioon Teemun suuren uran jenkkilässä, ei ihan tuikituntematon siellä kuitenkaan ole.....
Niinpä, Anaheimissa ja ylipäänsä siellä Kalifornissa päin Teemu on todella tunnettu. Hän on jo vuosia ollut Anaheim-legenda ja seuran suosituin pelaaja.
 
[QUOTE="vieras";24978202]Jääkiekko on jenkeissä pieni laji ja häviää 6-0 esim. koripallolle, baseballille, jenkkifutikselle ja nascarille.[/QUOTE]

Mutta jääkiekko on silti seurattua ainakin tietyissä osissa maata ja ihan varmasti lehtiä kiinnostaisi Anaheim-legendan mahdolliset yksityiselämäsotkut.
 
"susu"
Teemu ei ole kyllä mitään hormoneita tai dopingia käyttänyt, semmosilta menee paikat paskaksi jo nuorena, mutta hän vaan jaksaa. Kateellisten panettelua nää jutut. Teemu on mahtava äijä ja kaikkien aikojen lätkäpelaaja!
Hohhoijjaaa!! Vieläkö on joitain yksinkertaisia jotka luulee että tuolla urheilun huipulla tyypit vetää kaurapuuron voimalla!!!??? :eek: voivoi
 
"mkl"
ja pakko oli kuitenkin nostaa...:stick:

No mä luulen, en siis todellakaan yhtään tiedä, mutta ilmeistä on seuraavat epäkohdat ja niiden runsas esiintyminen Teemun elämässä:

Yösyönti, sängyn kastelu, valehtelu, runkkaaminen, mököttäminen, liian suurista tuloista nauttiminen.

Lisäksi seuraavia esiintyy:

kaappihomous, vieraissakäynti, kokaaininkäyttö, perheväkivalta, peniskateus, erektiohäiriö, luonnevika, kärsimättömyys, pelisilmän pettäminen, mauton automaku, pedofilia, atooppinen ihottuma ja ehkä kaikkein pahimpana kiintymys kiinalaiseen ruokaan.
:D :D :D
 
"vieras"
[QUOTE="susu";28921988]Sillä on ollut AINA vieraita naisia. Ihan julkkiksista löytyy partnereita. Ja joo, lehdillä hiljainen sopimus ettei niistä kirjoiteta.[/QUOTE]

:LOL:

Kyllä lehdet nykyaikana rahan arvon tietävät. Hyvä lööppi lisää levikkiä ties kuinka paljon. Joten, jos Teemulla olisi vieraita naisia, asiasta olisi jo kirjoitettu. Jos ei Suomessa, niin takuulla Ruotsissa, USA:ssa.
 

Yhteistyössä