Mikä saa naisen ottamaan pettäjän uudestaan ja uudestaan takaisin?

  • Viestiketjun aloittaja Tuttu sivusta
  • Ensimmäinen viesti
Tuttu sivusta
Eräs tuttava on kyllä niin omituisessa suhteessa, että ikävä kyllä olen alkanut hämmästellä, vaikkei tosiaan minulle kuuluisikaan.
Mies petti kymmeniä kertoja ja lähti toisten naisten matkaan, siis lennosta muutti osoitettaan jne. Mutta silti nainen halusi lapsen miehen kanssa.
Lapsen syntyessä mies vietti kaksoiselämää eli oli toisessa suhteessa samaan aikaa. Jäi tästä kiinni ja valitsi tämän toisen naisen.
No palasi jossain vaiheessa taas tämän tutun naisen luo, joka otti taas miehen takaisin.

Sitten alkoivat yrittää vauvaa ja uuden plussan tullessa mies asui taas jonkun uuden naisen kanssa.

Eli heidän suhde on vuosikausia ollut sellainen, että ovat yhdessä kunnes mies löytää toisen, on ja asuu toisen kanssa pari kuukautta jopa puolikin vuotta ja halutessaan taas palaa tämän naisen luo jonka kanssa lapsia.

Ja nainen ottaa joka kerta takaisin ja sanoo rakastavansa tätä miestä yli kaiken, hänellä itsellään ei muita ole ollut, välillä vaan itkee miten rankkaa on yksin lasten kanssa kun toinen on noin sika.

Mikä ihme logiikka ja miksi tuolaiseen suostuu ja alistuu ja antaa vielä lasten nähdä ja elää kaiken keskellä?
 
bdt
No molemmat ovat outoja, ei pelkästään tuo nainen.
Paha sanoa mikä moiseen ajaa, todella rasittavalta suhteeltahan tuo kaikin puolin kuulostaa.
Mutta jos itse haluavat elää noin niin ei kai lainvastaista ole.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No molemmat ovat outoja, ei pelkästään tuo nainen.
Paha sanoa mikä moiseen ajaa, todella rasittavalta suhteeltahan tuo kaikin puolin kuulostaa.
Mutta jos itse haluavat elää noin niin ei kai lainvastaista ole.
No niinpä. Raastavaahan tuo on, aikoinaan olin olkapänä naiselle mutta en enää, kun aika turhaa se on, oma valintahan on aina ottaa uudelleen takaisin ja taas itkeä perään. Tosiaan kun useita vuosia suhdetta takana.
 
Näinhän se menee
Syynä jonkinlainen mielenterveydellinen ongelma ja läheisriippuvuus. Traumaa lapsuudesta tai muuten vaan epävakaa persoona. Ei kukaan terve hyväky tuota kertaakaan.
 
Mä väitän, että naisella on hiton huono muisti.

Eräs tuttu tapaus meinaan vasta alle kuukausi sitten itki, kun mies oli taas pettänyt ja hakannutkin vielä - ja ei oo montaa päivää siitä kun se selitti että "Mulla ei oo kyllä mitään muuta valittamista Heikin suhteen kuin se, että se tekee liikaa töitä, mutta en mä siitä kehtaa valittaa kun asiat voisi olla paljon huonomminkin" :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä väitän, että naisella on hiton huono muisti.

Eräs tuttu tapaus meinaan vasta alle kuukausi sitten itki, kun mies oli taas pettänyt ja hakannutkin vielä - ja ei oo montaa päivää siitä kun se selitti että "Mulla ei oo kyllä mitään muuta valittamista Heikin suhteen kuin se, että se tekee liikaa töitä, mutta en mä siitä kehtaa valittaa kun asiat voisi olla paljon huonomminkin" :|
Joko se nainen on alunperinkin valehdellut miehensä tekemisistä tai sitten vaan haluaa kieltää asian itseltään.
Mulla on kaveri jolle sattuu ja tapahtuu aina kaikkea uskomatonta... Jonkun ajan kuluttua ei sitten olekaan muka tapahtunut mitään. Hänen kohdallaan luulen että valehtelee.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Joko se nainen on alunperinkin valehdellut miehensä tekemisistä tai sitten vaan haluaa kieltää asian itseltään.
Mulla on kaveri jolle sattuu ja tapahtuu aina kaikkea uskomatonta... Jonkun ajan kuluttua ei sitten olekaan muka tapahtunut mitään. Hänen kohdallaan luulen että valehtelee.
Miehen tekemiset ei ole valetta - mustelmat on nähty, mies on nähty toisen naisen kanssa, yms.

Kai tuo vaan on läheisriippuvainen, ja muokkaa totuutta itselleen sopivimmaksi. Lyömisetkin unohtuu päivässä tai parissa, vaikka ekana soittaa kaikille tutuille ja kertoo että tämä ei jää tähän, nyt se sika lähtee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Joko se nainen on alunperinkin valehdellut miehensä tekemisistä tai sitten vaan haluaa kieltää asian itseltään.
Mulla on kaveri jolle sattuu ja tapahtuu aina kaikkea uskomatonta... Jonkun ajan kuluttua ei sitten olekaan muka tapahtunut mitään. Hänen kohdallaan luulen että valehtelee.
Miehen tekemiset ei ole valetta - mustelmat on nähty, mies on nähty toisen naisen kanssa, yms.

Kai tuo vaan on läheisriippuvainen, ja muokkaa totuutta itselleen sopivimmaksi. Lyömisetkin unohtuu päivässä tai parissa, vaikka ekana soittaa kaikille tutuille ja kertoo että tämä ei jää tähän, nyt se sika lähtee...
Ihan uskomattomia tapauksia jotkut. :| aika sanattomaksi vetää tuommoisten kohdalla, kun ei se puhe auta, että tajuaisivat erota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Ihan uskomattomia tapauksia jotkut. :| aika sanattomaksi vetää tuommoisten kohdalla, kun ei se puhe auta, että tajuaisivat erota.
Niinpä.
Tuollekin kun sanoo (kun se hehkuttaa miestään) että hei, vasta viime kuussa se hakkasi sinut ja makasi toisen kanssa, niin se alkaa puolustamaan miestään ja suuttuu ns. ystävilleen jotka yrittää saada sen silmiä aukeamaan.

No, sama se mulle sinänsä, en mä oo häntä enää vuosiin säälinyt.
 
vieras
Nii i, senkun tietäis mitä tollasien päässä liikkuu. Samanlaista touhua seurannut vuosia kun sisko ei vaan osaa elää ilman pettäjä/valehtelija/hakkaajamiestään :( heillä kolme lasta ja mies pettänyt joka kerta siskon ollessa raskaana. Suuttuu vaan jos yrittää auttaa ja saada järkeä päähän, inhottavaa vaan seurata tollasta kun sentään omasta siskosta kyse, mut minkäs teet. Tuntuu, että sisko katkasee meihin läheisiin mielummin yhteyden kun jättäis sen "niin ihanan" miehensä :/
 
no
Läheisriippuvuus ?
Se, että on panostanut suhteeseen vaikka kuinka ja paljon, ja toinen osaa sanoa aina oikeat sanat, joilla pääsee takaisin - ja se toinen ottaa takas, koska toivoo, että saa viimeinkin takaisin sitä, mitä ansaitsee.
Eikä saa.

Mä tiedän jopa sellaisia, jotka hakkaa kumppaniaan niin että on ikuisia arpia kasvoissa, ja silti otetaan aina takaisin se hakkaaja, vaikka tyrkyllä olis ihan kunnollinenkin kumppani. Aina se kusipäämulkku vaan vie voiton. Ja sitten ihmetellään suu auki kun joku nainen taas kuolee perheväkivallan seurauksena..
 
been there
Huono itsetunto. Kasvaminen lapsesta saakka sellaiseksi, että suhteessa täytyy joustaa ja sietää, vaikka olisi kuinka huono olo itsellä. Pitkä prosessi. Ja vielä pidempi, jos haluaa päästää eroon tuollaisista luonteenpiirteistään.
 
ja usein
usein noi pettäjät on aika hyvin saaneet toisen alistettua, ja niistä alistetuista tuntuu, että ne on itse aiheuttaneet sen, että niitä kohdellaan huonosti - eli siksi pitää aina antaa anteeksi.
Ja nää pettäjä selittelee aina, että "sä oot mun ainoa oikea rakkaus" jne paskaa, ja nää toiset uskoo ja antaa anteeksi, kunnes niillä on sitten HIV tai henki veks kun toinen on vähän suuttunut ja pätkinyt muijaa turpaan..
 

Yhteistyössä