MIKÄ siinä TICKETissä on NIIN superhyvää vrt muihin merkkeihin, että PITÄÄ ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Ihan tosi
  • Ensimmäinen viesti
No onhan se toki ikävää, että muuten hyvän näköinen ja sopiva siistimpi takki on myös vedenpitävä. Se varmaan pitää jättää sen takia sitten kauppaan.
Voi kauhistus, meilläkin pojalla on nyt kevääksi Ticketin takki "kauppatakkina" ja on myös vedenpitävä.
Nimenomaan.
En tiedä muiden kauppareissuista, mutta meillä niitä tehdään myös kävellen/rattailla ja silloin saattaa olla vedenpitäville vaatteille käyttöä...sade kun voi aina yllättää, varsinkin syksyllä.
 
Huom harmaana
Nimenomaan.
En tiedä muiden kauppareissuista, mutta meillä niitä tehdään myös kävellen/rattailla ja silloin saattaa olla vedenpitäville vaatteille käyttöä...sade kun voi aina yllättää, varsinkin syksyllä.
Jep. Meillä saatetaan mennä keskustaan junalla tai lähteä vaikka laivareissulle sillä siistimmällä takilla ja kas, saattaa sataa. Silloin on ihan kätevää että lapsi pysyy kuivana siistimmissäkin vaatteissa :)
En ole koskaan ymmärtänyt tämän asian olevan noin iso ongelma muille. Pyydän siis jo etukäteen anteeksi sitä että kuljetaan pojan kanssa kaupungilla ja kauppakeskuksessa Ticketin takki päällä vaikka ei sillä hetkellä sada :LOL:
 
"eeva"
Kapp Ahlin yksivärinen Pro x Tec- talvitakki ja housut käytössä, ei oo koskaan päästänyt vettä läpi, ei kulumisen merkkejä. Tarjouksesta ostettu ja enemmän hintansa arvoinen, verrattuna esimerkiksi noihin ylimainostettuihin merkkeihin, joista myös kokemusta.
 
Jep. Meillä saatetaan mennä keskustaan junalla tai lähteä vaikka laivareissulle sillä siistimmällä takilla ja kas, saattaa sataa. Silloin on ihan kätevää että lapsi pysyy kuivana siistimmissäkin vaatteissa :)
En ole koskaan ymmärtänyt tämän asian olevan noin iso ongelma muille. Pyydän siis jo etukäteen anteeksi sitä että kuljetaan pojan kanssa kaupungilla ja kauppakeskuksessa Ticketin takki päällä vaikka ei sillä hetkellä sada :LOL:
Et saa, kamalan loukkaavaa. :'(
 
Eikö sitä voi ostaa ihan siitä syystä että kyseinen vaate vastaa tarpeisiin ja miellyttää silmää? Ei kai sen ostettavan tarvitse olla aina NIIIIn superhyvää muihin verrattuna. Eikä sitä suinkaan tarvi aina osaa, yleisesti riittää että haluaa ostaa.
Peesi tälle. Ostin, koska miellytti silmää ja sopi tarpeisiin. En hehkuta sitä miksikään superhaalariksi, mutta kiva ja toimiva oli käytössä.
 
[QUOTE="eeva";23514970]Kapp Ahlin yksivärinen Pro x Tec- talvitakki ja housut käytössä, ei oo koskaan päästänyt vettä läpi, ei kulumisen merkkejä. Tarjouksesta ostettu ja enemmän hintansa arvoinen, verrattuna esimerkiksi noihin ylimainostettuihin merkkeihin, joista myös kokemusta.[/QUOTE]


Tosi hyvä, että löytyi halvemmalla hyvä ja kivan näköinen! Mäkin ostin KappAhlista vk-takin pojalle, vaikka talvihaalarina olikin tuo SUPER-Ticket. Mä ostan ainoastaan ominaisuuksien ja ennen kaikkea ulkonäön mukaan.
 
[QUOTE="heh";23515394]Joo anteeks kauhiasti, mekin ostetaan tickettiä! varsinkin hulluilta päiviltä,ku halvalla saa!
Saatetaan myös puistosta tulla suoraan kauppaan, ANTEEKS siitäki!:)[/QUOTE]


Kunhan ette VAAN osta softshell-takkia! (anteeksi kirosana) Sitä ette kyllä enää saisi anteeksi. Sehän on ihan TURHA.
 
[QUOTE="heh";23515394]Joo anteeks kauhiasti, mekin ostetaan tickettiä! varsinkin hulluilta päiviltä,ku halvalla saa!
Saatetaan myös puistosta tulla suoraan kauppaan, ANTEEKS siitäki!:)[/QUOTE]

Sorry mutta HPn ticketti on ihan pjaskaa laatua. Ohutta kangasta. Ap vissiin tarkoitti niitä parempilaatuisia t2h ulkovaatteita?
 
Minusta olen moneksi
Olen Tickettiläinen
Reimatecläinen
Jonathanilainen
Name Itläinen
Fix Itläinen ja uusimpana kokeiluna
Color Kidsläinen ja sadepäivänä
Rukkalainen

:)

Ei siis se merkki vaan se että vaate sopii kulloiseenkin tarkoitukseen ja miellyttää silmää.
Samoin. Onneksi mitään haalaria tai lastenvaatteita ei pidä ostaa vain sen takia että sattuvat olemaan tiettyä merkkiä. Eikä toisaalta tarvi jättää jotain mieluisaa ostamatta sen samaisen merkin takia jonkun ihmeellisen leimautumisen pelossa. Kiva että saa ostaa ihan sitä mistä itse sattuu tykkäämään.
 
Kunhan ette VAAN osta softshell-takkia! (anteeksi kirosana) Sitä ette kyllä enää saisi anteeksi. Sehän on ihan TURHA.
Meillä on tytöllä T2H softshell-takki kakkostakkina :D
Vesipilariarvo 5000 mm.

Mä en ole ostanut muuten ikinä tickettiä normihintaan Pienin alennus on ollut 40 %.
Viime/ kuluvan talven ticketit sain kaikille lapsille 50 % alennuksella. Ei kovinkaan kallista mielestäni. :)
 
provo tai ei
[QUOTE="vieras";23514640]Kun kaikilla muillakin. Ei se ole lapsi eikä mikään, jolla ei ole hypermarketissa päällään pääsylippua tauivaaseen.
Huvittavinta koko asiassa on se, että huutiksen ilmoituksissa näkee usein mainittavan, miten Tiketti on ollut ainostaan kauppatakkina??!?? :eek:
Niistä teipatuista saumoista onkin extrahyöty jossain Jumbossa :D:D:D.[/QUOTE]

Jotkut kulkevat sinne Jumboon julkisilla tai kävellen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23515422:
Sorry mutta HPn ticketti on ihan pjaskaa laatua. Ohutta kangasta. Ap vissiin tarkoitti niitä parempilaatuisia t2h ulkovaatteita?
Kyllä sekin käy ihan passelina vaatteena vaikka ei olekaan maailman paras :)

Mutta minustakin tässä maailmassa on niin paljon vaihtoehtoja, että tuntuu oudolta että joku "vinksahtaisi" mihinkään merkkiin. Ihan samalla tavalla voi kysyä, miksi jonkun pitäisi ostaa vain ja ainoastaan Lassie tai Jonathan tai Reima tms.

Minä ainakin katson valikoimat, tarjoukset, peilaan omiin toiveisiin ja sitten päädyn vaatteisiin. Ticket kyllä on aika usein siinä mukana, mutta niin on myös Reimatec, Lenne, Molo, Rasavil, Lego myös löytäneet meille tiensä.

Se hullujen päivien ticket on oikein hyvä kevyt kesäasu, joka kuitenkin pitää hieman kosteutta. Olen niitäkin ostanut :) Vastaa minulle sitä edukasta vaihtoehtoa
 

Yhteistyössä