MIKÄ siinä TICKETissä on NIIN superhyvää vrt muihin merkkeihin, että PITÄÄ ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Ihan tosi
  • Ensimmäinen viesti
Eikö sitä voi ostaa ihan siitä syystä että kyseinen vaate vastaa tarpeisiin ja miellyttää silmää? Ei kai sen ostettavan tarvitse olla aina NIIIIn superhyvää muihin verrattuna. Eikä sitä suinkaan tarvi aina osaa, yleisesti riittää että haluaa ostaa.
 
Kestävyys ja ulkonäkö.

Meillä on eräs ticketin takki nyt jo kolmannella lapsella käytössä ja kun se jää tälle kolmannelle käyttäjälle pieneksi, se menee seuraavalle (neljännelle) käyttäjälle vielä lähes uudenveroisena.

Naapurin 5v perii sisareltaan ticketin ulkohaalarit ja kahden lapsen käytön jälkeen ne myydään edelleen eteenpäin. Eli kyllä se laatu vaan on hyvä.

Tosin kyllä niitä hyvälaatuisia ulkovaatteita löytyy myös muilta merkeiltä. Joten ei sen ole pakko olla juuri tickettiä.
 
Taitaa olla niin että aina jokin merkki on suosiossa. Jonkin aika sitten täällä oli samanlaisia kyssäreitä että mikäs siinä reimatecissä nyt on niin hyvää jne..

Itse haluan vaatteelta toimivuutta (vedenkesto), käytännöllisyyttä (mm. väri) ja näiden lisäksi ulkonäkö ratkaisee paljon. Ticketin valkoisesta kukkatakista tykkäsin (ei ole käytännöllinen kuraleikeissä) ja muista en tykänny joten tänä vuonna ei meille tullut ticketiä pihatakiksi. "Hienosteluun" ostan sitten sen mikä silmää miellyttää esim. cupcake, jossa taas vedenkesto ei ole niin hyvä.
 
"vieras"
Kun kaikilla muillakin. Ei se ole lapsi eikä mikään, jolla ei ole hypermarketissa päällään pääsylippua tauivaaseen.
Huvittavinta koko asiassa on se, että huutiksen ilmoituksissa näkee usein mainittavan, miten Tiketti on ollut ainostaan kauppatakkina??!?? :eek:
Niistä teipatuista saumoista onkin extrahyöty jossain Jumbossa :D:D:D.
 
Meillä on ollut käytössä kaikkia mahdollisia:
-Lenne
-Reima
-Ticket
-Pop
-Jonathan
-Remu

Näistä parhaiten kulutusta on kestänyt POP ja Ticket. Muut ominaisuudet kohtalaisen samat.
 
Viimeksi muokattu:
"tiina"
Meillä ticetin talvihaalari ykköspukuna ja hyvä on ollut. Kakkospuvuks ostin kokeilumielessä Kappahlin-fix talvihaalarin, joka ollut nyt lämpimillä keleillä päällä ja pakko todeta, että kestänyt kosteutta/vettä aivan yhtä hyvin kuin toi 100euroo kalliimpi ticetti.
Täällä pääkaupunkiseudulla ollut viimeiset viikot loskaa ja kertaakaan ei oo puku kastunut läpi, tai edes kostunut. Viikonloppuna oli yltäpäältä märässä hiekassa ja suihkulla reippaasti suihkuttelin haalaria, eikä edes silloin kastunut/kostunut läpi. Eli näköään halvallakin saa hyvää.
 
94rof
Ei sitä PIDÄ ostaa, jos ei itseä vaikka miellytä. Onhan niitä muitakin merkkejä. Minä olen siihen ulkonäön takia mieltynyt, ja plussana päälle vielä se, että ne ovat hyvälaatuisia. Jos joku halpismerkkikin näyttäisi hyvältä ja sen hinta-laatu-suhde olisi ok, niin kyllä minä sellaisenkin voisin hankkia. :)
 
"tiina"
[QUOTE="tiina";23514694]Meillä ticetin talvihaalari ykköspukuna ja hyvä on ollut. Kakkospuvuks ostin kokeilumielessä Kappahlin-fix talvihaalarin, joka ollut nyt lämpimillä keleillä päällä ja pakko todeta, että kestänyt kosteutta/vettä aivan yhtä hyvin kuin toi 100euroo kalliimpi ticetti.
Täällä pääkaupunkiseudulla ollut viimeiset viikot loskaa ja kertaakaan ei oo puku kastunut läpi, tai edes kostunut. Viikonloppuna oli yltäpäältä märässä hiekassa ja suihkulla reippaasti suihkuttelin haalaria, eikä edes silloin kastunut/kostunut läpi. Eli näköään halvallakin saa hyvää.[/QUOTE]

niin ja unohtu mainita, ei ole saanut kankaaseen minkäänlaista kulumisen jälkeä tossa kappahlin puvussa vaikka rymyää ja konttaa pitkin tarhan pihaa.
 
[QUOTE="tiina";23514694]Meillä ticetin talvihaalari ykköspukuna ja hyvä on ollut. Kakkospuvuks ostin kokeilumielessä Kappahlin-fix talvihaalarin, joka ollut nyt lämpimillä keleillä päällä ja pakko todeta, että kestänyt kosteutta/vettä aivan yhtä hyvin kuin toi 100euroo kalliimpi ticetti.
Täällä pääkaupunkiseudulla ollut viimeiset viikot loskaa ja kertaakaan ei oo puku kastunut läpi, tai edes kostunut. Viikonloppuna oli yltäpäältä märässä hiekassa ja suihkulla reippaasti suihkuttelin haalaria, eikä edes silloin kastunut/kostunut läpi. Eli näköään halvallakin saa hyvää.[/QUOTE]

Meillä on muuten kaikilla 3 lapsella Fix:in välikausitakit ja olen ollut todella tyytyväinen. Kivat värit, oli alessa ja taisin maksaa kolmesta takista yht: 70 €.
 
heheehe
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23514775:
hinta, ei siinä mitään sen kummempaa erikoista ole. äidit vaan luulee, että kun maksaa maltaita, niin se on sitten taatusti maailman paras
Niin se on aina niin että jos on varaa ostaa jotain laadukkaampaa, sitä täytyy selitellä kauheasti.
Kauheesti se ainakin ärsyttää muita äitejä, varmaan kateudesta, miksi muuten toisten haalarit kiinnostaisi niin paljon?
Jos mäkin menisin puhumaan kuinka paskoja noi halpishaalarit on ja miks niitä pitää ostaa kaverille, eikö suuttuisi? No aivan varmasti, samoin kun minä en jaksa selitellä miksi ostan haalareita joihin minulla on varaa ja kyllä rakastan TIETTYJÄ merkkivaatteita ja niin hyviä kokemuksia, että ostan vastasuudessakin, toisinkuin näist' halpismerkeistä. :) Jos on varaa niin kai sen saa näyttää ;)
 
..."että PITÄÄ ostaa?"
No, ostin, kun löysin silmääni miellyttävän puvun ja vielä jonkun verran edullisemmin kuin normihinta. Ja kestäväksi ja lämpimäksi talvipuvuksi on osoittautunut.
Ainiin, onhan meillä Ticketin välikausipukukin, jonka ostin puhtaasti siitä syystä, etten löytänyt miltään muulta merkiltä kokonaan suklaanruskeaa pukua; miellytti silmää siis.
Ei sen kummempaa.
Ei ole meille tosiaankaan mikään status-juttu, kuten aloittaja vähän yrittää vihjaista.
Jos rahalla haluaa pröystäillä, niin nykyään löytyy kyllä kalliimpiakin pukuja..

Vastakysymyksenä voisi esittää, että mikä siinä Reimatecissä on niin hyvää, että PITÄÄ ostaa? Tai mikä siinä Lassiessa tai missä tahansa merkissä on niin hyvää että PITÄÄ ostaa?

Outo kysymys minusta..
Onko sinusta Ticetin puvussa sitten jotain sellaista vikaa, ettet sitä itse halua ostaa?
 
Ego
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23514775:
hinta, ei siinä mitään sen kummempaa erikoista ole. äidit vaan luulee, että kun maksaa maltaita, niin se on sitten taatusti maailman paras
Mun kyl myönnettävä että mul tulee hinta vastaan. Eli jos on satasen Ticetin takki, niin kyl lasken sitten että nyt saisi vaikka Lottaa&Lassia hienon takin, farkkui, paitoi yms samaan hintaan. Mul ainakin kestäny nää hyvin mitä oon ostellu "huonompii" merkkei vaatteita. Mutta mulhan vaan yksi lapsi joten ei siinä tarvii kellee sitte säästellä mitään. Hyväkuntosii kuitenkin ovat olleet kun kirpparille oon pistäny myyntiin.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23514640]Huvittavinta koko asiassa on se, että huutiksen ilmoituksissa näkee usein mainittavan, miten Tiketti on ollut ainostaan kauppatakkina??!?? :eek:
Niistä teipatuista saumoista onkin extrahyöty jossain Jumbossa :D:D:D.[/QUOTE]

No onhan se toki ikävää, että muuten hyvän näköinen ja sopiva siistimpi takki on myös vedenpitävä. Se varmaan pitää jättää sen takia sitten kauppaan.
Voi kauhistus, meilläkin pojalla on nyt kevääksi Ticketin takki "kauppatakkina" ja on myös vedenpitävä.
 
[QUOTE="vieras";23514640]Kun kaikilla muillakin. Ei se ole lapsi eikä mikään, jolla ei ole hypermarketissa päällään pääsylippua tauivaaseen.
Huvittavinta koko asiassa on se, että huutiksen ilmoituksissa näkee usein mainittavan, miten Tiketti on ollut ainostaan kauppatakkina??!?? :eek:
Niistä teipatuista saumoista onkin extrahyöty jossain Jumbossa :D:D:D.[/QUOTE]

Hehheh.
Meillä on pari Ticketin pukua ja molemmat on ihan ulkokäytössä olleet.
Ne paremmat vaatteet mm. kyläilyyn ompelen itse.
En mäkään ostaisi lapselle 160 euron ulkoilutakkia vain kaupassa käyntiä varten...

Niin ja lisään vielä, että jos me vaikka päiväkodin jälkeen tullaan kauppaan, niin lapsella on kyllä Ticketin ulkohaalari tai takki päällä, mutta siitä on turha vetää johtopäätöksiä, että puku olisi ostettu vain kauppareissuja varten. Minä, kun en jaksa mennä kotiin vaihtamaan lapselle päälle jotain muuta vain kauppareissun takia
 
Viimeksi muokattu:
Tässähän ne syyt onkin tullut esille...
Jälleenmyyntiarvo myös hyvä, eli jos mietin ostanko jonkun takki X:n 20e ja saan siitä huutiksessa ehkä 5e tai en mitään, vai ostanko merkkitakin 55e ja saan siitä 45e takasin niin...? :) Ja kyllä, kauppatakiksi. :) Mutta sitähän pitää kauheesti selitellä ja pyydellä anteeksi jos ostaa jotain hintavampaa merkkiä. Siihen saa myös mennä pudistelemaan päätään, se kun tuntuu niin kivalta.
Mitä jos minäkin menen pudistelemaan päätäni että "ai tuollainen halpa takki pyh"? :D Mitäköhän siihen sanottaisi? :D

Jos nyt jonkun talous olisi kaatumassa siitä merkkishoppailusta niin ymmärtäisihän sen että tuollainen kummastuttaa, mutta jos ei niin mitä väliä. Ei sitten saa ostaa fiskarsin saksia, kenwoodin konetta eikä nokia puhelinta, kun halvemmallakin saa, kaiken. :D
Etenkin varkkaammat ihmiset, olette suorastaan nokkavia snobeja jos vaunut on bugaboot! :xmas:
 

Yhteistyössä