Mikä sinut on yllättänyt/pistänyt silmään kun olet nähnyt eka kerran miehesi asunnon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
heh
Yhdellä oli jääkaappi täynnä vanhoja tyhjiä pakkauksia, esim tyhjiä makkarapaketteja, tyhjiä kurkkupurkkeja, tyhjiä leipäpusseja. Myös muut roskat oli pistetty taltteen kaappeihin ja sohvan alle.
 
empä oikeen tiedä, ei tainnut olla mitään mistä minä olisin yllättynyt.. taisi anoppi yllättyä enemmän :D ehkä se yllätti eniten se siisteys. ja opiskelukämpän koko. ja sitä ihmettelin että mitään rikkinäistä/korjattavaa tai ylimääräistä toonaa ei ollu missään.
 
Mun mieheni oli hommannu yksiön lähtiessään armeijaan ja anoppi oli sen sitten omalla maullaan sisustanut -sen se oli näköinenkin.. Miehen omaa sisustusta oli julmetun iso telkkari ja stereot ja kasa cd-levyjä, jotka sitten jotakuinkin ainoina lähti mukaan meidän yhteiseen kotiin.
 
no
Mä hämmästyin kuinka hänellä oli oikeita kehystettyjä tauluja seinillä (tosi kauniita,jotka muuten nyt yhteisessä kodissamme). Itselläni oli pikku yksiö ja ties mitä tilpehööriä HALAVALLA sisustettuna. :)
 
Se siisteys... Ja tosiaan menin ihan yllättäen visiitille eli ei varmaan ollu minun takia siivonnukkaan. Nyt ko asutaan yhessä, olen todennu että kyllä se siisteys on sillä ihan osa luonnetta, mikä on ihan hyvä koska ite oon supersiisti ja inhoan kaikkea ryöttää ja roskaa ja sekamelskaa.
Exän yksiö jossa vierailin ku sinne muutti (ite asuin vielä kotona, olin alaikänen ko alettiin seurustella ) muistutti lähinnä huumeluolaa ja se kait se oliki... Mut se ei yllättäny minua ollenkaan. :snotty:
 

Yhteistyössä