Mikä VAUVAKIRJA olisi hyvä?

Mea
Suositelkaapas jotain oikein mukavaa vauvakirjaa:) Esikoisella on kirjana "Kulta pieni" ja siitä olen kovasti tykännyt (paksu, paljon erilaisia juttuja, joihin vastata, taskuja pikkumuistoille, kaunis kuvitus jne. ) .

Haluaisin kuitenkin ehkä pikkukakkoselle eri kirjan, mutta jos ei hyvää löydy, niin sitten taidan ostaa tällekin saman "Kulta pieni" -vauvakirjan.

Vinkkejä siis kaipailisin!
 
Meillä on myös keskimmäisellä tuo kirja josta kerroit. Pienimmälle ostatin ristiäislahjaksi Mauri Kunnaksen vauvakirjan, tykkään tosi paljon! Kysymykset on kivoja eikä niin hankalia kuin monissa muissa.. :)
 
Mea
Joo, tuota Mauri Kunnaksen kirjaa olen miettinyt, kun olen kuullut useamman sitä kehuvan (en tosin ole sitä vielä livenä nähnyt ) . Sen voisin siis ainakin käydä tsekkailemassa kaupassa! Muita? :)
 
Mea
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Mulla itsellä on Kulta aika lapsuuden. Pojalla on Aika lapsuuden :) Molemmat kivoja, mut enemmän tykkään tosta omastani :)
Mulla taitaa myös olla itselläni tuo Kulta aika lapsuuden -kirja (sellainen vaaleanpunainen kansi, jossa vauva on lastenvaunuissa...muistaakseni ) ? Tykkään siitäkin paljon, mutta haluaisin ehkä jonkun vähän "modernimman" (jos nyt puhutaan samasta kirjasta ) :) Mutta kiitos ehdotuksesta!
 
Meillä on tälle kakkoselle ostettuna Kunnaksen vauvakirja, ja se ainakin vaikuttaa hyvältä (vielä ei olla päästy täyttelemään). Esikoisella oli (tai siis on) Muumilaakson vauvakirja, ja se ei ollut mun mielestäni ihan niin hyvä kuin odotin. Siinä ei ole niin paljon valmiita kohtia elämän tähtihetkille, en nyt muista tarkkaan mitä sellaista sieltä puuttui minkä olen sitten itse marginaaleihin lisännyt, ainakin jotain seisomaan nousuun tai liikkeelle lähtöön liittyvää muistaakseni. Mutta ihan ok sekin, voihan sitä sitten tosiaan itse kirjoitella (jos vaan tilaa on) niitä juttuja joita kirja ei huomaa kysyä :)

Grynna 40+6
 
vieras
Mä tykkäsin eniten tuosta GeePapin (jos nyt sain logosta selvää ) Vauvamuistot-kirjasta. Paljon tärkeitä kysymyksiä ja tilaa rutkasti kirjoittaa. Mun mielestä on tyhmää, jos lähes joka toisella sivulla on kuvia, kun mä tykkään paljon kuitenkin kirjoitella sit kaikkea tärkeetä siihen kirjaan. Harmi vaan, kun kirjan koko on parissa vuodessa pienentynyt A4:stä A5:een :(
 
shihtzu
Meillä on Nalle Puh-vauvakirj ja siitä tykkään. Itse en pitänyt tuosta Kunnaksen kirjasta, siinä oli liikaa tyhjää kirjoitustilaa, minä kun en ole mikään kirjoittelija.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Mulla itsellä on Kulta aika lapsuuden. Pojalla on Aika lapsuuden :) Molemmat kivoja, mut enemmän tykkään tosta omastani :)
Mulla taitaa myös olla itselläni tuo Kulta aika lapsuuden -kirja (sellainen vaaleanpunainen kansi, jossa vauva on lastenvaunuissa...muistaakseni ) ? Tykkään siitäkin paljon, mutta haluaisin ehkä jonkun vähän "modernimman" (jos nyt puhutaan samasta kirjasta ) :) Mutta kiitos ehdotuksesta!
Taidetaan puhua samasta :)

 
vieras
Minä ostin kolmoselle sen Mauri Kunnaksen uuden vauvakirjan. Minusta se on tosi ihana.

Jokaisella meidän lapsella on sellainen Nalle Puhin ja se on myös tosi kivamutta siihen mahtuu vain eka vuosi. Esikoisella on se KUlta Aika Lapsuuden ja kakkosella Anne Geddesin. Näistä kaikkein kivoin on ehdottomasti toi Kunnaksen.
 
rimrim
Onko vielä myynnissä pari vuotta sitten katselemaani A5 kokoista "vauvakirjaa" missä oli rutkasti tilaa odotusajaltakin? Muistikuvissani on että se olisi ollut kalenterimainen jollain tavalla..mutta jos sitä tekijän nimeä edes löytyisi.
 

Yhteistyössä