Mikkeliläisiä odottajia???

Baby Dream la on 27.4... Eli aika lähekkäin mennään! :) Otavassa asustellaan. Ja miulla tuon lasketunajan pitäs olla aika tarkka ku jouduin alkuraskaudesta juoksee naistentautien polilla... Millos siulla np? Mulla ois 17. päivä...
 
Jeps! Aika samoissa mennään...:) Miulla taas meinaa rusehtavaa olla toi valkovuoto... :( Jatkuvasti pelkopersiissä et jos vaikka vielä kesken menee! No vielä vkon ku jaksais! Tai no jos keskiviikkona kuulis neuvolassa sydänäänet ni se helpottais! Ois lääkärineuvola miulla. Joks siä oot käyny siinä?
 
Toivotaan et ei tule mitään takapakkia. Joo mulla oli lääkärineuvola viikko sitte. Mut ei vielä kuulunu sydänäänet. Nii minäkin olen pelännyt, ku mulla on ollut aikasemmin kaks keskenmenoa ja se viimenen oli tosi raju. Mut pidetään peukkuja ja toivotaan parasta :hug: Ei muuta ku viikonlopun jatkoja :wave:
 
Baby Dream

Mulla ois keskiviikko aamuna lääkärineuvola... Sillon pitäs jo kuulua sydänääntenkin toivon mukaan! Mulla tota vuotoa ollu pitkin raskautta, mutta vielä ei ainakaan ole keskenmenoksi mennyt! Toivottavasti kaikki jatkuis onnelisesti ja hyvin. Molemmilla meillä... Tänään tuli 11 vkoa täyteen meidän Viuhtilla. Enää viikko pahinta pelkoaikaa jälellä jos vaan ne sydänäänet kuuluis keskiviikkona!
 
Saakos "tunkea" joukkoon?
Olen vasta rv6 mutta kovasti toivon, että kaikki menee hyvin. Niinhän sitä kaikille toivoo :heart: Mikkelistä siis ollaan, ja vailla samassa tilanteessa olevia ystäviä/tuttuja. Ultra on reilun viikon kuluttua. Sitten ehkä hieman helpottaa. Hyviä vointeja meille kaikille!
 
Heip,
Täällä myös yksi "mikkeliläinen" siis asutaan Haukivuorella mutta sehän on nykyään Mikkeliä :| .. josta en kyllä ole järin ylpeä :ashamed:
sen verran tuo sosiaali puoli päin hevon pyllyä tässä kaupungissa...
mutta minkäs teet??

NOo siis asiaan olen 2kk:n päästä 31vuotias ja odotamme toista lastamme syntyväksi maalikuun lopulle 2008.
Nyt siis viikkoja 15+3.

 
Kiva kun tulee enempikin väkeä! :) Minä siis itse 24vee ja toista biologista lasta odotan... Olemme siis uusioperhe ja myös miehelläni on lapsi... Molemmat asuvat meillä, tosin omani on joka toisen vkon isän luona...Ja tänään tuli 11 vkoa täyteen eli aika lähekkäin me kaikki mennään kuitenkin! :)
 
Baby dream

No huomenna on tuomiopäivä ku miulla on aamusta se lääkärineuvola! Pitäis sydänäänten kuulua jos ovat kuuluakseenkaan... Mut jospa tää tästä! Miulle tää vähän outoa kun ekasta ei ollu minkään näköstä vuotoa koko raskausaikana ja muutenkin voin tosi hyvin alkupahoinvoinnin jälkeen! :/ Mut jospa tää tästä! Meitä alkaakin olla jo aika monta täällä!
 
Onnea sulle huomiseen :flower: Kerrohan sit miten meni. Mä odotan innolla ens maanantaita ku mulla on sillo se np:ultra. Käytkö täs rantakylän neuvolassa? Ku eiks otavasta lopetettu neuvola? Joo mulla rupee nyt helpottamaan toi pahaolo onneks :) Joo nii meitä on kertyny tänne jo iha mukavasti porukkaa :p
 
baby dream
kiitos kun kaipailet..välillä tuntuu että mitään ei kerkeä tehä..mun 5v tyttö on kipeenä ja kaiken huomion tarvitsee. Ja sitten on kaikenmaailman labrakäyntejä (sokereiden ja hempan takia). Mulla putos hb 96:een ja verikokeisiin jouduin,mulla raskausajan anemia. Nyt sit syödään hevosen annoksia nestemäistä rautaa,ja voin sanoa että ei kovin hyvää ole! Ja kaiken lisäksi UNOHTIVAT äippäpolilla että olen sokeriseurannassa ja multa puuttui kontrolliaika sinne,sen perään nyt sit taisteltu että mihin väliin mahdun.huoh!
Tämmöstä kivaa minulle tällä hetkellä..

tk82 & rv31+1
 
Toivottavasti tyttö paranee pian :flower: No kyl sul sit kiirettä pitää. Toivottavasti saat hb:n nousuun :) Mulla tuntuu nyt helpottavan pahaolo =) Ens maanantaina ois sit se np:ultra. Mut voimia sulle :flower:

baby dream ja rv12+0
 
Heips! Vaavin sydänäänet löyty ja tän mamman olo helpotti kummasti! Alko usko palaamaan siihen et ehkä meille ihan oikeesti tuleekin vauva! :) Töissä ihan älyttömän kiireistä... Tai no ollaan asuntoa ostamassa ni joutunu pankkeja juoksee läpi vapaa ajat. Tänään selviää kauppa lopullisesti ja huomenna sit päästään kirjottelee toivon mukaan papereita! Ens vkolla ois sitten se np-ultra!Mut nyt päikkäreille ku joutu menee töihin jo aamulla viiteen et jaksaa illan lasten kans pyöriä.
 
Onnea sydänäänistä Elz83N ! Muistan kun itsekin jännitin että kuuluuko mitään rv 10. Ei ne kuulunu mutta näkyivät ultrassa sitten. Nyt siis viikkoja kasassa 31+3.

baby dream ei se mun hb ole lähtenyt nousuun, laskusuunnassa edelleen vaikka rautaa menee hevosen annos joka aamu. Huomenna soitto terkalle että mitäs nyt sit tehdään.
 

Yhteistyössä