Mikkelin mammat!

sama äityli
Niin siis tämä kuulutus koskee KAIKKIA Mikkelissä asustelevia äitejä... Viimeksi uimahallin puistossa taapaaminen peruuntui...Olisko nyt innokkaita??? HU HUU???
 
Täällä ollaan, mulle käy tapaamiseen periaatteessa mikä päivä tahansamutta mielellään aamupäivästä kun isommat muksut on silloin koulussa ja eskarissa. Eli mä pääsisin ennen puoltapäivää tulemaan nyytin kanssa.

Minkä ikäisiä muut mammat on? Ite oon vm. 75.
 
Meillä on ollu tässä kaikenlaista hässäkkää viime aikoina, joten koneella olo on ollu tosi vähäistä...Mutta täällä ollaan nyt! Itse olen vm -78 ja meille käy periaatteessa aika kuin aika (poika kyl nukkuu päikkärit n. 12-14 välisenä aikana) mut kun aikanaa tietää miten tapaaminen muille sopii, ni voidaan järjestellä silleen et päästään...autoo ei aina välttämättä ole... Voitaiskos alustavasti vaikka jo sopia vaikka viikko ja päivä? Meillä ens viikko melko huono, mut seuraava sopis eli viikko 3 ja mikähän paikka voisi olla? asuuko muut kaupungissa päin? Itellä on matkaa reilut 10 kilsaa kaupunkiin... Mites ois?
 
Jos tavataan siis esim. jossain kahvilassa, ni voitaskos valita sellanen paikka, jossa olis lapsille joku puuhanurkka, nimittäin poika on senverta eläväinen tapaus, ettei paikallaan kyllä pysy ja kupit lentelee varmasti... ;)
 
Miten ois se linja-auto aseman luona/vastapäätä oleva kahvila Porrassalmenkadulla,( nimeä en tiiä) siinä ois ainakin lapsille nurkkaus. Itseasiassa muita kahviloita en paljon juuri tiedäkään, kun vasta muutaman kuukauden olen seikkaillu täällä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 21:38 Annika kirjoitti:
Miten ois se linja-auto aseman luona/vastapäätä oleva kahvila Porrassalmenkadulla,( nimeä en tiiä) siinä ois ainakin lapsille nurkkaus. Itseasiassa muita kahviloita en paljon juuri tiedäkään, kun vasta muutaman kuukauden olen seikkaillu täällä.
Juu se on ihan kiva, olen kerran käynyt, mutta etenkin lounasaikaan se tuntuu olevan aiv.an täynnä.
 
Viikko kolme sopis mullekin hyvin kun sillon ei näyttäs meilläkään olevan mitään menoja näillä näkymin. Kyllä mulle periaatteessa käy muukin aika kun aamupäivä mut sitten mun pitäs ottaa keskimmäinen muksukin mukaan kun en uskalla jättää kahta vanhimpaa lasta keskenän kotiin kahdestaan. Siitä nimittäin ei seuraa suurella todennäköisyydellä muuta kuin riitelyä.

Ai niin mä asun aikas lähellä keskustaa.
 
joo, se näyttäny olevan aika suosittu paikka. voishan sitä nähdä vaikka jossain ulkonakin jos sää ei ois ihan kamala...saa lapset vilistää rauhassa jos sen ikäisiä jo on. vaunuissa kun menee tää oma,pääsis helpommal jos nukkuis . =)
 

Yhteistyössä