Miksei tällainen mies sytytä naisia?

  • Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti
aapeee
Kolmekymppinen, it-alalla, pukeutuu klassisesti, ihan mukavasti tienaava, sosiaalinen ja sanavalmis, liikuntaa harrastava, positiivinen, empaattinen ja ystävällinen, avulias. Joustava ja ymmärtäväinen mutta tuntee rajansa, ei siis mikään joojoomies. Kasvoiltaan poikamainen, noin 8 ylikiloa eli ei pahasti. Suht siisti, sanavalmis ja fiksu,laaja yleistieto, ruuanlaittotaitoinen, täsmällinen, lojaali. Minusta ihan unelma, mies joka puhuu ja pussaa, mutta jonka kanssa myös viihtyy. Olemme seurustelleet 6 kk. <3

Mutta, vain kaksi tyttöystävää ennen minua, eikä mitään viimeiseen 7 vuoteen. Sanoo ettei naiset vaan naiset ole koskaan oikein kiinnnostuneet hänestä. Minulle hän on taivaan lahja, kun aiemmin olen ollut hirveä idioottimagneetti.

Mitä hittoa naiset, mikä teitä oikein vaivaa? Miksei "nörtit" sytytä? ;-)
 
No olisit tyytyväinen, ettei naiset ole kiinnostuneita hänestä :). Muutenhan sillä ois ollut naisia jo kymmeniä, etkä säkään välttämättä jäisi viimeiseksi. Joku voi pitää outona, jos ei ole ollut paljon kumppaneita, mutta mä pidän sitä positiivisena asiana.
 
Suomessa vähän rähjäiset miehet on kuumia monesta.

Mutta kyllä ystävällinen/kiltti, siisti ja vähän nörtti, mutta myös maskuliininen ja avoin mies on tosi suosittu omien kokemusteni pohjalta täällä E-Suomessa. :) Naiset tulevat ainakin itselleni paljon puhumaan yms.

Mäkin seurustelen aika harvoin sillä harva nainen oikeesti sytyttää jos puhutaan esim. netistä tai baareista seuranhalupaikkoina. Baareissa taitaa olla ollut enemmän reissuja, ettei ketään oikeesti kiinnostavaa ole näkynyt kuin reissuja, joina on ollut ainakin yksi EHDOTTOMASTI tutustuttava nainen.
 
aaapeeee
Kysytkö sä nyt miksei naiset ole sun miehen kimpussa?
No se on vaan hyvä. :-D Mutta ihmetyttää kovasti, miksi hänellä ei ole flaksi käynyt, pari lyhyttä suhdetta, enempää ei vaan ole tullut tilaisuuksia, ja kavereilla alkaa olla jo perheet- ja itse olen ajatellut siitä saakka kun olemme tutustuneet, (tunsimme 2,5 vuotta ennen seurustelua) että voi sitä onnellista joka hänet saa...:-D

Voiko naiset tosiaan olla niin pinnallisia että jos mies käyttää kauluspaitaa ja suoria housuja ja on muutama kilo liikaa, hän ei kertakaikkiaan ole kiinnostava? Tylsä hän ei ole, kaukana siitä, mutta aito, oma itsensä, ei mikään esittäjä. Kaikin puolin ihana-minusta siis, mutta ei ilmeisesti ole ollut kovin monen muun mielestä. Ihan puhtaasti siis vain ihmetyttää.
 
No se on vaan hyvä. :-D Mutta ihmetyttää kovasti, miksi hänellä ei ole flaksi käynyt, pari lyhyttä suhdetta, enempää ei vaan ole tullut tilaisuuksia, ja kavereilla alkaa olla jo perheet- ja itse olen ajatellut siitä saakka kun olemme tutustuneet, (tunsimme 2,5 vuotta ennen seurustelua) että voi sitä onnellista joka hänet saa...:-D

Voiko naiset tosiaan olla niin pinnallisia että jos mies käyttää kauluspaitaa ja suoria housuja ja on muutama kilo liikaa, hän ei kertakaikkiaan ole kiinnostava? Tylsä hän ei ole, kaukana siitä, mutta aito, oma itsensä, ei mikään esittäjä. Kaikin puolin ihana-minusta siis, mutta ei ilmeisesti ole ollut kovin monen muun mielestä. Ihan puhtaasti siis vain ihmetyttää.
Mä teen aika pitkälti töitä kuvaamiesi miesten kanssa ja he on tosi hauskaa seuraa. Mieluummin heidän kanssa heittää herjaa ruokapöydässä kuin akkalauman. Sen kummempaa jännitettä en kaipaa kun kotona on ukkokulta mutta jos ei olisi niin ei nuo mitenkään hyljeksittäviä tyyppejä ole
 
No se on vaan hyvä. :-D Mutta ihmetyttää kovasti, miksi hänellä ei ole flaksi käynyt, pari lyhyttä suhdetta, enempää ei vaan ole tullut tilaisuuksia, ja kavereilla alkaa olla jo perheet- ja itse olen ajatellut siitä saakka kun olemme tutustuneet, (tunsimme 2,5 vuotta ennen seurustelua) että voi sitä onnellista joka hänet saa...:-D

Voiko naiset tosiaan olla niin pinnallisia että jos mies käyttää kauluspaitaa ja suoria housuja ja on muutama kilo liikaa, hän ei kertakaikkiaan ole kiinnostava? Tylsä hän ei ole, kaukana siitä, mutta aito, oma itsensä, ei mikään esittäjä. Kaikin puolin ihana-minusta siis, mutta ei ilmeisesti ole ollut kovin monen muun mielestä. Ihan puhtaasti siis vain ihmetyttää.
Kaikki ei pidä seurustelua niin tärkeänä, vaikka muilla olisikin perheitä. Tällaiset ihmiset ovat usein myös hyvin tasapainoisia kumppaneina, koska eivät ole liian riippuvaisia kenestäkään muusta vaan pystyvät itsekin elämäntyytyväisyyteen. Musta on sanottu ihan tuota samaa "mikä ihana mies", erotuksella, että itse en halua seurustella kuin aika harvojen naisten kanssa :)

Ehkä pienemmällä paikkakunnalla muotista poikkeavaa miestä voidaan vähän karsastaa naisten taholta. Ja kyllä sekin vaikuttaa, kuinka aktiivinen on sosiaalisesti. Itse esim. olen vähän laiska sinkkunakaan menemään jatkuvasti näytille baariin.
 
naiset tykkää ns. pahoista pojista

pitää olla silleen sopivasti vaarallinen ja väkivaltainen
Niinpä... ja ne naiset, jotka ovat tuollaisen kanssa olleet ja pois päässeet, katsovat säälien. Kaipa tuokin johtuu siitä, että tietty naistyyppi kuvittelee olevansa se enkeli, joka muuttaa sen pahan pojan ihanaksi perheenisäksi. Vrt. nämä sekopäät, jotka käyvät murhaajien kanssa kirjeenvaihtoa.
 
jarrie
Kaikki ei pidä seurustelua niin tärkeänä, vaikka muilla olisikin perheitä. Tällaiset ihmiset ovat usein myös hyvin tasapainoisia kumppaneina, koska eivät ole liian riippuvaisia kenestäkään muusta vaan pystyvät itsekin elämäntyytyväisyyteen. Musta on sanottu ihan tuota samaa "mikä ihana mies", erotuksella, että itse en halua seurustella kuin aika harvojen naisten kanssa :)

Ehkä pienemmällä paikkakunnalla muotista poikkeavaa miestä voidaan vähän karsastaa naisten taholta. Ja kyllä sekin vaikuttaa, kuinka aktiivinen on sosiaalisesti. Itse esim. olen vähän laiska sinkkunakaan menemään jatkuvasti näytille baariin.
milasten naisten kanssa sä haluat seurustellla? kysyn vaan mielenkiinnosta, kuvailemasi perusteella mitä kerrot itsestäsi, vaikea kuvitella, mikä sua kiinnostaa.
anteeks ap, menee vähä ohi..
 
No se on vaan hyvä. :-D Mutta ihmetyttää kovasti, miksi hänellä ei ole flaksi käynyt, pari lyhyttä suhdetta, enempää ei vaan ole tullut tilaisuuksia, ja kavereilla alkaa olla jo perheet- ja itse olen ajatellut siitä saakka kun olemme tutustuneet, (tunsimme 2,5 vuotta ennen seurustelua) että voi sitä onnellista joka hänet saa...:-D

Voiko naiset tosiaan olla niin pinnallisia että jos mies käyttää kauluspaitaa ja suoria housuja ja on muutama kilo liikaa, hän ei kertakaikkiaan ole kiinnostava? Tylsä hän ei ole, kaukana siitä, mutta aito, oma itsensä, ei mikään esittäjä. Kaikin puolin ihana-minusta siis, mutta ei ilmeisesti ole ollut kovin monen muun mielestä. Ihan puhtaasti siis vain ihmetyttää.
Kiloista viis, saa olla ylimääräisiä kiloja, mutta minulle pukumies on totaalinen turn off.
En ole renttujen peräänkään, tietääkseni.
 
Tämäkin ihmetyttää todella paljon, tiedän vaikka kuinka monta rähjäistä retkua-suurin osa muusikoita- ja naista vilisee kuin vilkkilässä kissoja.
Meillä on vähän sellainen traditio, ettei miehen tarvi olla mitään "hyveellistä" - se on enemmän epäilyttävää kyyniselle suomalaiselle tyypillisesti. Toinen syy on, että yllättävän monella naisella on niin huono itsetunto, että "liian hyvä" mies pelottaa, tulee kysymys: "riitänkö minäkään?" Tavis on tässä vahvemmilla. Kolmas ryhmä ovat he, joille hän on tylsä.

Olen itse havainnut, että kun on hivenen rähjäisemmän näköinen menemättä liiallisuuksiin, ja ehkä näin myös vähemmän itsetietoinen, niin se voi myös olla helpommin lähestyttävää naisille. Mulla on tosiaan yksin ollessani niin, että naiset tulee juttelemaan mulle, en itse jaksa enkä ole niin hyväkään. Mutten jaksa lähteä edes juttelemaan naisten kanssa baariin kovin tiiviisti :) Rahaa menee enkä juo hirveästi tällä hetkellä lihaskuntoilun takia.
 
aapeee
Kaikki ei pidä seurustelua niin tärkeänä, vaikka muilla olisikin perheitä. Tällaiset ihmiset ovat usein myös hyvin tasapainoisia kumppaneina, koska eivät ole liian riippuvaisia kenestäkään muusta vaan pystyvät itsekin elämäntyytyväisyyteen. Musta on sanottu ihan tuota samaa "mikä ihana mies", erotuksella, että itse en halua seurustella kuin aika harvojen naisten kanssa :)

Ehkä pienemmällä paikkakunnalla muotista poikkeavaa miestä voidaan vähän karsastaa naisten taholta. Ja kyllä sekin vaikuttaa, kuinka aktiivinen on sosiaalisesti. Itse esim. olen vähän laiska sinkkunakaan menemään jatkuvasti näytille baariin.
Tuota en muuten tullutkaan ajatelleeksi, että ehkä on ollut aika tiukat kriteerit, mm. harrastusten suhteen, ne kun meillä on kaikki samoja. Yllättävän suuri asia parisuhteessa.

Tämä mies taas oli sinkkuaikoinaan pari kolme kertaa kuussa baarissa, ei toki räkäkännissä siellä hillunut. :-D

Mutta, hyväkäytöksinen, kohtelias, naisia arvostava, ja ennen kaikkea minua ja ajatuksiani arvostava. En ole koskaan tavannut miestä jossa olisi yhtä vähän sovinistia. Tai siis, ei ainakaan naisten kuullen. :-D
 
höhö
Suomessa vähän rähjäiset miehet on kuumia monesta.

Mutta kyllä ystävällinen/kiltti, siisti ja vähän nörtti, mutta myös maskuliininen ja avoin mies on tosi suosittu omien kokemusteni pohjalta täällä E-Suomessa. :) Naiset tulevat ainakin itselleni paljon puhumaan yms.

Mäkin seurustelen aika harvoin sillä harva nainen oikeesti sytyttää jos puhutaan esim. netistä tai baareista seuranhalupaikkoina. Baareissa taitaa olla ollut enemmän reissuja, ettei ketään oikeesti kiinnostavaa ole näkynyt kuin reissuja, joina on ollut ainakin yksi EHDOTTOMASTI tutustuttava nainen.
Väitätkö olevasi tykätty? :D
 
"Vieraana"
Kaikki ei pidä seurustelua niin tärkeänä, vaikka muilla olisikin perheitä. Tällaiset ihmiset ovat usein myös hyvin tasapainoisia kumppaneina, koska eivät ole liian riippuvaisia kenestäkään muusta vaan pystyvät itsekin elämäntyytyväisyyteen.
En olisi uskonut että tulee päivä jolloin olen jostain täysin samaa mieltä Mies1:n kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: mies1
vierass
Kuulostaa unelmamieheltä, onnea! Tuossa voi olla juuri se, että tietyssä iässä monesti pitäisi olla aktiivisempi naisseuran hakemisessa tyylillisestikin ja sitten kun naisille tulee enemmän ikää eli perheenperustamisikäiseksi, niin siinä vaiheessa kommunikointityylikin on jo aikuisempaa ja tuon tyyppinen mies löytää kumppanin. Ja nuorempikin voi jo kaivata vakautta. Eli en nyt sanoisi että miehessä on vikaa tai naisissakaan vikaa, vaan siinä on tuuristakin kyse, kuten aina pariutumisessa. Kun oikea kohtaa oikean, niin se on menoa :).
 

Yhteistyössä