Miksi aina murhattua/tapettua ihmistä aina kuvaillaan..

  • Viestiketjun aloittaja tessa
  • Ensimmäinen viesti
Ois tosi kiva lukee uhrista "ystävän avoin tilitys: hän oli sitten epämiellyttävä ja itsekeskeinen henkilö. Tämä ei tullut yllättäen ja helpotus on suuri kun se tapahtui jo nyt"

Kai jokainen osaa suodattaa lukemaansa noista lööpeistä
kaunis= kehtaa kävellä kaupungilla ilman paperipussia
Suosittu=omistaa enemmän kun yhden kaverin
sosiaalinen=harrastaa jotain ja uskaltaa puhua luokassa ääneen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Onneksi on nettipalstat, joissa "asioista perillä olevat henkilöt" voivat kertoa millainen uhri TODELLA oli :|
Kuten esim. Eveliina Lappalaisen tapauksessa: kirjoiteltiin, että ei se mikään enkeli ollut, nokka pystyssä kulki ja oli koppava, yms. Tuli väkisinkin mieleen, että kadehtiiko ne surmatun tytön saamaa mediahuomiota, vaiko mitä :eek: |O
Tai ehkä se vaan oli semmoinen joillekin :whistle:
Varmasti olikin. Ei kaikille tarvitse kiva ollakaan, etenkään teini-iässä.

Mutta mua ihmetyttää, miksi joku kokee velvollisuudekseen julistaa noita totuuksiaan netissä. Henkilö on kuollut, ei pysty enää kertomaan omaa näkökantaansa asioihin, eikä toista saa tappaa vaikka se olisikin kulkenut nenä pystyssä. Toiset muistelee ja keskustelee siitä, miten järkyttävä tapaus ja miten väärin tuollainen on, ja muutamat piipittää että "mutku se oli joskus ilkee, oli se, varppina oli, uskokaa nyt jo!" :headwall:
 
Minä oon miettiny kans samaa kuin ap. Mistä niistä tietää vaikka olisivat olleet kuinka väkivaltaisia, v*ttumaisia, tunteettomia jne jne..
Mutta ei, aina kiltti, suloinen, pidetty. Ainahan esim. vanhemmat lapsiaan kehuvat, eikö? :xmas:
(enkä viittaa tällä kirjoituksella mihinkään erityiseen surmatapaukseen vaan ihan tosissani teen pilaa vakavilla asioilla)
 
Mä en jaksa lukea edes nuita lööppejä juuri sen takia ku surkutellaan aina samoja asioita "oli kaunis/komee, suosittu ja pälä pälä"...

Saavatpahan aina mässäillä viikkotolkulla lehdessä näitä asoita ja palstatilat täyttyy...
 
vieras
täytyy myös muistaa että lehdistö tekee varmasti myös hieman lisäyksiä näihin juttuihin sillä täytyyhän lööpeistä saada mahdollisimman myyviä..niin julmaa kuin se onkin niin juuri tällaiset tapaukset ovat oiva rahastuskeino!
 
metsänpeitto
Koska sillä ilmeisesti myydään enemmän lehtiä, minusta se on vain yksinkertaisesti irvokasta että toisen surulla ja kuolemalla tehdään rahaa, ja ettei tragediaksi riitä jo ihan se yksinkertaisesti koruton asia, vaan sitä pitää kaunistella. Pitää olla selkeä hyvä/paha, että asia myy enemmän :/

Mä ymmärrän sen, että läheisestä ajattelee hyvää onnettomuuden jälkeen (varmaan ihan hyvä, jos ajattelee ennenkin) enkä minä todellakaan kritisoi sitä, että niin tehdään. Mutta silti minusta on jotenkin irvokasta ja halventavaa se, että sillä tehdään rahaa. Siis eivät läheiset, vaan ihan muut instanssit. Ei niitä "hän oli ihana ja kiltti"-otsikoita hyvää hyvyyttään tehdä :/
 
Siksi, koska ihminen muuttuu pyhimyksesi kuolemansa jälkeen, olkoon mimmoinen kuspää tahansa eläessään.

Kerroinkin joskus, miten olin hautajaisissa, jossa pappi puhui vainajasta liirumlaarumia pitkät pätkät...Tuli mieleen, jotta oli varmaan ne puheet vaihtuneet jonkun muun vainajan kanssa :whistle: .

Mä en ainakaan halua, jotta mua ruvettas ylistämään, kon makaan 5 metriä multaa nokan päällä, puhukaa samanlai paskaa kon tähänkin asti... :kieh:


(tämä ei ole millään tavalla viittaava tuohon Keravan äärimmäisen surulliseen tapaukseen, kun joku valopää kuitenkin pian alkaa näppis sauhuten vaahtoamaan, miten minulla ei ole tunteita... :xmas: )
 

Yhteistyössä