Miksi avaatte yleisen WC:n oven juuri pesemällänne kädellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24646200:
Ei, ku en käy ulkona syömässä... Säästyy vähätki rahat :p
No käyhän se noinkin, itse en oikein voi välttää tuota kun syön yliopistolla lounaan ja jos olen duunissa niin syön siellä henkilöstöravintolassa. Ne jotka sanovat etteivät ikinä käytä julkisia vessoja, niin ihmettelen että ettekö käy töissä, koulussa, ylipäätään missään? Viimeksi eilen lähdin klo 8 kouluun ja siinä se päivä sitten vierähti Helsingissä, kunnes olin vähän ennen puolta yötä kotona. Ei olisi onnistunut minulta julkisten vessojen välttely 16 tuntia, mutta joltain sitten ilmeisesti.
 
"vieras"
Etthän te voi syödä metsästä marjoja, ettekä sieniä.. ettekä saalistamanne kalaa, lihaa jne.

Jokuhan on voinut vaikka pissata marjojen päälle tai joku koskenut likaisilla käsillä niihin.
 
[QUOTE="vieras";24646310]Etthän te voi syödä metsästä marjoja, ettekä sieniä.. ettekä saalistamanne kalaa, lihaa jne.

Jokuhan on voinut vaikka pissata marjojen päälle tai joku koskenut likaisilla käsillä niihin.[/QUOTE]

No joo, en kyllä tänä vuonna ostanut niitä irtomarjoja sen jälkeen kun näin että myyjä raapi takapuoltansa ja sen jälkeen pyöritteli samalla kädellä marjoja "joo ei näissä hometta oo, kato ku mä kääntelen näitä!"
 
"punahilkka"
Pomin marjat itse ja luonto ei ole mulle se vihollinen vaan toiset saastaiset ihmiset. Torilta ei pysty ostamaan ruokaa juuri tuon takia että joku likakäsi on niihin nykinyt. Mieluummin hirven kusemat mustikat kun ihmisen takapuolessaan käyttämin käsin kähmityt.
 
[QUOTE="vieras";24646234]Saako kysyä, että sairastelekko paljon? Kuinka usein flunssaa tms.?[/QUOTE]

Itsellä ja lapsilla flunssa suunnilleen kerran vuodessa. Miehellä tyyliin kerran kymmenessä vuodessa. Vatsatautia ei ole ollut moniin vuosiin, en edes muista milloin viimeksi.
 
vrs
Niin siis mistä siihen kahvaan tulee likaa? Jos kaikki pesevät kätensä eikä kukaan muu kuin minä edes koske siihen? :D

Minä voisin kuule vaikka nuolla sen kahvan ja vessanpytyn napinkin, minua ei pöpöt pelota. :D
 
"vieras"
En koske, olenkin majaillut jo kuukausia täällä perähikiän Essonvessassa odotellen että joku tulee tosta ovesta sisään vessaan. Aika hiljaista. pelkään että tää huoltis on mennyt jo konkurssiin.
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24646309:
No käyhän se noinkin, itse en oikein voi välttää tuota kun syön yliopistolla lounaan ja jos olen duunissa niin syön siellä henkilöstöravintolassa. Ne jotka sanovat etteivät ikinä käytä julkisia vessoja, niin ihmettelen että ettekö käy töissä, koulussa, ylipäätään missään? Viimeksi eilen lähdin klo 8 kouluun ja siinä se päivä sitten vierähti Helsingissä, kunnes olin vähän ennen puolta yötä kotona. Ei olisi onnistunut minulta julkisten vessojen välttely 16 tuntia, mutta joltain sitten ilmeisesti.
Itse kammoan noita henkilöstöravintoloita. Ei vaan uppoa se ruoka, sen jälkeen, että olen sellaisessa ollut töissä. Se vielä oli hyvämaineinen catering-firma ja opetusravintola. Tuli työharjottelusta kenkää, kun en suostunut tarjoilemaan asiakkaille homeista kurkkua. Se on kuulemma ihan ok, kun vaan pesasee ensin. :|
 
"shihtzu"
Voi luoja kun kuulostaa hysteeriseltä. Itse en moisia edes ajattele ja pöpöjä olen varmaan elimistöön suoltanut isot määrät,mutta sairastelen todella vähän ja flunssatkin menee hetkessä ohi.
 
"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24646309:
No käyhän se noinkin, itse en oikein voi välttää tuota kun syön yliopistolla lounaan ja jos olen duunissa niin syön siellä henkilöstöravintolassa. Ne jotka sanovat etteivät ikinä käytä julkisia vessoja, niin ihmettelen että ettekö käy töissä, koulussa, ylipäätään missään? Viimeksi eilen lähdin klo 8 kouluun ja siinä se päivä sitten vierähti Helsingissä, kunnes olin vähän ennen puolta yötä kotona. Ei olisi onnistunut minulta julkisten vessojen välttely 16 tuntia, mutta joltain sitten ilmeisesti.
Töissä on ollut melkein oma vessa (alle kourallinen muita käytti samaa).
Helposti voin olla 12h:kin käymättä vessassa kun ei käy kahvilla ja muistaa juoda vetta hillitysti.
 
Itse kammoan noita henkilöstöravintoloita. Ei vaan uppoa se ruoka, sen jälkeen, että olen sellaisessa ollut töissä. Se vielä oli hyvämaineinen catering-firma ja opetusravintola. Tuli työharjottelusta kenkää, kun en suostunut tarjoilemaan asiakkaille homeista kurkkua. Se on kuulemma ihan ok, kun vaan pesasee ensin. :|
Ahaa. Meillä on kyllä ihan kunnon sapuskaa.
 
LLM
Hesessä on pesuallas. Ei tarvi mennä mihinkään vessaan. Jos olen muualla niin käyn jossain muussa välissä vesassa. En silloin kun aion syödä jotain. Laitoshuoltajat pyyhkivät myös ovien kahvat. Kun he siivoavat vessan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24646139:
Jaksan ihmetellä sitä aina vaan. Ensin käydään vessassa, sitten pestään kädet ja ulos mentäessä kosketaan siihen likaiseen kahvaan?! Eikö järki sano, että ottaa paperia tai vastaavaa, jolla sen oven avaa? Sitten mennään tyytyväisinä syömään jotain leipää niillä entistä likaisemmilla käsillä. Ällöttävää.
Missä se kahva nyt niin kamalasti likaantuu?
 
EJK
Missä se kahva nyt niin kamalasti likaantuu?
Missä? No yleisistä vessoissahan tästä oli kyse.

Yleisiä vessoja käyttää niin monenkirjava joukko, että siihen mahtuu monenlaista kahvaantarttujaa. Toiset ei pese käsiänsä ollenkaan. Toiset taas ei kuivaa kunnolla ja kostea käsi on oikea bakteerien paratiisi. Kolmas taas ei käytä saipuaa ollenkaan, vaikka peseekin jne.
 

Yhteistyössä