Miksi ihminen, joka tulee aggressiiviseksi alkoholista, silti juo itsensä humalaan?

  • Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti
Silja.S
Olen pohtinut tätä monet kerrat. En tajua mitä iloa sellainen ihminen juomisesta saa, jos tulos on aina hirveä känniraivo ja ihmissuhdeongelmia. Jos täällä on joku tällainen ihminen, kerro minulle MITÄ ILOA SINÄ SIITÄ JUOMISESTA SAAT?
 
"diu"
Itse olin sellainen joskus ja tiedän useita sellaisia... Siksi koska ne ei juo koska kännissä on kivaa tai haluavat pitää hauskaa, he juovat ahdistukseen/pahaan oloon tms. ja kuvittelevat sen juomisen tosiaan siihen auttavan. Sitten kuitenkin kännissä ne tunteet purkautuvat moninkertaisina.
 
Monet eivät myönnä edes itselleen että ovat juuri noita kännissä riehujia ja joillekin se ei tule joka kerta.
Itse olen aina hyvinkin rauhallinen kännissä, mutta jos juon yhtä virolaista viinaa niin sitten musta tulee ihan hullu raivoava ämmä (onneksi sen viinan valmistus on taidettu jo lopettaa..)
 
"Minna"
Eivät ehkä tiedosta sitä ongelmana, pitävät jollain tapaa normaalina koska mulla on nyt niin vaikeeta, mun elämä on paskaa jne..mistäpä sitä koskaan voi sanoa kuitenkaan tuleeko hyvä känni vai huono känni..alitajunta saattaa yllättää
 
njwrh
ite joskus teininä sain itseni aina känni-aggressioon ihan vain siihen pyrkimällä ja nykysin en ikinä- koska en sitä halua. joidenkin mielestä on aan niin vitun hienoo raivota/tapella kännissä. se on tekosyy--luulisin.
 

Yhteistyössä