Miksi jotkut antaa miehilleen vain kerran kuussa?

  • Viestiketjun aloittaja paljastaja
  • Ensimmäinen viesti
Miksi jotkut antaa naisilleen vain kerran kuussa?

Jokatapauksessa, eikö ihan järkikin sano, että ihminen tarvitsee seksiä välillä. Jos ei sitä saa tulee tarve hakea ulkopuolelta. Jos ei miehellensä/naisellensa anna täytyy tietää, että varmasti sen toisen osapuolen mielessä on muut naiset/miehet. Jos niin haluaatte, niin älkää antako.

Jos on päässä vikaa eikä haluta, voi mennä lääkäriin, jos haluaa suhteen jatkuvan.
 
tuutis
Siksi, että haluan mieheltäni jotain muutakin yhteistä kuin seksi. Se on minun syyni.
Enhän muutenkaan harrasta seksiä tuntemattomien kanssa, joten jos miestä ei kiinnosta kanssani muu kuin seksi, saahan sen seksin muualtakin. Jos yritän puhella niitä näitä ja jaella päivän kuulumisia, mies ei kuuntele (siis kuulee, mutta ei kuuntele). Seksin aikana kaikki ei tunnu hyvältä juuri sillä hetkellä, joten miksi mies silloin kuuntelisi, kun ei muutoinkaan? Eikä se nyt minun mielestäni niin kiihottavaa ole, että mies tulee peiton alle nuolemaan pimppiäni, kun luen kirjaa - yrittäisi edes tehdä aloitetta toisella tavalla kuin aina tarraamalla ensimmäisenä sinne alapäähän.
Osaako se mies siellä Köpiksessä sitten olla parempi puoliso, että sille kehtais antaakin?

Ja mitä tuohon muualta hakemiseen tulee..... Kyllä minulla nyt sentäs sen verran itsekunnioitusta on, että mies saa tarrata toisen naisen pimppiin, kunhan minua ei tule noin epähuomioonottavaisesti kohtelemaan. Jos joku muu antaa, niin omahan on häpeänsä.

Enkä nyt sitä sano, että pitäisi alkaa lässyttämään ennen seksiä, koska kyllä minä pidän enemmän sellaisesta rajusta ottamisesta kuin höyhenellä silittelystä (no on se höyhenkin kivaa silloin tällöin). Mutta kuka nainen nyt syttyy sellaisesta lipittelystä?
 
ajf
mä voisin antaakki jos mies pyytäis ja makaisin lahnana, ole hyvä. Mut meilläkään ei ole juuri koskaan minkäänlaista "yhteyttä" keskenään. Ja jos aloitteena on että, mies työntää kätensä jalkoväliin, niin harvoimpa siitä sen pitemmälle sitten päästään.

Eli miestä ei kiinnosta olla mun kanssa ja mä en syty, kun käsi on heti jalkovälissä. Ja mulla on yleensä niin, että mitä enemmän seksiä, sitä enemmän se mua kiinnostaa ja jos mies ei anna, niin eipä sitten.

Ja hyvin harvoin tulee mitään seksuaalisia virikkeitä muualtakaan, telkusta, kirjoista tai netistä ja jos tuleekin, niin yleensä mies ei sit jaksa.
 
miten vain
Jokatapauksessa, eikö ihan järkikin sano, että ihminen tarvitsee seksiä välillä. Jos ei sitä saa tulee tarve hakea ulkopuolelta. Jos ei miehellensä/naisellensa anna täytyy tietää, että varmasti sen toisen osapuolen mielessä on muut naiset/miehet. Jos niin haluaatte, niin älkää antako.

Jos on päässä vikaa eikä haluta, voi mennä lääkäriin, jos haluaa suhteen jatkuvan.
Niiden luuserimiesten kanssa varmasti pääseekin eroon kätevästi koko seksistä kehottamalla käyttämään vapauksiaan kodin ulkopuolella, mutta se ei ole niin helppoa kunnollisten miesten kanssa. Vaikka heitä suostuttelisi ulkoistamaan seksin, he eivät ole kiinnostuneita tekemään niin. Eikä heillä suhteen jatkuvuuteen vaikuta se, saavatko he seksiä kotonaan vai eivät. He kun ovat menneet naimisiin rakkaudesta siihen tiettyyn ihmiseen, eivät saadakseen naisen kotiin kotitöihin, lastentekoon ja heitä tyydyttämään.
 
"vieras"
Mua ei kiinnosta, olen kyllästynyt. Mieheni ei kiinnosta myöskään, koska käyttäytyy ja kohtelee huonosti. Lisäksi tapa millä iskee kimppuun ällöttää. Miksi mua pitäisi kiinnostaa seksi ihmisen kanssa, joka ei osaa mitään sosiaalisia taitoja kanssani, kuten keskustelu. Hassua, juuri tuohon viileyteen ihastuin aikanaan...
 

Yhteistyössä