Miksi jotkut nyppii kulmansa ihan viiruiksi ja piirtää ne sitten takaisin?

Mä oon pohtinu tätä omassa päässäni että mikä on tän jutun ajatus; ensin nypitään kulmat ihan ohuiksi ja sitten piirretään ne takaisin otsaan tai vaihtoehtoisesti sheivataan ne kokonaan pois ja sitten piirretään uudet siihen tilalle. Voisiko joku valaista tätä ilmiötä minulle?



 
:LOL: sitä on tullu pohdittua useampaankin kertaan.

yleensäkkään kynää ei sais käyttää vaan sellasta "luomivärin" tyyppistä sudilla levitettävää, PAITSI jos ne haluaa näyttää mahdollisimman luonnottomilta :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Kaipa sitten jotain häiritsee ne karvat siinä ja halutaan saada semmoinen viimeistellympi jälki. :whistle:

Minun kulmakarvat on aika luonnontilaiset, vähän vaan hajakarvoja nyppäilen pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
:LOL: sitä on tullu pohdittua useampaankin kertaan.

yleensäkkään kynää ei sais käyttää vaan sellasta "luomivärin" tyyppistä sudilla levitettävää, PAITSI jos ne haluaa näyttää mahdollisimman luonnottomilta :LOL:
Myös yhtälö; nyppimättönät kulmakarvat ja sitten sinne keskelle on vedetty viiva kulmakynällä aiheuttavat minussa syviä mietintöjä.miksi?
 
Mä joudun "piirtämään" ittelleni kulmat. Ne on luonnostaan harvat ja värittömät -> kestoväri ei näy koska karvoja on n. 5 ristissä.
Tosin noiden kuvien tyylisiä mulla ei (kai) ole.

muoks. profiilistahan noi mun piirrokset voi kauhistella
 
vieras
Pakkomielteensä kullakin. :D Minun kampaaja kerran huomautti kulmakarvojeni olevan liian ohuet, ja kysyi olenko pakkomielteinen nyppijä. No, pitihän se myöntää että joka pvä niitä piti nypiä. Oli muka aina joku karva kasvanut väärään paikkaan. Sen jälkeen käytin hetken kynää ja kasvatin hiukan paksumpia (=luonnollisempia) kulmia. Nyt minulla on ollut jo vuosia siistit & luonnolliset kulmat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
:LOL: sitä on tullu pohdittua useampaankin kertaan.

yleensäkkään kynää ei sais käyttää vaan sellasta "luomivärin" tyyppistä sudilla levitettävää, PAITSI jos ne haluaa näyttää mahdollisimman luonnottomilta :LOL:
Myös yhtälö; nyppimättönät kulmakarvat ja sitten sinne keskelle on vedetty viiva kulmakynällä aiheuttavat minussa syviä mietintöjä.miksi?
Kyllä mä jotenkin nypin ja välillä ammattilaisella mutta mä en vaan osa tehdä hyvin ja silti teen. ja mulla on vielä toinen kulma ylempänä kuin toinen :/
 

Yhteistyössä