Miksi jotkut nyppii kulmansa ihan viiruiksi ja piirtää ne sitten takaisin?

Sen takia sheivaan pois, koska omat kulmakarvani ovat todella vaaleat, enkä saa niitä näteiksi vahvistamallakaan (siis tietenkin nypitään muotoon yms). Joten siis sheivaan kokonaan pois ja piirrän uudet tilalle. Tosin meikkaan aika harvoin, eli harvoinpa siis piirrän kulmiakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Sen takia sheivaan pois, koska omat kulmakarvani ovat todella vaaleat, enkä saa niitä näteiksi vahvistamallakaan (siis tietenkin nypitään muotoon yms). Joten siis sheivaan kokonaan pois ja piirrän uudet tilalle. Tosin meikkaan aika harvoin, eli harvoinpa siis piirrän kulmiakaan.
Mikset sitten värjää niitä omia vaaleita tummemmiksi? Niin minäkin teen ja on paljon luonnollisemmat kuin tuollainen piiretty viiva.

 
hienotko? ei...
musta piirretyt kulmat on sama asia kuin (näyttää samalta) että levittäisi väriä etusormien pitkille sivuille ja niillä sitten painaisi kulmat naamaan. ei oo hyvä lopputulos.. ja anoppi sanoo että tämä kynävärjäys on ainoa mahdollinen tapa laittaa kulmakarvat. itse annan niiden nyt rehottaa, sitten siistin nyppimällä, sit hajakarvoja pois, luonnollinen lopputulos.
 
Rukoilijasirkka
Jos on ihan vaaleet kulmakarvat, niin miksei ne saisi olla vaaleat? Mun äidillä on aina ollut ihan valkoiset kulmakarvat ja minusta hän on nuorena ollut tosi kaunis ja erikoisen näköinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos on ihan vaaleta kulmakarvat, niin miksei ne saisi olla vaaleat? Mun äidillä on aina ollut ihan valkoiset kulmakarvat ja minusta hän on nuorena ollut tosi kaunis ja erikoisen näköinen.
Minulla kesällä kulmat vaalenevat ihan olemattomiin ja jotenkin kasvoista häviää ryhti tai vähenee ainakin. Jos menisivätkin valkoisiksi, erottuisivat, mutta kun menevät värittömiksi. Kun sitten käyn ottamassa kestovärin, niin tulee naama jotenkin paremmin paikoilleen :)
 
mimmuli
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Nää on pahat :D
No on, toihan olis normaali-kulliksilla tosi nättikin vielä :D
No nämähän on aika selkeesti PhotoShopattu tohon kuvaan ihan se niinku se aiemmin ketjussa ollut setä kulmakarvoineen ja viiksineen oli käyny fotarin kautta.

Voi jestas tätä palstasanastoa KULLIKSET ??? Että on taas runosuoni sykkiny.... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos on ihan vaaleta kulmakarvat, niin miksei ne saisi olla vaaleat? Mun äidillä on aina ollut ihan valkoiset kulmakarvat ja minusta hän on nuorena ollut tosi kaunis ja erikoisen näköinen.
Minulla kesällä kulmat vaalenevat ihan olemattomiin ja jotenkin kasvoista häviää ryhti tai vähenee ainakin. Jos menisivätkin valkoisiksi, erottuisivat, mutta kun menevät värittömiksi. Kun sitten käyn ottamassa kestovärin, niin tulee naama jotenkin paremmin paikoilleen :)
Näinpä, ne on värittömät, ei erota! Ja olen laiska, en halua kestovärjätä niitä miksikään, koska sitten ne pitäisi nyppiä ja olen siihen aivan liian laiska :D Ja mun tyyliin nyt vaan sopii paremmin ne piirretyt viivat, kukaan ole vielä haukkunu tähän mennessä, ja mun ja avokkinihan siitä tarvii vaan tykätä, ei muiden.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos on ihan vaaleta kulmakarvat, niin miksei ne saisi olla vaaleat? Mun äidillä on aina ollut ihan valkoiset kulmakarvat ja minusta hän on nuorena ollut tosi kaunis ja erikoisen näköinen.
Minulla kesällä kulmat vaalenevat ihan olemattomiin ja jotenkin kasvoista häviää ryhti tai vähenee ainakin. Jos menisivätkin valkoisiksi, erottuisivat, mutta kun menevät värittömiksi. Kun sitten käyn ottamassa kestovärin, niin tulee naama jotenkin paremmin paikoilleen :)
Näinpä, ne on värittömät, ei erota! Ja olen laiska, en halua kestovärjätä niitä miksikään, koska sitten ne pitäisi nyppiä ja olen siihen aivan liian laiska :D Ja mun tyyliin nyt vaan sopii paremmin ne piirretyt viivat, kukaan ole vielä haukkunu tähän mennessä, ja mun ja avokkinihan siitä tarvii vaan tykätä, ei muiden.
Mulla taas ei kestoväri tartu kulmakarvoihin jostain syystä ollenkaan joten käytän sivellintä tai kynää...
 
äiti
Mä kestovärjään kulmakarvat mut aika äkkiä väri haalenee ja ku en niin usein jaksa kestovärjätä niin sitte vähän tummennan kulmakynällä mut mun mielestä on ihan siistit, mut vois tota chrissyn ehdottamaa sivellintä kokeilla, millanen se väri sit pitää olla, onks jotain tiettyä merkkiä joka ois hyvä? Mut en siis tee mitää viiruja todellakaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Mustatukkaselle ruskea onkin niin luonnollisen näköinen.. :)
No... Vaalealle musta tukka ei ehkä sekään ihan ole luonnollisimmasta päästä. ;)
Muttakun hiukset tummat, kulmakarvat jääneet tuollaisiksi ihme värittömiksi :D Siis on jotkut ns. maantienväriset ruskeat hiukset ihan normiväri, sinisenmustaksi värjäilen, nyt on kylläkin jotain tummanpunaista tjsp jännää päässä, mutta sekin on katoamassa tästä pikkuhiljaa :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Mustatukkaselle ruskea onkin niin luonnollisen näköinen.. :)
No... Vaalealle musta tukka ei ehkä sekään ihan ole luonnollisimmasta päästä. ;)
Muttakun hiukset tummat, kulmakarvat jääneet tuollaisiksi ihme värittömiksi :D Siis on jotkut ns. maantienväriset ruskeat hiukset ihan normiväri, sinisenmustaksi värjäilen, nyt on kylläkin jotain tummanpunaista tjsp jännää päässä, mutta sekin on katoamassa tästä pikkuhiljaa :)
No, ei kaikki tietty tarvikaan niin luonnollista olla ja jokainen tekkee ihan miten tykkää. Onneksi on kaikenlaista erilaista, että voi valita, mitä itte ittelleen haluaa.
 

Yhteistyössä