Miksi kerrotte täällä palstalla kaiken itsestänne???

  • Viestiketjun aloittaja aikuisten hiekkalaatikolla
  • Ensimmäinen viesti
aikuisten hiekkalaatikolla
Tuli vaan mieleen tuosta alempana olevasta pitkästä ketjusta? Kerrotaan kaikki henk. kohtaiset asiat täällä ja sitten itketään kun jotkut kommentoi niitä. Ei tietenkään tarvitsisi olla asiaton, mutta mulle ei tulisi mieleenkään kertoa kaikkea täällä. Sitä paitsi tämä on vain IRL, ei mitään muuta. Huvittavaa seurata näitä tappeluketjuja, alkaa jo maksu mennä koko palstasta. Fiksumpi osaa lopettaa, eikö?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.

Täh ??? Ei meidän koneen kautta kukaan pääse meille jatkamaan.
Niin, joo, voi tietty laittaa koneen kiinni. Mutta joku haukkumaketju elää silti omaa elämäänsä, huolimatta siitä, jatkaako siellä se toinen osapuoli vai ei.
 
aikuisten hiekkalaatikolla
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.

Täh ??? Ei meidän koneen kautta kukaan pääse meille jatkamaan.
Niin, joo, voi tietty laittaa koneen kiinni. Mutta joku haukkumaketju elää silti omaa elämäänsä, huolimatta siitä, jatkaako siellä se toinen osapuoli vai ei.
Ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan erään tietyn nimimerkin kohdalla, jonka kaikki tiedämme :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.

Täh ??? Ei meidän koneen kautta kukaan pääse meille jatkamaan.
Niin, joo, voi tietty laittaa koneen kiinni. Mutta joku haukkumaketju elää silti omaa elämäänsä, huolimatta siitä, jatkaako siellä se toinen osapuoli vai ei.
Sehän näiden palstojen idea onkin. Ketju jatkuu.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkalaatikolla:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.

Täh ??? Ei meidän koneen kautta kukaan pääse meille jatkamaan.
Niin, joo, voi tietty laittaa koneen kiinni. Mutta joku haukkumaketju elää silti omaa elämäänsä, huolimatta siitä, jatkaako siellä se toinen osapuoli vai ei.
Ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan erään tietyn nimimerkin kohdalla, jonka kaikki tiedämme :)
En mä tiä, kenestä on kyse. Olen kai tyhmä tai jotain. Mietin lähinnä, että olin itse yhteen minua koskevaan keskusteluun vastannut mielestäni tosi maltillisesti ja mua silti sanottiin tyhmäksi, kun en osannut muka lopettaa. kaikki muut siellä tappeli, mä lähinä vaan luin sitä.
 
vieras
Sirkan kanssa samaa mieltä. Ja monet voisi miettiä aina itseään siihen asemaan, jota haukutaan ja ketjutolkulla nauretaan. Miltä tuntuisi itse olla haukuttavana...Täällä on ihan kuin koulukiusaamista välillä.
 
vierailija
Tuli mieleen nimimerkki Nimra jolla tuntuu olevan jatkuva tarve paljastella tarkkojakin yksityiskohtia elämästään ja sitten ihmettelee sitten kun tulee kommenttia takas ihmisiltä jotka hänet tuntevat. :eek: Se joku yhteydenottojuttu vaan tuli mieleen mistä hän puhui... että joku (ilmeisesti miehensä vanha tuttu) oli soittanut Nimran miehelle luettuaan palstalta paljastuksia yksityiselämästä. Hmm, itse en kyllä henkilökohtaisesti pitäisi jos toinen kirjoittaisi elämästäni yksityiskohtia palstoille. Pidän elämäni omanani enkä avaudu kaikesta tuntemattomille! Mietin vaan kuinkahan monien miehet eivät tiedä mitä vaimot heistä kirjoittelevat palstoilla?? Itse en sellaista halua harrastaa... Kunnioitan yksityiselämää ja haluan pitää tietyt asiat ominani. Hyville ystäville voin kertoa henkilökohtaisista asioista yksityisesti mutta että revittelisin kaikella mahdollisella julkisella palstalla. Joku raja sentään...



 
Rukoilijasirkka
Pitäisi saada puolustautua, minun mielestäni. Joskus se on viisainta olla sit vaan ihan hiljaa itekkin, mut sit aina se ei vaan auta.

Ja juu, ei kaikkee kandee tietenkään kertoa, turvallisuudenkaan takia.
 
aikuisten hiekkalaatikolla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sirkan kanssa samaa mieltä. Ja monet voisi miettiä aina itseään siihen asemaan, jota haukutaan ja ketjutolkulla nauretaan. Miltä tuntuisi itse olla haukuttavana...Täällä on ihan kuin koulukiusaamista välillä.
Kuka käskee kertomaan täällä kaiken? Sairaudet, suhteet jne? Täällä on sairas ilmapiiri nykyään, mutta aikuinen ihminen osaa lopettaa ja antaa olla. Esim. Scarlett jankkaa ja jankkaa. Mitä se hyödyttää.
 
vieras
Minä en kerro täällä itsestäni tms. mitään, silti ihmettelen ihmisiä, joilla tarve röyhkeästi täällä kiusata ja haukkua muita! Asioista väittely eri asia, tarkoitan henk.koht. haukkumista!
 
aikuisten hiekkiksellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en kerro täällä itsestäni tms. mitään, silti ihmettelen ihmisiä, joilla tarve röyhkeästi täällä kiusata ja haukkua muita! Asioista väittely eri asia, tarkoitan henk.koht. haukkumista!
Niin, mutta tää on vaan IRL! Oikeat ystävät on erikseen!
 
Rukoilijasirkka
Mä kyllä ymmärrän, että joku kertoo täällä syövästään. Sehän ei ole asia, jota pitäisi jotenkin hävetä, vaan se voi olla semmonen juttu, joka vaatii keskustelua, tai siis sillä, jolla se syöpä on/on ollut saattaa tuntea sen siitä puhumisen tärkeänä. Se voi myös auttaa muita joilla on sama juttu.

Ei kyl uskois, et joku keksii siitä jotain kiusaa tehdä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkiksellä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en kerro täällä itsestäni tms. mitään, silti ihmettelen ihmisiä, joilla tarve röyhkeästi täällä kiusata ja haukkua muita! Asioista väittely eri asia, tarkoitan henk.koht. haukkumista!
Niin, mutta tää on vaan IRL! Oikeat ystävät on erikseen!
Höpöä. Kyllä täälläkin pitää osata olla.
 
aikuisten hiekkiksellä
No mä en esim. ikinä laittais tänne omaa kuvaani. Miksi laittaisin? Jos ei kestä kritiikkiä niin ei kannata kaikkea paljastaa itsestään...eikä tarvitsekaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkiksellä:
No mä en esim. ikinä laittais tänne omaa kuvaani. Miksi laittaisin? Jos ei kestä kritiikkiä niin ei kannata kaikkea paljastaa itsestään...eikä tarvitsekaan.
No joo... Mutta mä ajattelen enemmänkin silleen päin, et en oo koskaan tajunnut, että joka asiaa ois ollenkaan kritisoitva... Jos joku laittaa kuvansa, niin sit laittaa, ei sitä ole pakko kritisoida. Eihän kavereidenkaan naamaa oikeassa elämässä koko ajan arvostella Minua ihmetyttää ihmisten pahantuulisuus ja jatkuva tarve kritisoida.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkalaatikolla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sirkan kanssa samaa mieltä. Ja monet voisi miettiä aina itseään siihen asemaan, jota haukutaan ja ketjutolkulla nauretaan. Miltä tuntuisi itse olla haukuttavana...Täällä on ihan kuin koulukiusaamista välillä.
Kuka käskee kertomaan täällä kaiken? Sairaudet, suhteet jne? Täällä on sairas ilmapiiri nykyään, mutta aikuinen ihminen osaa lopettaa ja antaa olla. Esim. Scarlett jankkaa ja jankkaa. Mitä se hyödyttää.
Ja harmaatko ei jankkaa? Mitä se hyödyttää?
 
vierailija
Ottaa kyllä itselleen melkeinpä pienoisen riskin kertomalla mm. tarkemmin missä asuu jne. Eikö ole tullut mieleen että täällä saattaa pyöriä kaikenlaisia hulluja kyttääjiä jotka voivat vaikka tulla murtautumaan asuntoonne kun kerrotte missä asutte ja esittelette kodistanne kuvia yksityiskohtaisesti!? Ei koskaan voi tietää...

Itse en nimeäni enkä tarkkaa sijaintiani halua netissä kelle tahansa paljastaa. Netissä piilee aina "vaaransa"...
 
aikuisten hiekkiksellä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkiksellä:
No mä en esim. ikinä laittais tänne omaa kuvaani. Miksi laittaisin? Jos ei kestä kritiikkiä niin ei kannata kaikkea paljastaa itsestään...eikä tarvitsekaan.
No joo... Mutta mä ajattelen enemmänkin silleen päin, et en oo koskaan tajunnut, että joka asiaa ois ollenkaan kritisoitva... Jos joku laittaa kuvansa, niin sit laittaa, ei sitä ole pakko kritisoida. Eihän kavereidenkaan naamaa oikeassa elämässä koko ajan arvostella Minua ihmetyttää ihmisten pahantuulisuus ja jatkuva tarve kritisoida.
Joo jos laittaa niin laittaa, mutta sit on turha vetää hernettä nenuun. Mä ihmettelen miksi jollain on sellanen tarve, että pitää linkittää kaiken maailman kuvat tänne. No, eipähän ole mun elämä ;)
 
Mä kerron ihan liikaa täällä, voin myöntää sen. Aluksi ei ollut tarkoitus kertoa esimerkiksi siskoni miehen kuolemasta koska se on aika kipeä aihe, mutta ajattelin, että eihän kukaan OIKEASTI rupea siitä vittuilemaan meille. Väärin.

Kertoilen liikaa koska rehellisesti sanottuna ei just ole muuta paikkaa missä jutella =) *Avaa sateenvarjon* :p

Mitä järkeä täällä olis olla, jos ei vois mistään puhua? Tietysti yleisellä tasolla kaikesta, mutta silloinkin tulee ne omat kokemukset helposti esille.
 
aikuisten hiekkiksellä
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä kerron ihan liikaa täällä, voin myöntää sen. Aluksi ei ollut tarkoitus kertoa esimerkiksi siskoni miehen kuolemasta koska se on aika kipeä aihe, mutta ajattelin, että eihän kukaan OIKEASTI rupea siitä vittuilemaan meille. Väärin.

Kertoilen liikaa koska rehellisesti sanottuna ei just ole muuta paikkaa missä jutella =) *Avaa sateenvarjon* :p

Mitä järkeä täällä olis olla, jos ei vois mistään puhua? Tietysti yleisellä tasolla kaikesta, mutta silloinkin tulee ne omat kokemukset helposti esille.
Mä ymmärrän tavallaan, että tää on hyvä (ja helppo) paikka keskustella. Kannattais silti kuitenkin muistaa, että tää on kuiteskin vain kaksplussa.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tuli mieleen nimimerkki Nimra jolla tuntuu olevan jatkuva tarve paljastella tarkkojakin yksityiskohtia elämästään ja sitten ihmettelee sitten kun tulee kommenttia takas ihmisiltä jotka hänet tuntevat. :eek: Se joku yhteydenottojuttu vaan tuli mieleen mistä hän puhui... että joku (ilmeisesti miehensä vanha tuttu) oli soittanut Nimran miehelle luettuaan palstalta paljastuksia yksityiselämästä. Hmm, itse en kyllä henkilökohtaisesti pitäisi jos toinen kirjoittaisi elämästäni yksityiskohtia palstoille. Pidän elämäni omanani enkä avaudu kaikesta tuntemattomille! Mietin vaan kuinkahan monien miehet eivät tiedä mitä vaimot heistä kirjoittelevat palstoilla?? Itse en sellaista halua harrastaa... Kunnioitan yksityiselämää ja haluan pitää tietyt asiat ominani. Hyville ystäville voin kertoa henkilökohtaisista asioista yksityisesti mutta että revittelisin kaikella mahdollisella julkisella palstalla. Joku raja sentään...

No mä tiedän kuka olet ja voin sanoa, että itseksesi saat täällä puhella. Mua ei kiinnosta sun kanssa alkaa tappelemaan, kun ei kerran ole mielessä mitään muuta kuin lukea kaikki mun kirjoitukset ja haukkua sen mukaan, kun et edes tunne minua. Otan osaa jos mun seuraaminen on sulle koko ekämäsi ja se, että täällä jaksat jokaiseen ketjuun (mihin kirjoitan ) niin vaan vittuilla, hanki elämä itsellesi :hug:
 

Yhteistyössä