Miksi kerrotte täällä palstalla kaiken itsestänne???

  • Viestiketjun aloittaja aikuisten hiekkalaatikolla
  • Ensimmäinen viesti
TuukkaPöllö
Saahan sitä kertoa asioita vapaasti, mutta joskus tietty harkinta ehkä paikallaan. Antaa vaan aika yksinkertaisen kuvan ihmisestä joka avautuu JOKA IKISESTÄ yksityisasiasta eikä osaa pitää mitään sihtiä sanomisissaan. Tiedän ihmisiä joiden liitto on jopa kaatunut siihen että vaimo on yli-innokkaasti avautunut mm. puolisonsa huonoista puolista ja entisestä elämästään palstoilla. Lukee kai näitä palstoja joskus omat miehetkin silkkaa uteliaisuuttaan!? Joskus tulee mieleen vaan että kumpi loppupelissä on tärkeämpi. Oma parisuhde vaiko tuntemattomat virtuaalimammat?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tuli mieleen nimimerkki Nimra jolla tuntuu olevan jatkuva tarve paljastella tarkkojakin yksityiskohtia elämästään ja sitten ihmettelee sitten kun tulee kommenttia takas ihmisiltä jotka hänet tuntevat. :eek: Se joku yhteydenottojuttu vaan tuli mieleen mistä hän puhui... että joku (ilmeisesti miehensä vanha tuttu) oli soittanut Nimran miehelle luettuaan palstalta paljastuksia yksityiselämästä. Hmm, itse en kyllä henkilökohtaisesti pitäisi jos toinen kirjoittaisi elämästäni yksityiskohtia palstoille. Pidän elämäni omanani enkä avaudu kaikesta tuntemattomille! Mietin vaan kuinkahan monien miehet eivät tiedä mitä vaimot heistä kirjoittelevat palstoilla?? Itse en sellaista halua harrastaa... Kunnioitan yksityiselämää ja haluan pitää tietyt asiat ominani. Hyville ystäville voin kertoa henkilökohtaisista asioista yksityisesti mutta että revittelisin kaikella mahdollisella julkisella palstalla. Joku raja sentään...

No mä tiedän kuka olet ja voin sanoa, että itseksesi saat täällä puhella. Mua ei kiinnosta sun kanssa alkaa tappelemaan, kun ei kerran ole mielessä mitään muuta kuin lukea kaikki mun kirjoitukset ja haukkua sen mukaan, kun et edes tunne minua. Otan osaa jos mun seuraaminen on sulle koko ekämäsi ja se, että täällä jaksat jokaiseen ketjuun (mihin kirjoitan ) niin vaan vittuilla, hanki elämä itsellesi :hug:

Ööö, en sinua kylläkään tunne. Luin vaan sattumoisin erään ketjun jossa avauduit tästä "urkkijasta"... Että väärää puuta tällä kertaa syyttelet! Pakko oli kommentoida vaan sattumoisin kun jäi mieleen...
 
vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkalaatikolla:
Tuli vaan mieleen tuosta alempana olevasta pitkästä ketjusta? Kerrotaan kaikki henk. kohtaiset asiat täällä ja sitten itketään kun jotkut kommentoi niitä. Ei tietenkään tarvitsisi olla asiaton, mutta mulle ei tulisi mieleenkään kertoa kaikkea täällä. Sitä paitsi tämä on vain IRL, ei mitään muuta. Huvittavaa seurata näitä tappeluketjuja, alkaa jo maksu mennä koko palstasta. Fiksumpi osaa lopettaa, eikö?
Mitä luulet tarkoittavan IRL???
Kun mun mielestä tämä nimenomaan ei ole IRL.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkalaatikolla:
Tuli vaan mieleen tuosta alempana olevasta pitkästä ketjusta? Kerrotaan kaikki henk. kohtaiset asiat täällä ja sitten itketään kun jotkut kommentoi niitä. Ei tietenkään tarvitsisi olla asiaton, mutta mulle ei tulisi mieleenkään kertoa kaikkea täällä. Sitä paitsi tämä on vain IRL, ei mitään muuta. Huvittavaa seurata näitä tappeluketjuja, alkaa jo maksu mennä koko palstasta. Fiksumpi osaa lopettaa, eikö?
Mitä luulet tarkoittavan IRL???
Kun mun mielestä tämä nimenomaan ei ole IRL.
Niin se irl on kyllä se oikia elämä eikä tämä virtuaalimaailma... :whistle:
 
sanonpa vaan...
Nimra, alkaako mennä vähän neuroosin puolelle kun luulet jokaisen sinua ja elämääsi kritisoivan viestin olevan juuri SE kyttääjä? :eek: Kai täällä muutkin viestejäsi lukevat ja kritisoivat kuin hän! Itsepähän olet viestisi kirjoittanut. Varmaan olet osannut ennakoida että kritiikkiäkin saattaa sadella.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tuli mieleen nimimerkki Nimra jolla tuntuu olevan jatkuva tarve paljastella tarkkojakin yksityiskohtia elämästään ja sitten ihmettelee sitten kun tulee kommenttia takas ihmisiltä jotka hänet tuntevat. :eek: Se joku yhteydenottojuttu vaan tuli mieleen mistä hän puhui... että joku (ilmeisesti miehensä vanha tuttu) oli soittanut Nimran miehelle luettuaan palstalta paljastuksia yksityiselämästä. Hmm, itse en kyllä henkilökohtaisesti pitäisi jos toinen kirjoittaisi elämästäni yksityiskohtia palstoille. Pidän elämäni omanani enkä avaudu kaikesta tuntemattomille! Mietin vaan kuinkahan monien miehet eivät tiedä mitä vaimot heistä kirjoittelevat palstoilla?? Itse en sellaista halua harrastaa... Kunnioitan yksityiselämää ja haluan pitää tietyt asiat ominani. Hyville ystäville voin kertoa henkilökohtaisista asioista yksityisesti mutta että revittelisin kaikella mahdollisella julkisella palstalla. Joku raja sentään...

No mä tiedän kuka olet ja voin sanoa, että itseksesi saat täällä puhella. Mua ei kiinnosta sun kanssa alkaa tappelemaan, kun ei kerran ole mielessä mitään muuta kuin lukea kaikki mun kirjoitukset ja haukkua sen mukaan, kun et edes tunne minua. Otan osaa jos mun seuraaminen on sulle koko ekämäsi ja se, että täällä jaksat jokaiseen ketjuun (mihin kirjoitan ) niin vaan vittuilla, hanki elämä itsellesi :hug:

Ööö, en sinua kylläkään tunne. Luin vaan sattumoisin erään ketjun jossa avauduit tästä "urkkijasta"... Että väärää puuta tällä kertaa syyttelet! Pakko oli kommentoida vaan sattumoisin kun jäi mieleen...
No sitten pyydän anteeksi ellet ole kyseinen ihminen :flower: :hug: Anteeksi. Minä olen vain aina ollut avoin asioista enkä näe syytä miksi kukaan alkaisi toisia kiusaamaan omista kokemuksista tai ajatuksista ? Varsinkin täällä, kun ei tällä ole "todellisen" elämän kanssa tekemistä :eek: vai onko ? Mä ainakin tahdon/haluan vain olla avuksi omien kokemuksieni perusteella, mutta täällä tosiaan tuntuu, että puhui mistä vain niin kaikki on väärin tai mä olen "tyhmä", epävarma äiti... EN vaan ymmärrä, että miksi pitää aina suoltaa latteuksia ja sanoa, että on esim juurikin epävarma sillä EI sellaista voi tietää, kun EI tunne ja ihmisten elämä on muutenkin niin omajuttu, vaikka siitä täällä lukisikin niin ei siitä loppuen lopuksi tiedä mitään.. joten tuollainen turha rääpiminen toisen elämällä on minusta vain lähinnä kuvottavaa eikä milläänlailla aikuismaista. Onneksi meistä jokainen tietää, että millainen on se oma elämä ja mitä siihen liittyy ja millainen on itse :saint:
 
vierastus
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
No sitähä mäkin ton IRL:n kanssa :D
Mutta jos aplle tämä aikuisten hiekkalaatikko kuitenkin on kaikki kaikessa ja se ainoa oikea elämä!!
"Elämää kaksplussan ulkopuolella? Mitä, voiko se olla totta? Ei kai?"

Ja mistäs sitä tietää, kertooko ap:n tarkoittama nikkikään asioita oikeasti irl, vai satuileeko vain?
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan... :
Nimra, alkaako mennä vähän neuroosin puolelle kun luulet jokaisen sinua ja elämääsi kritisoivan viestin olevan juuri SE kyttääjä? :eek: Kai täällä muutkin viestejäsi lukevat ja kritisoivat kuin hän! Itsepähän olet viestisi kirjoittanut. Varmaan olet osannut ennakoida että kritiikkiäkin saattaa sadella.
No en todellakaan luule :eek: ja ei mene minkään neuroosin asteelle :D Kyllä mä tiedän, että olen itse viestini kirjoittanut, olenko muuta väittänytkään ?
 
vieras
Mua kans veetuttaa välillä kun ihmiset laittaa nimimerkillä toisessa ketjussa itsestään kuvan ja toisessa avautuu alapään karvotuksesta ja seksielämästä. Mä en haluais aina tietää kasvoja näiden tarinoiden takana. Sitäpaitsi mikään ei oo niin hirveetä kuin myötähäpeä- tai nolous.

Luulisi näitä ihmisiä itseensä häiritsevän, että varsinkin isommilla paikkakunnilla törmää helpostikin palstailijoihin irl vahingossa, että muut tietää heidän elämästään niin paljon alapääkarvoituksesta lapsen sotuihin suunnilleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan... :
Nimra, alkaako mennä vähän neuroosin puolelle kun luulet jokaisen sinua ja elämääsi kritisoivan viestin olevan juuri SE kyttääjä? :eek: Kai täällä muutkin viestejäsi lukevat ja kritisoivat kuin hän! Itsepähän olet viestisi kirjoittanut. Varmaan olet osannut ennakoida että kritiikkiäkin saattaa sadella.
Tää the helmihän oli ihan samanlainen, tiuski ja kiukutteli kaikille harmaille, jotka vähänkään uteli niiden elämästä mitään, kuvitteli, että sitä vainotaan. Ainakaan en muuta selitystä keksi, miksi aina vastasi harmaille niin kitkerästi. Ja silti itse raportoi kaiken seurustelusta ja yhteenmuutosta ja lemmikkien hankinnoista kaiken täällä.
Kai niitä uteliaita aina on, kun kaksi nimimerkkiä kertoo muuttaneensa yhteen, niin miksei niistä voisi kuka tahansa olla kiinnostunut ihan viattomastikin?!

 
jotaki rajaa pitäis olla
Samaa ihmetellyt monesti, mut kaipa se kertoo sen ihmisen hekisestä olotilasta aika paljon jos täällä oikeesti kertoo ihan kaiken ja lisäksi paikkakunnan sun muut. Eikä siinä vielä mitään, mut sitte itketään jos joku kommentoi sitä :eek:
Tulee noin pikaisesti mieleen visbl- ja katja87 jotka on vuosien mittaan vuodattanu todellla yksiyiskohtaista tietoa itsestään ja iso poru nousee jos aihetta kommentoi.
 
Joopajoo
Veikkaanpa että näillä palstoilla kirjoitusten totuusprosentti on aika alhainen ja monet tarinat saattavat olla räikeästikin väriteltyjä. Että kannattaa suhtautua kevyen skeptisesti kaikkiin sepustuksiin. :p
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan... :
Nimra, alkaako mennä vähän neuroosin puolelle kun luulet jokaisen sinua ja elämääsi kritisoivan viestin olevan juuri SE kyttääjä? :eek: Kai täällä muutkin viestejäsi lukevat ja kritisoivat kuin hän! Itsepähän olet viestisi kirjoittanut. Varmaan olet osannut ennakoida että kritiikkiäkin saattaa sadella.
No en todellakaan luule :eek: ja ei mene minkään neuroosin asteelle :D Kyllä mä tiedän, että olen itse viestini kirjoittanut, olenko muuta väittänytkään ?
Tunnut vaan silti suivaantuvan kaikesta kritiikistä. :D Kyllä se nyt neuroosilta alkaa vaikuttaa jos kuvittelet heti kritiikin kirjoittajan olevan joku tietty ihminen! :eek: Tämä on JULKINEN palsta jota lukee kaikki!
 
En kerro ihan kaikkea, mutta aika vapaasti kuitenkin. Miksi totuus haavoittaisi minua? Ja jos tiedän mikä on totta, niin valheet ei myöskään vaikuta. Ehkä jos muiden ihmisten mielipiteet vaikuttaisivat enemmän minuun, niin tilanne olisi eri.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa vaan... :
Nimra, alkaako mennä vähän neuroosin puolelle kun luulet jokaisen sinua ja elämääsi kritisoivan viestin olevan juuri SE kyttääjä? :eek: Kai täällä muutkin viestejäsi lukevat ja kritisoivat kuin hän! Itsepähän olet viestisi kirjoittanut. Varmaan olet osannut ennakoida että kritiikkiäkin saattaa sadella.
No en todellakaan luule :eek: ja ei mene minkään neuroosin asteelle :D Kyllä mä tiedän, että olen itse viestini kirjoittanut, olenko muuta väittänytkään ?
Tunnut vaan silti suivaantuvan kaikesta kritiikistä. :D Kyllä se nyt neuroosilta alkaa vaikuttaa jos kuvittelet heti kritiikin kirjoittajan olevan joku tietty ihminen! :eek: Tämä on JULKINEN palsta jota lukee kaikki!

No sori, jos kirjoitukseni sinua häiritsee :ashamed: tiedän tämän olevan JULKINEN palsta :)
 
elämä on
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En ainakaan omasta mielestäni ole puhunut täällä mitään sellaista mikä ei päivänvaloa kestäisi. Tai siis olisi meille jotenkin haitallista. Oikaiskaa jos ootte eri mieltä?
Siis kyse olikin siitä että jotkut oikeesti kertoo elämästää aivan kaiken ja sitte lisäksi vielä kuvien tai irc-sivujen kera myös valokuvin ja vielä ketjut lasten kuvista ja onpa samoilla korkea osallistuminen myös ketjuun kuvia palstalaisten miehistä :/
Vain sosiaaliturvatunnukset ja pankkitilin numerot puuttu :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En ainakaan omasta mielestäni ole puhunut täällä mitään sellaista mikä ei päivänvaloa kestäisi. Tai siis olisi meille jotenkin haitallista. Oikaiskaa jos ootte eri mieltä?
Siis kyse olikin siitä että jotkut oikeesti kertoo elämästää aivan kaiken ja sitte lisäksi vielä kuvien tai irc-sivujen kera myös valokuvin ja vielä ketjut lasten kuvista ja onpa samoilla korkea osallistuminen myös ketjuun kuvia palstalaisten miehistä :/
Vain sosiaaliturvatunnukset ja pankkitilin numerot puuttu :LOL:
:wave: Mä voin antaa pankkitilin numeron, jos tahdotte rahallisesti mua tukea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
En ainakaan omasta mielestäni ole puhunut täällä mitään sellaista mikä ei päivänvaloa kestäisi. Tai siis olisi meille jotenkin haitallista. Oikaiskaa jos ootte eri mieltä?
Siis kyse olikin siitä että jotkut oikeesti kertoo elämästää aivan kaiken ja sitte lisäksi vielä kuvien tai irc-sivujen kera myös valokuvin ja vielä ketjut lasten kuvista ja onpa samoilla korkea osallistuminen myös ketjuun kuvia palstalaisten miehistä :/
Vain sosiaaliturvatunnukset ja pankkitilin numerot puuttu :LOL:
:wave: Mä voin antaa pankkitilin numeron, jos tahdotte rahallisesti mua tukea!
Peesi tähän. :wave:
 

Yhteistyössä