miksi kotiäideillä on aina raitapaidat?

  • Viestiketjun aloittaja iikka
  • Ensimmäinen viesti
iikka
ja se vielä että joka toinen kotiäiti on ylipainoinen ja ne vaakaraidat leventää entisestään. Eikö ne tajua sitä, vai miks ne käyttää raidallisia paitoija?? Kumma kun ei vielä pilkullisia housuja ja punaista muovinenääkin!!!
 
raidallinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Jotkut saattaa tykätä raidallisista paidoista :) voisin kuvitella että se johtuu siitä :whistle:

Täällä! :) Tosin en tykkää marimekon paidoista, kun ne on jotenkin niin isoja.

Mutta mulla iso varasto hm:n lastenpuolelta kapeanmallisia raitapaitoja työpaitoina päiväkodissa. Lapset tykkää iloisista väreistä.
 
Turkilmas
Meinasin tulla sanomaan etten omista yhtään raidallista paitaa...kunnes hokasin että mullapa muuten on kaksikin raitapaitaa. Toinen äitiys- ja toimen imetyspaita. Molemmat mustia joissa toisessa valkoisia ohuita ja toisessa harmaita vähän paksumpia raitoja. Ja molemmat tilattu henkalta ja maukalta.

Syytä en osaa näihin raitoihini esitellä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
ja se vielä että joka toinen kotiäiti on ylipainoinen ja ne vaakaraidat leventää entisestään. Eikö ne tajua sitä, vai miks ne käyttää raidallisia paitoija?? Kumma kun ei vielä pilkullisia housuja ja punaista muovinenääkin!!!
et oo tainnu meilläpäin käydä perhekerhoissa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
ja se vielä että joka toinen kotiäiti on ylipainoinen ja ne vaakaraidat leventää entisestään. Eikö ne tajua sitä, vai miks ne käyttää raidallisia paitoija?? Kumma kun ei vielä pilkullisia housuja ja punaista muovinenääkin!!!

:LOL: tulipa hauska mielikuva
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
ja se vielä että joka toinen kotiäiti on ylipainoinen ja ne vaakaraidat leventää entisestään. Eikö ne tajua sitä, vai miks ne käyttää raidallisia paitoija?? Kumma kun ei vielä pilkullisia housuja ja punaista muovinenääkin!!!
:wave: :saint:
 
Työäiti
Mullakin on monta raitapaitaa henkka maukalta. Oikein hyvä malli kun on pidempi helma. Mitäs väärää tässä on kun olen ostanut "muodin" mukaisesti. Tosin en ole kotiäiti, mutta käytän niitä julkisesti
 
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
ja se vielä että joka toinen kotiäiti on ylipainoinen ja ne vaakaraidat leventää entisestään. Eikö ne tajua sitä, vai miks ne käyttää raidallisia paitoija?? Kumma kun ei vielä pilkullisia housuja ja punaista muovinenääkin!!!
Kiitos hyvästä ideasta :hug: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
ja se vielä että joka toinen kotiäiti on ylipainoinen ja ne vaakaraidat leventää entisestään. Eikö ne tajua sitä, vai miks ne käyttää raidallisia paitoija?? Kumma kun ei vielä pilkullisia housuja ja punaista muovinenääkin!!!
:LOL:
 
Vieras
Oon ollu 10 v kotiäitinä enkä ole omistanut yhtään raitapaitaa (joku hämärä muistikuva et ala-asteella tais joku olla). Ainoat raidat mun vaatteissa on yhden t-paidan kyljissä pystyraidat ja sit paitapuseroissa myös pystyraitoja.
 
heh
Oon käyttänyt vuosia Marimekon raitapaitoja - ja muitakin paitoja tietty. Marimekko on tietynlainen mielentila, sitä pitää ymmärtää sisältäpäin. Samanhenkiset ymmärtää sen jujun.

 
Marimekot on tosi käytännöllisiä: pehmeitä, kestäviä, mukavia, sopivan ohutta kangasta ja ne saa pestä kuudessakympissä. Minulle mitoiltaan hyviä esim. tarpeeksi pitkät hihat. Joo ja kun kotiäidillä ei ole aikaa shoppailla, Marimekko on jotenkin taattua laatua ja senkun hakee kaupasta kokeilematta. Äitini on ostanut minulle joka vuosi uutta väriä olevia...
Nyt raidat jo ärsyttää, melkein kuin vanginpuku... Aktiivisesti olen koettanut nyt hankkia uutta tyyliä, mutta vieläkin kaapista löytyy kymmentä eri väriyhdistelmää raitapaidoista.
Mielestäni Mari-paidat ovat kotiäidin virkasu; varsinkin aiemmin niitä oli kaikilla perhekerhossa. Vähän ärsytti, kun lapsikin meni erään toisen (itseäni paljon pulleamman!) äidin luo ihan raitapaidan perusteella, kun ei vielä tajunnut, että muutkin niitä paitoja pitää kuin oma äiti.
 
Mä teen muodokkaat raitapaitani ihan itte. Yöpaitoina on ylisuuret marimekon t- paidat- jäänteinä raskausajoilta. En ostanut itse, vaan sain suuriksi jääneinä siskoltani- vatta mahtui hyvin :)

Enkä mä YMMÄRRÄ miksi mun pitäis raitapaitojani hävetä? Ei niitä nyt joka päivälle rivissä ole....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raitapaidoissa raitojakin pahempaa on muoto, jota ei ole.
:flower:

Iikka mitäs ikävää sulle on tänään tapahtunut kun olet niin negatiivinen?

Päivä on ollut täydellinen, mutta se ei saanut minua muuttamaan kantaani raitapaitoihin.
Ookoo. Jaan kyllä mielipiteesi raitapaidoista, ei siinä mitään.
 

Yhteistyössä