miksi miehet eivät ( koskaan ) itke?

  • Viestiketjun aloittaja viennetta
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
tekeekö se miehestä jotenkin heikonoloisen tai huonomman? :eek: jos mahdollista niin kysykääpä asiaa lähimmältä mieheltä.
Mistä tällanen väite sulle on tullut mieleen?
koska kaikki tapaamani miehet ovat olleet ns. "kovanaamoja"
Minkä tyyppisissä tilanteissa olet ihmetellyt miksi mies ei itke?
 
viennetta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
tekeekö se miehestä jotenkin heikonoloisen tai huonomman? :eek: jos mahdollista niin kysykääpä asiaa lähimmältä mieheltä.
Mistä tällanen väite sulle on tullut mieleen?
koska kaikki tapaamani miehet ovat olleet ns. "kovanaamoja"
Minkä tyyppisissä tilanteissa olet ihmetellyt miksi mies ei itke?
ne tilanteet ovat monenlaisia, mutta hyvinä esimerkkeinä lapsen syntymä, ristiäiset, hautajaiset ja romanttisen leffan katselu.
 
Naz
Oma mieheni on itkenyt vain kerran nähteni (humalassa kertoi eka kerran kokemastaan perheväkivallasta) ja toisen kun koira kuoli niin kertoi itkeneensä (puhuimme vain puhissa sinä päivänä). Ei itke koska tunteiden ilmaisu ylipäänsä on niin uutta hälle, opetellut vasta mun kanssa. Kaverin mies on itkenyt kuulemma vain jouduttuaan itse lopettamaan lemmikkieläimen mutta tällä miehellä on kanssa traumaattinen tausta, ei voi vakavasti jutella paljon milloinkaan saati puhua tunteistaan jne.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
tekeekö se miehestä jotenkin heikonoloisen tai huonomman? :eek: jos mahdollista niin kysykääpä asiaa lähimmältä mieheltä.
Mistä tällanen väite sulle on tullut mieleen?
koska kaikki tapaamani miehet ovat olleet ns. "kovanaamoja"
En silti usko tohon (koskaan) juttuun. Mut sen takia sä sen varmaan olit sulkuihin laittanutkin. Ei se sitä sano, että jos mies ei naisen edessä itke, etteikö itkisi ikinä.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja viennetta:
tekeekö se miehestä jotenkin heikonoloisen tai huonomman? :eek: jos mahdollista niin kysykääpä asiaa lähimmältä mieheltä.
Mistä tällanen väite sulle on tullut mieleen?
koska kaikki tapaamani miehet ovat olleet ns. "kovanaamoja"
Minkä tyyppisissä tilanteissa olet ihmetellyt miksi mies ei itke?
ne tilanteet ovat monenlaisia, mutta hyvinä esimerkkeinä lapsen syntymä, ristiäiset, hautajaiset ja romanttisen leffan katselu.
ne leffat on kyllä huonoja mutta ei niin huonoja että itku pääsis B)
 
Meillä mies itkee enemmän kuin minä :| Tosin niin se on ollut joka suhteessa tähän asti. Olenkohan jotenkin tunnevammainen? Itken kyllä, mutta vasta kun on tosi kyseessä. Viimeemmäksi varmaan kunnolla kun esikoinen vietiin käsistä parin päivän ikäisenä osastolle.
 
En ole ikinä nähnyt mieheni itkevän :( 7 vuotta oltu yhdessä. Sanoi kyllä tirauttaneensa pari kyyneltä kun näki pojan ekan kerran, mutta itse en ollut sitä todistamassa.
Sitten taas veljeni itkee ja liikuttuu tosi herkästi.
 
No siis pojathan kasvatetaan hyvin usein tässä maassa siihen, ettei isot pojat eikä varsinkaan miehet itke! ("sähän oot jo iso poika, eihän isot pojat itke..") <<tuollaista kuulee tosi usein.

Mun mieheni on itkenyt monesti nähteni, isänsä hautajaisissa viimeksi. Ja itki kyllä silloinkin kun kävi pojua kattomassa virvoitteluhuoneessa, mun käsitys siitä että laps kuoli synnytykseen vaan vahvistu ku toinen tuli itkien takasi.. Mut tää menee jo OT jos jatkan.
 

Yhteistyössä