Miksi mulle käy kerta toisensa jälkeen nettitreffeillä näin?

  • Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti
vieras*
puppua että kaikille naisille nitä yhteydenottoja tulisi sadoittain. Minä sain parikymmentä yhteydenottoa joista puolet oli heti sellaisia että ei todellakaan kiinnostaut (eli peniksen kuvien postausta, pervojuttujen latelemista heti alkuunsa, yksi haukkui naiset alimpaan helvettiin ja sitten minutkin koska oln samanlainen rahan perässä juokseva pinnallinen huora)
 
mies-
Hienotunteisuus ei ehkä ole nyt muotia.

Itse ilmoitan käytännössä aina kohteliaasti, ettei kiinnosta, mutta moni nainen ei ole reagoinut mitenkään yhteydenottooni. Musta kyseessä siis enemmän naisten kuin miesten ongelma jo siksi että naiset saa hirveät määrät yhteydenottoja miehiin nähden.

Meillä Suomessa ei muutenkaan käytöstavat ihmisten kesken ole niin olennaista.
 
Miehen löytänyt
Parasta nähdä mahdollisimman nopeasti livenä, koska viestien välityksellä syntyy turhaan vääriä kumitelmia sekä odotuksia puolin ja toisin. Kummassakaan ei tarvitse olla mitään vikaa, vaan yksinkertaisesti kemiat ei vain kohtaakkaan. Itse kävin treffeillä ihan kyllästymiseen asti ja aika usein kävi niin, että kumpikaan ei toivonut toista tapaamista :D Kun olin jo luovuttamassa, niin tapasin nykyisen mieheni ja yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta.
 
"Huoh"
Ehkä mun pitäis lopettaa koko nettideittailu sitten kokonaan. Mä olen profiilissani sanonut ihan suoraan, että etsin pysyvää parisuhdetta ja rakkautta, en pelkkää hauskanpitoa tai seksiä. Ja silti jos muhun kerran ottaa yhteyttä "vaan" pelaajat, niin eipä paljon naurata.. Epätoivoinenkaan en myönnä olevani, sillä olen mieluummin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.

Ärsyttävää :(
 
Reea
Mua ihmetyttää tuo, että jo parin tapaamisen perusteella ollaan niin kauhean ihastuneita?? Mitäs jos sä tulkitset väärin miehiä ja ne hätkähtävät sitä sinun ihastumistasi, miten se sitten ikinä ilmeneekään. Jotenkin kuulostaa vaan vähän oudolta. Itse olen ollut muutamilla nettitreffeillä ja yksi johti sitten oikeaan parisuhteeseen (edelleen yhdessä jo 10 v ja useampi lapsi). Ei siinä kyllä vielä useammallakaan treffeillä ollut ilmassa mitään muuta kuin rauhallista tutustumista, ei todella mitään kutkutuksia tai kipinöintejä. Jos olisin alkanut tunteistani puhumaan, niin kyllä olisi miehet juosseet karkuun ja lujaa...

Mä suosittelisin tutustumaan myös niihin vähemmän pelimiehen näköisiin miehiin, sellaisiin tavallisiin tallaajiin. Sieltä saattaa kuule enemmän löytyä sitä parisuhdepotentiaalia...
 
"Huoh"
Siis asia menee aina niin, että päivän tai kahden viestittelyn jälkeen miehet aloittavat itse laittamaan viestiensä perään sydämiä ja kertomaan miten ihana olenkaan ja että ovat jo ihastumassa tai ihastuneita sydänjuuriaan myöten. Siitä sitten viestit muuttuvat nopeasti entistä hempeämmiksi, tulee pusuttelua ja halittelua ja hellittelynimiä. Siis miesten puolelta. Mä en provosoi tähän millään tavalla.

Ja sitten kun vastaan näihin tunteisiin flirttaamalla takaisin, nämä miehet katoavat kuin tuhka tuuleen. Osa jo ennen ensimmäistäkään livetapaamista, osa vasta ekojen tai toisien treffien jälkeen. Ja nimenomaan juuri sillä tavalla, että yhtäkkiä ei enää tule mitään viestiä, ei sanallakaan. Mä en roiku kenessäkään, joten harvemmin kyselen perään, mutta esim deittipalstoilta kyllä näkee että ovat olleet onlinessa. Eli eivät vaan halua enää pitää yhteyttä. Kaikki loppuu kuin seinään. Eka vauhtia on sata lasissa, ja sitten tömps, kaikki on ohitse.

Pyrin välttämään pelimiehiä, mutta ilmeisesti en vain onnistu siinä.
 
"Huoh"
En mielestäni ole liian innokas, mutta ehkä sitten olisi parempi ettei menisi mukaan tuollaiseen lainkaan.. toisaalta en kyllä haluaisi tutustua tuon kaltaisiin miehiin enää ollenkaan. Tahdon ihan tavallisen, tasapainoisen ja normaalin miehen, en mitään tuulella käyvää peluria :( Ehkä liikaa vaadittu.
 
"Rami"
[QUOTE="Huoh";30090752]Siis asia menee aina niin, että päivän tai kahden viestittelyn jälkeen miehet aloittavat itse laittamaan viestiensä perään sydämiä ja kertomaan miten ihana olenkaan ja että ovat jo ihastumassa tai ihastuneita sydänjuuriaan myöten. Siitä sitten viestit muuttuvat nopeasti entistä hempeämmiksi, tulee pusuttelua ja halittelua ja hellittelynimiä. Siis miesten puolelta. Mä en provosoi tähän millään tavalla. [/QUOTE]

Näin miehenä voi paljastaa sinulle, että miesten on käytännössä pakko toimia noin saadakseen edes jotain vastakaikua sieltä naisten puolelta. Ellei mies siis aika nopeasti ala vakuuttaa vähintäänkin ihastustaan, niin nainen katoaa kuin pieru saharaan.

Ja ei, en sano, että tämä on naisten vika. Totean vain, että näin se minun nettitreffikokemukseni mukaan menee.
 
Reea
Voi apua, kyllä mulla loppuisi kanssa viestittely kuin seinään jos mies alkaisi heti jotain sydämiä laittelemaan ja puhumaan ihastumisesta...Vai onko tosiaan miehet tässä 10v vuoden aikana muuttuneet niin paljon...? Mulla kyllä tuollainen olisi suuri turn off ja alkaisin miettimään, että mikä motiivi näillä tyypeillä on. Siis jopa ilman ensimmäistäkään tapaamista sanovat olevansa ihastuneita?? Ei kuulosta ihan normaalilta...

Unohda tuollaiset liian innokkaat tyypit, äläkä vastaile heille enää mitään. Etsi sellaista "normaalia" ukkoa, joka ei heti ala lirkuttelemaan, vaan haluaa ensin tutustua. Oikeasti, unohda ne uskomattoman komeat ilmestykset ja etsi sellaista vähemmän komeaa, mutta jonka jutut muuten voisivat kiinnostaa.
 
viras
[QUOTE="Huoh";30090752]Siis asia menee aina niin, että päivän tai kahden viestittelyn jälkeen miehet aloittavat itse laittamaan viestiensä perään sydämiä ja kertomaan miten ihana olenkaan ja että ovat jo ihastumassa tai ihastuneita sydänjuuriaan myöten. Siitä sitten viestit muuttuvat nopeasti entistä hempeämmiksi, tulee pusuttelua ja halittelua ja hellittelynimiä. Siis miesten puolelta. Mä en provosoi tähän millään tavalla.

Ja sitten kun vastaan näihin tunteisiin flirttaamalla takaisin, nämä miehet katoavat kuin tuhka tuuleen. Osa jo ennen ensimmäistäkään livetapaamista, osa vasta ekojen tai toisien treffien jälkeen. Ja nimenomaan juuri sillä tavalla, että yhtäkkiä ei enää tule mitään viestiä, ei sanallakaan. Mä en roiku kenessäkään, joten harvemmin kyselen perään, mutta esim deittipalstoilta kyllä näkee että ovat olleet onlinessa. Eli eivät vaan halua enää pitää yhteyttä. Kaikki loppuu kuin seinään. Eka vauhtia on sata lasissa, ja sitten tömps, kaikki on ohitse.

Pyrin välttämään pelimiehiä, mutta ilmeisesti en vain onnistu siinä.[/QUOTE]


ja sillon lopahtaa kiinnostus mieheen jos liian pusi pusi ja plaa plaa...Ei viellä ees kysynyt kuvaa ja silti ollaan mielinkielin ja lähinnä niin rakastuneita.
 
mies-
Unohda tuollaiset liian innokkaat tyypit, äläkä vastaile heille enää mitään. Etsi sellaista "normaalia" ukkoa, joka ei heti ala lirkuttelemaan, vaan haluaa ensin tutustua. Oikeasti, unohda ne uskomattoman komeat ilmestykset ja etsi sellaista vähemmän komeaa, mutta jonka jutut muuten voisivat kiinnostaa.
Toi on aika yleinen naisilla. Miksi se "normiukko" on parempi kuin ukko, joka erottuu jotenkin muista?
 
Mua ihmetyttää tuo, että jo parin tapaamisen perusteella ollaan niin kauhean ihastuneita?? Mitäs jos sä tulkitset väärin miehiä ja ne hätkähtävät sitä sinun ihastumistasi, miten se sitten ikinä ilmeneekään. Jotenkin kuulostaa vaan vähän oudolta. Itse olen ollut muutamilla nettitreffeillä ja yksi johti sitten oikeaan parisuhteeseen (edelleen yhdessä jo 10 v ja useampi lapsi). Ei siinä kyllä vielä useammallakaan treffeillä ollut ilmassa mitään muuta kuin rauhallista tutustumista, ei todella mitään kutkutuksia tai kipinöintejä. Jos olisin alkanut tunteistani puhumaan, niin kyllä olisi miehet juosseet karkuun ja lujaa...

Mä suosittelisin tutustumaan myös niihin vähemmän pelimiehen näköisiin miehiin, sellaisiin tavallisiin tallaajiin. Sieltä saattaa kuule enemmän löytyä sitä parisuhdepotentiaalia...
En ole itse ollut koskaan nettitreffeillä, ja en itsekään usko sellaiseen syvään ihastuksen parin tapaamisen perusteella. Mutta voihan siinä kipinää ja aitoa kiinnostusta olla, jos toinen on omasta mielestä hyvännäköinen, vaikuttaa samanhenkiseltä ja kemiat tuntuvat toimivan.

En sitten tiedä kannattaako parisuhdetta alkaa hakea sellaisista, jotka eivät ulkoisesti vaikuta yhtään kiinnostavilta. En tarkoita, että pitäisi etsiä jotain "täydellisen komeaa", mutta edes sellaista, joka vaikuttaa samanhenkiseltä. Ja onhan se ulkonäkö kyllä tällaisissa asioissa tärkeä myös.
 
mies-
Eikös nimittäin esim. intohimoinen mies voi olla samalla hyvin tasapainoinen, rehellinen ja rauhallinen. Ihmistuntemusta lisäämällä huomaa ihmisissä olevan monia eri puolia.

Vähän sama kuin näkemys, että lihaksikas mies ei voi olla älykkö. Älkää karsinoiko maailmaanne noin tyhmästi ja rajoittuneesti. "Suuressa maailmassa" elämällä oppii, että ihmiset voivat olla hyvin monipuolisia.
 
kljioi
Eikös nimittäin esim. intohimoinen mies voi olla samalla hyvin tasapainoinen, rehellinen ja rauhallinen. Ihmistuntemusta lisäämällä huomaa ihmisissä olevan monia eri puolia.

Vähän sama kuin näkemys, että lihaksikas mies ei voi olla älykkö. Älkää karsinoiko maailmaanne noin tyhmästi ja rajoittuneesti. "Suuressa maailmassa" elämällä oppii, että ihmiset voivat olla hyvin monipuolisia.
Mikä ajatusten tonava! Ihmiset voivat olla erilaisia! Ja ihmisissä on eri puolia! No shit, Sherlock? :LOL:
 
viras
Eikös nimittäin esim. intohimoinen mies voi olla samalla hyvin tasapainoinen, rehellinen ja rauhallinen. Ihmistuntemusta lisäämällä huomaa ihmisissä olevan monia eri puolia.

Vähän sama kuin näkemys, että lihaksikas mies ei voi olla älykkö. Älkää karsinoiko maailmaanne noin tyhmästi ja rajoittuneesti. "Suuressa maailmassa" elämällä oppii, että ihmiset voivat olla hyvin monipuolisia.
mutta jos etsit tietyn tyypistä vaikka olis kuinka mukava...
 
[QUOTE="Rami";30090760]Näin miehenä voi paljastaa sinulle, että miesten on käytännössä pakko toimia noin saadakseen edes jotain vastakaikua sieltä naisten puolelta. Ellei mies siis aika nopeasti ala vakuuttaa vähintäänkin ihastustaan, niin nainen katoaa kuin pieru saharaan.

Ja ei, en sano, että tämä on naisten vika. Totean vain, että näin se minun nettitreffikokemukseni mukaan menee.[/QUOTE]

En ole aiheen asiantuntija, kun ei nettitreffeistä ole kokemusta. Mutta eikö sitä kiinnostusta voisi vihjata ja samalla toisen kiinnostusta koittaa herätellä jotenkin muuten kuin ylisanoilla? Vaatii tietysti vähän enemmän sosiaalisia taitoja - ja ehkä sitä aitoakin kiinnostusta yhdistettynä hyvään sanalliseen ulosantiin - mutta voisin kuvitella, että jos parin tapaamisen jälkeen minulle alettaisiin lähetellä pusuja, haleja ja sydämiä, niin joko tulkitsisin ne sellaiseksi flirtiksi, joka ei itse asiassa merkitse mitään erityistä (vrt. kun naisethan voivat laittaa tuollaisia toisilleen ihan ystävinä) tai sitten saattaisin tulkita miehen vähän epätoivoiseksi. Jos siis itse siinä tilanteessa kokisin, että vasta tässä tutustutaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
mies-
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30090832:
voisin kuvitella, että jos parin tapaamisen jälkeen minulle alettaisiin lähetellä pusuja, haleja ja sydämiä, niin joko tulkitsisin ne sellaiseksi flirtiksi, joka ei itse asiassa merkitse mitään erityistä (vrt. kun naisethan voivat laittaa tuollaisia toisilleen ihan ystävinä) tai sitten saattaisin tulkita miehen vähän epätoivoiseksi. Jos siis itse siinä tilanteessa kokisin, että vasta tässä tutustutaan.
Mutta tuolla logiikalla kaikki intohimo olisi laskelmoitua tai epäaitoa. Aika puolueellinen, kyyninenkin tulkinta. Jonkun miehen sydänhän voi pakahtua aidoista tunteista kiihkeästikin jo siinä vaiheessa kun toista ei ole livenä nähnyt: tunne kun on aivoissa. Yhtä hyvin kuin naisen. Minulle on käynyt niin ulkomaalaisen naisen kanssa, että jo puhelimessa hän vakuutteli rakkautta ja se oli hänen osaltaan aito tunne. :)
 
mies-
Mikä ajatusten tonava! Ihmiset voivat olla erilaisia! Ja ihmisissä on eri puolia! No shit, Sherlock? :LOL:
Niin. Mutta me ihmiset ollaan vaan aika pinnallisia helposti, kestävät näkemykset toisesta tulee jo sekunneissa ja viekin kauan aikaa ennen kuin ne heittää ihan kuperkeikkaa.

Siksi on niin tärkeä muistaa avata ikkuna ihmisen eri puoliin tutustumiseen - eikä vain ottaa sitä "normaalia ukkoa".
 

Yhteistyössä