Miksi niin moni pitää mulattilapsia erityisen kauniina?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
...
Niillä on muuten hyvä geeniperimä, koska ovat niin "kaukaista sukua" toisilleen.

Ihan oikeesti, kuka jaksaa jauhaa tämmöistä p*skaa vielä tänä päivänä. Ap pahoitteluni että olet noin tyhmä ihminen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Niillä on muuten hyvä geeniperimä, koska ovat niin "kaukaista sukua" toisilleen.

Ihan oikeesti, kuka jaksaa jauhaa tämmöistä p*skaa vielä tänä päivänä. Ap pahoitteluni että olet noin tyhmä ihminen!
Aika monen mulatin se tumma perimä on täynnä sukulaisavioliittoja...

Mitä paskaa tässä aloituksessa on?
 
mies
Niin, mitäs paskaa tässä aloituyksessa on, asioista pitää pystyä puhumaan niiden oikeilla nimillä, ei ne minun mielestä mitään erikoisen kauniita ole vaan normaali lapsia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
kuullut koskaan,että kauneus on katsojan silmissä?ja sulla on melko outo mielikuva mulattilapsista..joten tulee mieleen,että montako sä olet ylipäätään nähnyt edes?
Aika monta ja monella on tosiaan mm. eurooppalaistyyliset terävät kasvonpiirteet ja tumma väri. Mutta niinhän sen toisaalta pitää ollakin puolet toiselta ja puolet toiselta.
 
--
Koska monet heistä ovat tavallista kauniimpia! Tänäänkin näin kirjastossa kaksi suloista melko vaaleaihoista kiharatukkaista mixed race-tyttöä ja kaksi tummempi-ihoista mixed race-poikaa, kaikki erittäin nättejä joskin pojat vähän villejä :D
 
vieras
meillä on kaksi mulatti lasta ja tottahan he äidin silmään ovat suloisia ;)
mutta noin yleisesti, en mä tiedä onko mulatit sen söpömpiä kun vaaleatkaan lapset, eikös se kauneus ole katsojan silmässä. ja tähänkin vaikuttaa rasistisuus ja vaikka mikä asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
kuullut koskaan,että kauneus on katsojan silmissä?ja sulla on melko outo mielikuva mulattilapsista..joten tulee mieleen,että montako sä olet ylipäätään nähnyt edes?
Aika monta ja monella on tosiaan mm. eurooppalaistyyliset terävät kasvonpiirteet ja tumma väri. Mutta niinhän sen toisaalta pitää ollakin puolet toiselta ja puolet toiselta.
no mä en oo ikinä nähny mulattilasta ( saati aikuista ) jonka ihonväri näyttäisi siltä,että olisi kenkälankilla maalattu..kaikilla heillä kauniin värinen iho,toisilla vaaleampi,toisilla tummempi..ps.tyttäreni on perinyt kasvonpiirteet isältään :whistle:
 
Keittiönoita
Kenkälankilla..hmm...mistä sen väristä kenkälankkia saa? Mulla ainakin lankki on mustaa sekä melko tumman ruskeaa. Maitokahvin väristä lankkia en ole nähnytkään.

Mulattilapsen kauneus piilee ehkä siinä, että lapsessa näkee sekä eksoottisia että oman kansansa piirteitä. Ja jos hyvin käy, parhaalla mahdollisella tavalla yhdistettynä.
 
vieras
No kenkälankki ehkä huono ilmaus mutta siis jos ajattelee että joku valkoinen ihminen ja sitten hän olisikin väriltään tumma. Siis samat piirteet säilyisi mutta väri muuttuisi.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kenkälankki ehkä huono ilmaus mutta siis jos ajattelee että joku valkoinen ihminen ja sitten hän olisikin väriltään tumma. Siis samat piirteet säilyisi mutta väri muuttuisi.
No onks tää sian väri sitten kovin kaunis?

 
mielik
Minun mielestäni ovat kauniita. Huomionarvoisena voidaan pitää että monet kauniina pidetyt ihmiset ovat monirotuisia, saattaa olla vanhemmat ja isovanhemmat eri puolilta maailmaa. Monilla näyttelijöillä tai valokuvamalleilla on juuri niin.
Esimerkkeinä vaikka Keanu Reeves heti tulee mieleen ja löytyy todella paljon muita.
 

Yhteistyössä