Miksi niin usen kivan talon pilaa JÄRKYTTÄVÄ KADUN NIMI? :/

  • Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja :
voi teitä ihmiset, kun te ootte pikkumaisia. jos löytyy hyvä talo, niin tuskin sitä nyt kadunnimi pilaa............halooooo!!
Niinpä. Mutta toisaalta minusta olisi mukava, jos asuisin vaikkapa "Kissankellonkujalla".
Kotkasta löytyis Kissankellonkatu, mutta lähistöllä on Hirvenkellonkatu, Kurjenkellonkatu, Peurankellonkatu, Varsankellonkatu, Ukonkellonkatu Sinikellontie ja n.15 muuta kasvia... Kaunis kadunnimi mutta liika on liikaa.
 
anonyymeli
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Tykkään kaikista nimistä, jotka päättyy jotenkin muuten kuin -tie tai -katu, ne tylsistyttää kivankin nimen. Joku "Kuunsirppi 8 B" tai tuontyyliset on hauskoja.
Yleensä nää tän tyyliset nimet on joko jotain opiskelija-asuntoja tai sitten vastikään pellolle rakennettuja kerrostaloja tai rivareita. Jos löytyis vanha tuon niminen tie, niin se olisi kyllä kiva. :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja :D :
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
"Nauroivat Fortumilla mun osotetta... "laitettiin merkille että asut Ahterikadulla... ja vielä B-rapussa. Hihihihi" Aikuiset miehet. :D"
Mä oon asunut Hanuripolulla B-rapussa. Ihan vain "pikkaisen" oon saanut kuulla kuittailua tuosta osoitteesta.
:D Nyt meinas kyllä mennä aamukahvit väärään kurkkuun!!!:D
 
yrittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ette kai ole tosissanne, että jättäisitte muuttamatta jonnekin vaan kadun nimen takia.

Paskalampia on varmaan paljonkin.
Kovasti pitäis kyllä miettiä. Teen töitä kotoa ja silloin myös mun yrityksen osoite on mulkunkatu, jos muutetaan mulkunkadulle.
esimerkki... miltä näyttäis keltaisilla sivuilla, mainonnassa, käyntikorteissa seuraava:

Kauneushoitola Kaunis Eveliina
Mulkunkatu 8

Kyllä kaks kertaa miettisin, että kannattaako. (en tiedä onko tuollaista kauneushoitolaa, toi oli vain esimerkki)
 

Yhteistyössä