Miksi palstailette, jos pitää jokaisesta teitä sivuavasta kommentista

Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30354848:
No hei, onhan tää nyt koominen. Löysää nutturaa, ei elämä ole niin vakavaa miltä tuntuu!
Ulkona on kaunis syysilta, taivaalla tähtiä ja kivasti pakkasta.
No mä en ota henkilökohtaasta sairasta vittuulua huumorina. Sori ny vain. Aiva sama mitä musta ajattelet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30354867:
En mä kyllä ajattele susta mitään muuta kuin että olet joku random kaksplussalla.
Mutta kuitenkin vinkkinä, että ulkona on mahdollisuus romanttiseen tähtien ihailu iltakävelyyn kultsun kanssa. ;)
Miks helvetis mä menisin tuonne kylmään kävelemään puolikuntoosena. Joo sulla on hauskaa, mutta mulla ei. Mä saan olla tästä kaikesta paskasta omaa mieltä aivan kuten säki oot.
 
jessee
Tässä tulee hirmuinen rölli, on mulla metsässä tölli. Ja siellä mä asustelen,ja sieltä mä hiippailen.

Mä varjoissa hiiviskelen ja lapsia säikyttelen. Ja se on vasta mukavaa, kun kaikkia pelottaa!

En ole minä mikään määkivä lammas,on suussani yksi iso hammas. Ja sillä mä irvistelen ja kaikkia säikyttelen.

Hei tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi tilipitappi taa!
 
"lol"
No niin kukahan se taas on bannattuna, ihan syytön joo tietysti ja modet vaan on kusipäitä kun bannaavat aihetta eiks niin. Bannin loputtua taas palstalle riehumaan ja odottamaan seuraavaa ulosheittoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;30356883:
Miksi täällä aina saa se kiusattu bannia eikä ne kiusaajat? Olen tämän huomannut ainakin Scarletin ja Milannan kohdalla.
Mistä Harava edes on saanut bannit? Eihän tässäkään ketjussa ole mitään bannien arvoista? Tehnyt illalla jotain muuta toisessa ketjussa?
 
ggeee
No eiköhän tässä nyt taas menny övereiksi toi kielenkäyttö, näin luulisin. Näinhän siinä joskus käy kun menee hermot ja ajattelee olevansa oikeassa, niin itsestä tulee samanlainen suunpieksijä ja haistattelija josta muita syyttää, vaikka ei sitä itse edes tajua.
 
Ihmeissään
No eiköhän tässä nyt taas menny övereiksi toi kielenkäyttö, näin luulisin. Näinhän siinä joskus käy kun menee hermot ja ajattelee olevansa oikeassa, niin itsestä tulee samanlainen suunpieksijä ja haistattelija josta muita syyttää, vaikka ei sitä itse edes tajua.
Mun mielestä omituinen kommentti sulta tuo "ajattelee olevansa oikeassa" jos ajatellaan sitä eilistä juttua mitä Scarletilta tuli. Hän suuttui siitä kun joku abortti keskustelussa kirjoitti, että Scarletin pitäisi tehdä abortti jos tulisi raskaaksi. Kyllähän Scarlett oli oikeassa tuossa, että on sairasta tuollainen kirjoittelu. Miksi siis Scarlett sai bannin kun häntä solvattiin noin rumasti ja varmasti teki kipeää koska hänhän on kirjoittanut haluavansa lisää lapsia. Miksi Scarlett oli se paha tässä ja sain bannin?

Todella typerää aina antaa banni sille jota todella rumasti kiusataan ja siitä suuttuu. Miksi ei voisi käskeä rauhoittumaan eikä heti bannata?
 
ggeee
Tässä ruvettiin haistattelemaan myös niille joilla ei ollut mitään osaa eikä arpaa siihen alkuperäiseen asiaan mistä koko homma sai alkunsa. Sitä ei vain itse tajua ja huomaa, sillä ajattelee että kaikki on sinua vastaan ja niillekin voi haistatella ja raivota. Eli sinusta tulee samanlainen kuin niistä joita itse haukut.
 

Yhteistyössä