miksi suomalaiset vauvat ja lapset ovat niin rumia?

  • Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti
Tottis!
Suomalaiset kersat ovat rumia. Itse olen puoliksi ulkomaalainen, ja oma lapseni oli vauvana ja nyt lapsena kaunis, verrattuna naapurin Maijan Kaisa-Petteriin. Suomalaisilla on paskat geenit.
 
"vieras"
Olen vähän samoilla linjoilla suomalaislasten söpöydestä, että jos sitä söpöyttä odottaa saa jonkun kanssa odotella. Mutta kasvuvaihekin teke sen, että esim. tutun ylisuloinen poikavauva muuttui melko valjuksi vuoden päästä ja näyttää nyt ihan tyhmältä suhteessa aiempaan. Lapsen piirteitä katsoessa uskon hänen kuitenkin olevan melkoinen hurmuri aloittaessaan ala-asteen. Joten siihen arviointiin kannattaa lisätä myös vanhempien ulkonäkö, arvoida kehon rakennetta ja ylipäätään ottaa huomioon mikä ikävaihe on meneillään. Jos on pahin ujousvaihe meneillään lapset näyttävät aika pahoilta sulkiessaan ilmeensä sisäänpäin ja tuijottaessaan ihmisiä torjuvasti, mutta kun alkaa se suuren itseluottamuksen toimintavaihe ja elämisen esteetön valloittaminen hurmaa se kenet vain. Tai ainakin minut :)Ja silloin on ihan sama minkä näköine lapsi on.
 
"nainen"
[QUOTE="mies32";28468402]Katselepa kadulla suomalaisia naisia. Pottunokkaisia pallinaamoja siellä pyörii lähes järjestään, todellisia maatiaisia. Sieltä ne geenit eteenpäin siirtyvät.[/QUOTE]

Samaa tasoa ne suomalaiset miehetkin ovat.
 
"mom"
En tiedä vauvoista ja lapsista kun en niitä juurikaan tapaa.

Oma kaunis tyttöni suunnittelee blogia ja olenkin mielenkiinnosta katsonut ikäistensä blogeja ja todennut että kylläpä nykynuoret ovat kauniita! :)
 

Yhteistyössä