Miksi täällä tulee käytyä vaikka välillä ottaa niin pannuun nää jutut?

sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No miksi kerrot tällä palstalla niin paljon henkilökohtaisia asioita. Olen sivusta seurannut ja olet aika avoimesti kertonut köyhyydestäsi yms. Olen ihmetellyt että miksi kerrot noinkin avoimesti asioistasi. Tottakai silloin myös ihmiset menevät henkilökohtaisuuksiin, kun ensin niistä kerrot.
 
pinsku
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No mutta sehän pitää paikkaansa.

 
niin
Joskus täältä kuitenkin saa ihan fiksua vertaistukea tai vastauksia kysymyksiin. Muutaman ihan asiallisen ja perustellun pitkän keskustelun olen nähnyt.

Enimmäkseen tämä on kuitenkin kuin vähä-älyisen hyeenalauman taistelukenttä. Aina onnistuu yllättämään, miten törkeitä ihmiset saattavat olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No miksi kerrot tällä palstalla niin paljon henkilökohtaisia asioita. Olen sivusta seurannut ja olet aika avoimesti kertonut köyhyydestäsi yms. Olen ihmetellyt että miksi kerrot noinkin avoimesti asioistasi. Tottakai silloin myös ihmiset menevät henkilökohtaisuuksiin, kun ensin niistä kerrot.
Eipä mua täällä kukaan tunne. Joten sama se. Mutta täytynee katsoa mitä sanoo ensi kerralla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Joskus täältä kuitenkin saa ihan fiksua vertaistukea tai vastauksia kysymyksiin. Muutaman ihan asiallisen ja perustellun pitkän keskustelun olen nähnyt.

Enimmäkseen tämä on kuitenkin kuin vähä-älyisen hyeenalauman taistelukenttä. Aina onnistuu yllättämään, miten törkeitä ihmiset saattavat olla.
Tää oli kyllä täyttä asiaa! :hug:
 
pinsku
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No mutta sehän pitää paikkaansa.
Haista sinä nyt vaan %&¤/(#!
No väitätkö olevasi hedelmällinen jos olet yrittänyt lasta 2 vuotta. En mä itsekkään ole, ja sen myönnän ihan reilusti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Joskus täältä kuitenkin saa ihan fiksua vertaistukea tai vastauksia kysymyksiin. Muutaman ihan asiallisen ja perustellun pitkän keskustelun olen nähnyt.

Enimmäkseen tämä on kuitenkin kuin vähä-älyisen hyeenalauman taistelukenttä. Aina onnistuu yllättämään, miten törkeitä ihmiset saattavat olla.
Tää oli kyllä täyttä asiaa! :hug:
Sen verran pakko kommentoida, että nyt mä olen ensimmäisen kerran elämässäni joutunut irl tilanteeseen, jossa ollaan oikeasti törkeitä suoraan päin näköä ja haistatellaan oikeen olan takaa kun verbaaliset keinot muuten loppuivat kesken. Tähän asti uskoin vakaasti että sitä tehdään vaan nimettä, mutta hiphei nyt sekin on todistettu :D

 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Hyvänä nyrkkisääntönä.. Älä kerro täälä mitään mitä et kertoisi kälylle tai naapurillesi.
Juuri näin. Saa syyttää vaan itseänsä jos kertoo jostain arasta aiheesta ja sit sa pjaskaa silmillensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No mutta sehän pitää paikkaansa.
Haista sinä nyt vaan %&¤/(#!
No väitätkö olevasi hedelmällinen jos olet yrittänyt lasta 2 vuotta. En mä itsekkään ole, ja sen myönnän ihan reilusti.
Meillä on ollut puolen vuoden taukoja koko hemmetin sänkyhommissa, ja minä ollut sairaalassa.. lääkekuurilla ym. Ja vikahan voi aivan hyvin olla myös miehessä, joten turpa rullalle jos ei mitään hyvää sanottavaa ole! Mistähän tääkin juttu on ees tongittu? En ole kyllä montaa kertaa aiheesta ees maininnut.
 
Keittiönoita
Koska kahdesta pahasta ( palstailu ja kotityöt ) on valittava toinen. Niin veemäistä kanssapalstailija en ole näiden 7 palstavuoteni aikana kohdannut, että imurointi olisi ollut mukavampaa kuin palstailu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Hyvänä nyrkkisääntönä.. Älä kerro täälä mitään mitä et kertoisi kälylle tai naapurillesi.
Juuri näin. Saa syyttää vaan itseänsä jos kertoo jostain arasta aiheesta ja sit sa pjaskaa silmillensä.
Totta tuokin kyllä, enpä täällä kaikkea kerrokaan. Ja ei mua kukaan täällä tunne. En ainakaan tunnusta kellekään.
 
pinsku
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No mutta sehän pitää paikkaansa.
Haista sinä nyt vaan %&¤/(#!
No väitätkö olevasi hedelmällinen jos olet yrittänyt lasta 2 vuotta. En mä itsekkään ole, ja sen myönnän ihan reilusti.
Meillä on ollut puolen vuoden taukoja koko hemmetin sänkyhommissa, ja minä ollut sairaalassa.. lääkekuurilla ym. Ja vikahan voi aivan hyvin olla myös miehessä, joten turpa rullalle jos ei mitään hyvää sanottavaa ole! Mistähän tääkin juttu on ees tongittu? En ole kyllä montaa kertaa aiheesta ees maininnut.
Itse kerroit sen yhdessä ketjussa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Hyvänä nyrkkisääntönä.. Älä kerro täälä mitään mitä et kertoisi kälylle tai naapurillesi.
Mä olen pitänyt nyrkkisääntönä sitä, että älä kerro täällä mitään mitä et olisi huomenna valmis lukemaan itsestäsi iltapäivälehtien lööpeistä =)

 

Yhteistyössä