Miksi täällä tulee käytyä vaikka välillä ottaa niin pannuun nää jutut?

Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Totta tuokin ja kaikesta ei tietty kannattais ottaa itseensä, mutta kun mennään oikein henkilökohtaisuuksiin niin kyllä kiehuu! :attn: Äskenkin kuulin etten oo kovin hedelmällinen! Niin kuin sitä vois netin kautta sanoa!
No mutta sehän pitää paikkaansa.
Haista sinä nyt vaan %&¤/(#!
No väitätkö olevasi hedelmällinen jos olet yrittänyt lasta 2 vuotta. En mä itsekkään ole, ja sen myönnän ihan reilusti.
Meillä on ollut puolen vuoden taukoja koko hemmetin sänkyhommissa, ja minä ollut sairaalassa.. lääkekuurilla ym. Ja vikahan voi aivan hyvin olla myös miehessä, joten turpa rullalle jos ei mitään hyvää sanottavaa ole! Mistähän tääkin juttu on ees tongittu? En ole kyllä montaa kertaa aiheesta ees maininnut.
Itse kerroit sen yhdessä ketjussa.
No enpä kerro enää kun jotkut osaa vääntää nää asiat ihan päälaelleen. Oon kattonut että meillä tärppäs helposti olosuhteisiin nähden!
 
tossuliini
Mä ihmettelen tota samaa asiaa itekin että miksi sitä pitää roikkua täällä kun välillä saa mielen matalaksi eräitten paskan jauhamisesta. Mutta eipä ihminen opi ennenkuin rämpii suossa tarpeeksi monta kertaa eli kuuntelee tai lukee kaikki paskat mitä itestä kirjotetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä ihmettelen tota samaa asiaa itekin että miksi sitä pitää roikkua täällä kun välillä saa mielen matalaksi eräitten paskan jauhamisesta. Mutta eipä ihminen opi ennenkuin rämpii suossa tarpeeksi monta kertaa eli kuuntelee tai lukee kaikki paskat mitä itestä kirjotetaan.
Juu, muistan pari juttua mitä susta on sanottu :hug: :hug: :hug: Samassa veneessä siis ollaan.. Oiskohan nikin muutos paikan??
 
Mua ei ole vuosiin ottanut pannuun mikään juttu täällä. Sen pidemmäksi ei vanha enää muista, saattaa siis olla jopa niinkin, etten mä ole harmistunut täällä koskaan mistään :D Jos jokin alkaa ärsyttää, niin hyvin äkkiä tulee painettua tuota punaisella pohjalla olevaa valkoista ruksia näytön oikeassa yläkulmassa ;)
 
tossuliini
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä ihmettelen tota samaa asiaa itekin että miksi sitä pitää roikkua täällä kun välillä saa mielen matalaksi eräitten paskan jauhamisesta. Mutta eipä ihminen opi ennenkuin rämpii suossa tarpeeksi monta kertaa eli kuuntelee tai lukee kaikki paskat mitä itestä kirjotetaan.
Juu, muistan pari juttua mitä susta on sanottu :hug: :hug: :hug: Samassa veneessä siis ollaan.. Oiskohan nikin muutos paikan??
Vois kyllä varmaan olla nikin vaihdon paikka. Mutta täytyy tässä vielä miettiä että mitä tehä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
No enpä kerro enää kun jotkut osaa vääntää nää asiat ihan päälaelleen. Oon kattonut että meillä tärppäs helposti olosuhteisiin nähden!
On siinä sekin puoli, että kun herätät palstan ilkimysten huomion, niin kuulut siihen näkyvämpään osaan palstalaisista ;) Sitä mä sanon ihailuksi, kun joltain löytyy se "perskyrpänen" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
No enpä kerro enää kun jotkut osaa vääntää nää asiat ihan päälaelleen. Oon kattonut että meillä tärppäs helposti olosuhteisiin nähden!
On siinä sekin puoli, että kun herätät palstan ilkimysten huomion, niin kuulut siihen näkyvämpään osaan palstalaisista ;) Sitä mä sanon ihailuksi, kun joltain löytyy se "perskyrpänen" :D
Tätä oon ihmetellyt, mulla on ihan perusmitäänsanomaton nikki, jutut perusluokkaa jotka ei jää mieleen ja ihan perusperusjutut profiilissa. Niin kuinka hemmetissä joku voi muistaa jotain muiden ketjujen sanomisia? :eek: Ei mulla jää kuin jotkut ihan näkyvimmät henkilöt mieleen ja niiden sanomisetkin katoaa kyllä hyvin äkkiä muistista! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
No enpä kerro enää kun jotkut osaa vääntää nää asiat ihan päälaelleen. Oon kattonut että meillä tärppäs helposti olosuhteisiin nähden!
On siinä sekin puoli, että kun herätät palstan ilkimysten huomion, niin kuulut siihen näkyvämpään osaan palstalaisista ;) Sitä mä sanon ihailuksi, kun joltain löytyy se "perskyrpänen" :D
Tätä oon ihmetellyt, mulla on ihan perusmitäänsanomaton nikki, jutut perusluokkaa jotka ei jää mieleen ja ihan perusperusjutut profiilissa. Niin kuinka hemmetissä joku voi muistaa jotain muiden ketjujen sanomisia? :eek: Ei mulla jää kuin jotkut ihan näkyvimmät henkilöt mieleen ja niiden sanomisetkin katoaa kyllä hyvin äkkiä muistista! :eek:
Tätä edelleen ihmettelen! Onko kellään teoriaa?
 

Yhteistyössä