Miksi tämä palsta ei voi olla enää hauska?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
kannattaa pitää taukoa palstalta että saa jotakin muuta ajateltavaa. näät Lisbetin joka puolella. Herää kysymys että miksi yrität niin kovasti mustamaalata muutamaa naishenkilöä täällä. kirjoitit että hoidat haukkumiset yksityisesti. sinään kannustat muita mm lisbetin kimppuun nyt. ei tuo ole muuta kuin taktikointia.
Mulla ei häntä vastaan ole mitään ja ketä muutamaa?
Mä olen koettanut puolustaa täällä nitä joita on haukuttu?
 
Ellu älä viitsi usuttaa muita mua vastaan jooko. Toi on ihan typerää. Mun mielestä meillä olis paljon parempi tunnelma kun sovitaan tässä ja nyt että ketään vastaan ei järkätä mitään vihakampanjoita?
 
Mitäs vihakampanjaa sää täällä piät?:coffee:
Jaa minä??
Muistat sä mitä sä olit ruutikselle kertonut minusta?
Mä en pidä yhtään mitään vihakampanjaa ketään vastaan vaan haluan vihdoinkin että nää asiat selvitetään aikuisten tavoin eikä vihjailla koko ajan minusta täällä jotain päivittäin tai kirjotella seläntakanaja yritetä syöttää toisten korville ja silmille jotain mikä ei paikkaansa pidä. Mä tiedän että sulle on kerrottu minusta jotain vahingossa ja mä olen ne asiat sen ihmisen kanssa selvittänyt kauan aikaa sitten ja toivoisin että me tehtäis samoin.,..koska ne asiat vaivaa ja toki voin sanoa sen ääneen täällä mikä se asia oli mitä olit kuuleman mukaan kertonut muille.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan asiaa, paitsi ''muutama'' pikku juttu.
Mä halusin olla Lispetin ystävä, kerroin hänelle aivan liikaa asioistani ja elämästäni...joskus jopa aamu neljään saakka saatettiin jutella ja mä oikeesti avauduin hänelle. Sitten tapahtui jotain ja sain kuulla ihan ihme huhuja itsestäni, jotka tiesi 2 ihmistä ja toisesta olin ja olen 100% varma ettei kertois asioita eteenpäin...joten jäljelle vain 1 mahdollinen. Tämä henkilö oli kuullut minusta jotain jonka päätti kertoa eteenpäin kolmannelle ihmiselle joka sitten lähestyi minua ja kysyi asian todenperäisyyttä...ja usko tai älä, mutta tää kaikki alkoi paljastumaan vain siksi, että erään ihmisen oikea nimi paljastui palstalla.

Kerronko lisää? Mulla on kyllä aikaa.
Tää on sinun näkemys asiasta. Muilla voi olla ihan toinen näkemys.

Sinä olet täällä kirjoitellut, että itse et halua tuoda tänne mitään yksityisasioita......öööö...hmmm....mitähän oikein yrität nyt?
 
Ellu älä viitsi usuttaa muita mua vastaan jooko. Toi on ihan typerää. Mun mielestä meillä olis paljon parempi tunnelma kun sovitaan tässä ja nyt että ketään vastaan ei järkätä mitään vihakampanjoita?
Lopeta. Mä en usuta ketään sua vastaan ja tiedät sen varsin hyvin. Tää alkoi ihan taas siitä että erehyin vastaamaan tähän ketjuun
 
Jaa minä??
Muistat sä mitä sä olit ruutikselle kertonut minusta?
Mä en pidä yhtään mitään vihakampanjaa ketään vastaan vaan haluan vihdoinkin että nää asiat selvitetään aikuisten tavoin eikä vihjailla koko ajan minusta täällä jotain päivittäin tai kirjotella seläntakanaja yritetä syöttää toisten korville ja silmille jotain mikä ei paikkaansa pidä. Mä tiedän että sulle on kerrottu minusta jotain vahingossa ja mä olen ne asiat sen ihmisen kanssa selvittänyt kauan aikaa sitten ja toivoisin että me tehtäis samoin.,..koska ne asiat vaivaa ja toki voin sanoa sen ääneen täällä mikä se asia oli mitä olit kuulema kertonut muille.
Mä en näe valitettavasti asiaa noin. Mun mielestä sä yrität vihakampanjoida täällä kovasti mua vastaan.
 
Tää on sinun näkemys asiasta. Muilla voi olla ihan toinen näkemys.

Sinä olet täällä kirjoitellut, että itse et halua tuoda tänne mitään yksityisasioita......öööö...hmmm....mitähän oikein yrität nyt?
En halua ja kuitenkin luen päivittäin yksityisasioistani täältä...ööööö...hmmm kenenköhän ansiosta??

Niin sulla ja ruutiksella oli sillon näkemys että kaiken takana oli toiset tahot ja mä haluaisin nyt vihdoinkin lopun tälle pahansuovalle kiusaamiselle ja vihjailulle päivittäin!
Voin antaa sulle vaikka numeron että puhutaan puhelimessa nää asiat, mulle aivan se ja sama kunhan tää loppuu nyt!
 
Lopeta. Mä en usuta ketään sua vastaan ja tiedät sen varsin hyvin. Tää alkoi ihan taas siitä että erehyin vastaamaan tähän ketjuun
Tai sitten hyvä että vastasit. Hyvä että on mahdollisuus edes jotenkin selvittää asia kun et yksityisesti ilmeisesti halua....miksi et? Herää kysymys....

Mutta mulle ihan sama selvittää vaikka tässä.
 
Mä en näe valitettavasti asiaa noin. Mun mielestä sä yrität vihakampanjoida täällä kovasti mua vastaan.
Miten sä viitit sanoa noin?? Tai toki voit...mutta mulle on kerrottu myös tosi monelta taholta vastaavaa sun suunnalta??
Eli joko sä olet oikeassa ja minä väärässä tai sitten joku kolmas yrittää sotkea kaiken ja saada meidät vihaamaan toisiamme.
 
Tai sitten hyvä että vastasit. Hyvä että on mahdollisuus edes jotenkin selvittää asia kun et yksityisesti ilmeisesti halua....miksi et? Herää kysymys....

Mutta mulle ihan sama selvittää vaikka tässä.
Niin siis mun ensimmäinen viesti ei kohdistunut muuhun kuin siihen miten kaksplussan toimitus näkee täällä kiusaamisen?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No tässäkin ketjussa syyttelet mua, ja koska teet sen julkisesti niin haluat varmasti että muut lukijat voisivat sympatiseerata sinua?
Mulla ei ole taka ajatuksena symppistelyn hakemiset vaan se että tää kaikki loppuu!
Ihmiset kertoo jatkuvasti epäilevänsä että sä ja ruutis kiusaatte harmaana ja vihjailette asioista ja kaikesta täällä ja et usko miten uuvuttavaa tää jatkuva kyräily ja miettiminen on minne täällä viittii enää mitään kirjottaa! Sun pitäs tietää miten helvetin vaikea on luottaa ihmisiin ja voin sanoa ettei se tosiasia, että mulle kerrottiin sun levitelleen minusta asioita toisille tehnyt hyvää. Mä luotin suhun, ymmärrätkö? ajattelin että meillä on molemmilla hankala historia takana joten eihän samankaltainen ihminen sellasta tekis.
 
Miten sä viitit sanoa noin?? Tai toki voit...mutta mulle on kerrottu myös tosi monelta taholta vastaavaa sun suunnalta??
Eli joko sä olet oikeassa ja minä väärässä tai sitten joku kolmas yrittää sotkea kaiken ja saada meidät vihaamaan toisiamme.
Ei anneta enää muiden vaikuttaa, sillähän siitä päästään.
 
Mulla ei ole taka ajatuksena symppistelyn hakemiset vaan se että tää kaikki loppuu!
Ihmiset kertoo jatkuvasti epäilevänsä että sä ja ruutis kiusaatte harmaana ja vihjailette asioista ja kaikesta täällä ja et usko miten uuvuttavaa tää jatkuva kyräily ja miettiminen on minne täällä viittii enää mitään kirjottaa! Sun pitäs tietää miten helvetin vaikea on luottaa ihmisiin ja voin sanoa ettei se tosiasia, että mulle kerrottiin sun levitelleen minusta asioita toisille tehnyt hyvää. Mä luotin suhun, ymmärrätkö? ajattelin että meillä on molemmilla hankala historia takana joten eihän samankaltainen ihminen sellasta tekis.
En mä ala julkisesti ketään leimaamaan joidenkin huhupuheiden perusteella. Samaa olisin toivonut sulta.
 

Yhteistyössä