Millä raskausviikolla ilmestyi raskausarvet?

  • Viestiketjun aloittaja mahakas
  • Ensimmäinen viesti
Mulla menossa rv30 ja masussa on muutama pieni viiru kuten myös tisseissä. |O Mä veikkaan, että mulla on ihotyyppi, johon tulee ihan sikahelposti raskausarpia. :( Tissien viirut on ihan punaisia, mahassa vähän vaaleampia.
 
mie
Rv 40 taisivat tulla esikoisesta raskausarvet. esikoinen syntyi rv 42+1 ja silloin olivat pitkät tumman sinipunaiset arvet puoleen vatsaan :D Ja mä kun luulin, että säästyn jo niiltä...
 
rasvari
öljysin ja rasvasin itseäni koko raskausajan. Ja sitten synnytyspöydällä puolentunnin ponnistuksessa räpsähti alamahaan komea rivistö tummanpunaisia repeämiä. Ne oli oikeasti pieni murhe silloin, korkeintaan nauratti se öljytouhu 9 kk ja tossa tulos....
 
Alkuperäinen kirjoittaja rasvari:
öljysin ja rasvasin itseäni koko raskausajan. Ja sitten synnytyspöydällä puolentunnin ponnistuksessa räpsähti alamahaan komea rivistö tummanpunaisia repeämiä. Ne oli oikeasti pieni murhe silloin, korkeintaan nauratti se öljytouhu 9 kk ja tossa tulos....
Minä uskon että nää synnytyksessä tulleet arvet ovat vain niin hyvin siellä mahan varjoissa raskausaikana piilossa että tulevat silmien nähtäville vasta synnytyksen jälkeen. =)
Itse totesin että rasvaus manteliöljyllä todella auttoi, molemmilla puolilla alavatsaa on symmetrisesti ihan kuin kynnen jäljet. Kolme "raapaisua" per puoli. Tulivat siis edellisen raskauden aikana. Nyt ovat haalistuneet lähes nälymättömiin, mutta minua ne eivät ole missään vaiheessa haitanneet, olivat aika siistin näköiset sinänsä, ihan kuin olisi tiikeri käynyt roikkumassa mahassa :D
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olisinkohan ollu about viikolla 12 :(
Nyt on maha mennyttä, mutta minkäs teet...
Oho, kasvoiko sun maha jo silloin? Vai tisseihinkö tuli?
No jos ei ihan sillon niin pari iikkoa sen jälkeen, olin kolmannella tai neljännellä kuulla. Heti kun maha rupes vähänkin kasvaa ja paheni vaan loppua kohti.
Tissejä ei ole oikeastaan ollenkaan, ei kasvanu raskausaikana mitenkään huomattavasti, maitoa ei tullut -joten sekään ei venyttänyt tissien ihoja, ja silti nekin on arpiset =(

Oon sanonu että voisin pitää ehkäsyvalistusta kouluissa -näyttämällä tätä mahaani, niin varmasti teinit muistais ehkäsyn :D
 

Yhteistyössä