millä rv:lla mahastasi huomasi että odotat?

Mä kävin viikolla 36 alkossa ostamassa isälle isänpäivä-konjakin ja mun vanha luokkakaveri, joka oli siellä töissä ei ees huomannut että mä olin raskaana :D Mulla siis oli niin pieni maha, että sain sen melkeen loppuun asti takin alle piiloon. Mutta siis tiukoissa vaatteissa alko näkymään joskus vähän ennen puolta väliä.
 
Esikosta tuttavat alkoivat kyellä vatsani pyöristymisestä vkolla 20.... ja kakkosesta näkyi selvästi rv 10... (silloin oli heinäkuu ja anoppi oli eka, joka asiasta "huomautti", kun pihalla kekkuloin topissa ja shortseissa...)
 
PonilleKyytiä
Esikoisesta yksi opettajani ei huomannut edes kuukausi ennen laskettua aikaa että olen raskaana (puusilmä?)
Liikuntatunnilla vko 28 t-paidassa ollessani kaveri huomautti, että nyt vasta huomaa raskausvatsan.

Tästä raskaudesta on vielä paha sanoa, kun viikkoja vasta 9. Varmaan vasta aikaisintaan puolessavälissä alkaa näkyä..
 
esikosta kaveri sanoi viikolla 22 että kun tietää sun olevan raskaana ni näkee mut ulkopuolisilta alkoi tulla kommenttia noin 30 viikon tietämissä....

pikkukakkosesta toinen kaveri sanoi viikoilla 25 et ei sust kyl viä vierashumaa taskautta jos ei tiä.....

kuula alkoi vatsan kohdalla näkyä kunnolla noin 28-30 viikoilla....
 
Mulla näkyi jo selvästi 10 viikolla ja nyt olen 23 viikolla ni mietityttää miten iso siitä voi vielä tulla?? Onko muilla kokemuksia siitä että maha jo tositosi alussa ISO!! Kaikki luulee että synnytän jo suunnilleen ens viikolla :x vaikka LA vasta heinäkuussa..
 
ekalla näky varmaa joskus 16 viikolta..mut tokalta oikeesti jo 12 viikosta eteenpäin.. nyt ois 14 ja risat.. ja tosi iso maha..mut viikot ei välttis piä paikkansa.. ja ekasta synnytyksesta nii vähä aikaa et senki takii voi näkyä jo aikasin.. mut yleensähä tokalta näkyy aikasemmin
 
Meillä oli kolme keskenmenoa takana ennen ekaa raskautta, joten aiottiin pitää raskaus omana salaisuutenamme jonnekin viikolle 16-17 saakka. Halusimme iloita muutaman viikon kaksistaan kun eka kolmannes tulisi täyteen. Mutta eräs työkaveri möläytti rv11+3, joten vaikea oli naama punasena kieltääkään. Eli sitten tuli kiire kertoa tuleville isovanhemmille...
 
Viikkoja en muista, kun synnytyksistäkin on aikaa, mutta...

Poika syntyi maaliskuussa -04 (LA oli huhtikuun alussa) ja tammikuun lopussakaan ei vielä osa työkavereista uskonut, että jään äippälomalle.

Tyttömasu näkyi varmaan joskus puolivälissä odotusta.
 
Pusse
Meillä on paha tilanne, kun raskaus ei ole vielä alkanutkaan ja jo puolet tutuista on kysellyt mieheltäni että olenko raskaana... siis ihan kuukauden sisällä. :LOL: Minkähän kokoinen tankki olen jos oikeasti tulen raskaaksi...
 
mimomamo
hei kertokaas te jotka paremmin tiedätte, että mikä määrittää sen että kui maha kasvaa? olen miettiny et pulskemmilla se ehkä peittyy sinne "talvivaraston" alle... mutta kun tiedän hoikkia tyttöjä jotka ovat vasta loppu vaiheessa tajunneet(jos sillonkaan) olevansa raskaana... että ei muka ole maha ollu hälyttävän iso??
en tajuu...
Miten se homma menee että voi olla huomaamatta raskaana... onko vatsalihaksilla vaikutusta...?
On aika epämääräinen kysymys.. mut jos joku ymmärtää, ni olisi kiva saada vastaus ainekin itseäni ja miestäni askarruttavaan kysymykseen...
toivottavasti pääsen kokemaan pian itsekkin raskauden..
:p
 
Olen itse ihan sopusuhteinen, enemmin hoikka kuin pyöreä ja tyttö oli syntyessään melkein 4,5kg. Vatsa alkoi melko selkeästi pyöristä jo rv16, mutta kireimmät vaatteet tuntuivat epämukavilta jo aiemmin. Olin viimeisilläni elokuussa, joten kesällä bikineissä rannalla ei varmasti kellekään ollut epäselvää mikä pöhö mulla oli. B)
 

Yhteistyössä