Millaiseksi arvioisit "markkina-arvosi" tällä hetkellä parisuhdemarkkinoilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jäinpä eilen illalla hiljattain sinkuksi päätyneen ystäväni kanssa pohtimaan parisuhdemarkkinoita, niissä olevia "painisarjoja" ja sitä, mitkä asiat vaikuttavat aikuisten ihmisten keskuudessa ihmisten tavoiteltavuuteen. Olen itse ollut parisuhteessa niin nuoresta alkaen, etten onneksi ole koskaan joutunut miettimään omaa "arvoani" potentiaalien sulhaskandidaattien silmissä. Mitkä asiat siis vaikuttavat kurssia nostavasti, mitkä puolestaan laskevasti? Millaiseksi kuvittelet (tai tiedät) miesten toiveet koskien aikuista (30+) seurustelukumppania?
 
Ei ole kyllä aavistustakaan, mutta ensin tulee mieleen se, onko lapsia kuviossa mukana. Se vaikuttaa "markkina-arvoon" :D :eek:
Ja sitten: ulkonäkö, työpaikka, ammatti, varallisuus, asunto, mielenkiinnon kohteet, seurallisuus. Helppous :xmas:


Muoks: itseäni en ole arvioinut, kun en ole markkinoilla B)
 
She-na
Mä saattaisin ehkä, huom ehkä kelvata yhdeksi yöksi jollekin sammumaisillaan olevalle örisevälle juopolle. Ulkonäössäni on kaikkea sitä, mistä miehet ei tykkää. Ei yhtään mitään naisellista. Lisäksi lapsia kolme enkä ole järin varakas.. :whistle:
 
poikia3
Naimisissa olevana 3-lapsen yli 4-kymppisenä äitinä arvo ei varmaan ole kova.
Onneksi ei ole tarvetta tarkistaa sitä arvoa.

Plussa puolelle menee varmaan sitten huumorintaju ja hyvätuloisuus plus suht varma työpaikka jatkossakin.
 
Katkera
Taitaa olla siellä miinus kympin paikkeilla. Sinkkuna ollut jo kuudetta vuotta, eikä todella loppua näy. Ei miehet kiinnostu musta, enkä sen puoleen mäkään enää niistä, joten antaa olla. Oon ikisinkku lopun elämääni. Evvk.
 
Mullekin on muutama varaus, jos meille tulee ero :). Tämä siitä huolimatta, että oon nyt jo 40 v ja olisin eronneena köyhä yh ilman omaisuutta ja en mikään maailman hehkein.

Mä kyllä ajattelen, etten uutta miestä ottaisi, jos eroan. En ainakaan samaan huusholliin.
 
hömppä
Mietin itse sinkkuna samaa...olen 33v, kauniiksi sanottu, vaalea, hyvässä työpaikassa, suht normaali ja hauska tapaus...kelpaisin varmaan monelle mut moni ei kelpaa mulle
 
mie
Tällä hetkellä ei markkina-arvoni ole varmaan kummonen: 3v ja 4,5v lapset sekä raskaana rv 29 menossa :D Onneksi olen onnellisesti naimisissa :)

Toisaalta, ihan ok näköinen kait sitten taas raskauden jälkeen, mulla on jonkun verran omaisuutta (esim. eron tullessa mahdollisuus osta oma asunto), hyvä työpaikka ja täytän "vasta" 30v.
 
mantelisuklaa
Palstan mielipiteiden perusteella pitäs olla kymppi plus, mutta itse kuitenkin väitän todellisuudessa asian olevan toinen. :D Eli neljääkymppiä uhkaavasti lähentelevä, maan vetovoimakenttäänkin jo joutunut yh ei taida todellisuudessa olla mikään kovin haluttu.... :whistle: Eli hyvä jos ykkösen arvosanoilla lähetään liikkeelle. En ole vielä testannut "markkina-arvoani", enkä sen takia aiokaan testata, että sen saisin selville, sillä olenhan "vannonut" olevani ilman kaksilahkeisia lopun elämääni, kun edellisestä hullusta eroon pääsi... :xmas:
 

Yhteistyössä