Millaiseksi arvioisit "markkina-arvosi" tällä hetkellä parisuhdemarkkinoilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kylmä fakta
Markkina-arvoni taitaisi olla miinusmerkkinen.
Olen läski, lapsia kolme. Hyväpalkkainen ja kohtuullisen arvostettu ammatti mulla sentään on, vaan eipä se tässä kokonaisuudessa mitään pelasta...:LOL: Onneksi olen noiden markkinoiden ulkopuolella.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä fakta:
Markkina-arvoni taitaisi olla miinusmerkkinen.
Olen läski, lapsia kolme. Hyväpalkkainen ja kohtuullisen arvostettu ammatti mulla sentään on, vaan eipä se tässä kokonaisuudessa mitään pelasta...:LOL: Onneksi olen noiden markkinoiden ulkopuolella.
Mulla muuten sama tilanne, mutta lapsia 2 ja he aikuisia sekä että olen nk vapaalla jalalla.

 
vieras
Surkea. Ennen oli toisin. Olen lapseton, 27v, lihava ja muutenkin masennuksen takia kulahtanut naisyksilö. Koulutus saattaa olla useille miehille myös liikaa, vaikka ala on onneksi "akka-ala". Olen vaikeasti lähestyttävä, ujo, kankea ja todellisen minän saa selville hyvin harva tapaus. Myös menneisyys on painolastina monella tapaa ja on varmaa ettei kunnon kaveri tämmöiseen tapaukseen päinkään katsoisi. Kohtaloni on huonot miehet.
 
minni
siis yllättävää kyllä, markkina-arvoni taitaa olla melko hyvä....vaikka olen ylipainoinen yli 30v, eronnut ja kahden lapsen äiti. olen ollut itsekin ihmeissäni siitä, että sulhaskanditaatteja kyllä on riittänyt...en vain itse ole kokenut vielä niin isoa tunnetta, että tästä sinkkuilusta olisin luopunut.

miesten kertoman mukaan olen vain niin mahtava tyyppi :D hyvää juttuseuraa ja erityisen hyvää sänkyseuraa ;)
 
En kai mä tollasia voi tietää, enkä oikeastaan tiedä haluaisinko edes.

Jos me äljäkkeen kanssa jatkettais eri suuntiin, mä en osaa kuvitella itseäni uuteen suhteeseen. Seksisuhteeseen tai useampaan kyllä, mutta enpä mihinkään vakavaan.
Ja panoseuraa saa aina, paitsi täältä palstalta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
En kai mä tollasia voi tietää, enkä oikeastaan tiedä haluaisinko edes.

Jos me äljäkkeen kanssa jatkettais eri suuntiin, mä en osaa kuvitella itseäni uuteen suhteeseen. Seksisuhteeseen tai useampaan kyllä, mutta enpä mihinkään vakavaan.
Ja panoseuraa saa aina, paitsi täältä palstalta :D
Peesaan ajatuksiasi, olisi jotenkin karmeeta kuulla oma markkina-arvo. Monestakin syystä. Parempi vaan ettei ajattelekaan asiaa...
 
ottajia varmasti olisi, siihen saakka kun avaisin suuni ja alkaisin mäkättää- siitä kun on tullut jo sellanen tapa,että menee jo ihan luonnostaan. Ja miehelle on kehittynyt valikoiva kuulo, niin mitäs sitä koskaan vaihtamaan :D
 
vieras
Yllättävän hyvä arvo on. Deittailen enemmän ja paremman näköisiä miehiä kuin ollessani edelliskerran sinkku 24-vuotiaana. Ja olen sentäs yli 30 ja 3:n lapsen äiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
En kai mä tollasia voi tietää, enkä oikeastaan tiedä haluaisinko edes.

Jos me äljäkkeen kanssa jatkettais eri suuntiin, mä en osaa kuvitella itseäni uuteen suhteeseen. Seksisuhteeseen tai useampaan kyllä, mutta enpä mihinkään vakavaan.
Ja panoseuraa saa aina, paitsi täältä palstalta :D
sais mutta parempi jättää tekemättä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
En kai mä tollasia voi tietää, enkä oikeastaan tiedä haluaisinko edes.

Jos me äljäkkeen kanssa jatkettais eri suuntiin, mä en osaa kuvitella itseäni uuteen suhteeseen. Seksisuhteeseen tai useampaan kyllä, mutta enpä mihinkään vakavaan.
Ja panoseuraa saa aina, paitsi täältä palstalta :D
sais mutta parempi jättää tekemättä :whistle:
Ootko niin paha? :eek:
 
JOKAISELLA (ihan tosi) on 'markkina-arvo'!!
Sehän riippuu ihan siitä mitä mies/nainen kumppanista ja parisuhteesta etsii ja haluaa.
Tottahan toki toisilla on enemmän vientiä....huomaan sen omassa kaveripiirissäni, mutta eipä nämä 'suositutkaan' pitemmän päälle kelpaa. Koska edelleenkin ovat sinkkuja!
Luonteen piirteet, jotka itse koen plussaksi ja positiiviseksi(olen itsenäinen,sanavalmis, lojaali, hauska), eivät välttämättä viehätä vastapuolista sukupuolta.So what.En aio muuttua. En edes pysty!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:
JOKAISELLA (ihan tosi) on 'markkina-arvo'!!
Sehän riippuu ihan siitä mitä mies/nainen kumppanista ja parisuhteesta etsii ja haluaa.
Tottahan toki toisilla on enemmän vientiä....huomaan sen omassa kaveripiirissäni, mutta eipä nämä 'suositutkaan' pitemmän päälle kelpaa. Koska edelleenkin ovat sinkkuja!
Luonteen piirteet, jotka itse koen plussaksi ja positiiviseksi(olen itsenäinen,sanavalmis, lojaali, hauska), eivät välttämättä viehätä vastapuolista sukupuolta.So what.En aio muuttua. En edes pysty!


Ai sun mielestä "suosittu mutta sinkku" ei ole kelvannut! Voisko olla että se sinkku ei ole huolinut ketään?
 

Yhteistyössä