millaisia mielikuvia teille tulee palstalaisista nikin/avattaren perusteella?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tykkään suklaasta samalla tavalla kun joistain muistakin karkeista. Melko vähän makeisia tulee kuitenkin syötyä. Kokeilin monia nikkejä rekkautuessa mutta tosi moni mikä oli mielessä oli jo käytössä. Ensin piti laittaa fanipala mutta sekin oli käytössä joten tuli famipala.

Mulle ei tule oikeastaan mitään mielikuvia mistään nikistä/avattaresta.
 
Spencer Hastings
Mulle tulee noista mangakuva-avattarista mieleen sellaiset lihavat ja rasvaiset komeropojat, joilla on tollanen reaalikokoinen mangahahmotyyny, jota ne halii aamuöisin.
 
vierailija
Famipala/Papumössö - 15v animefani
Bitch - 50v epätoivoinen pubiruusu
Päätön - jälkeenjäänyt reppana
Lispetti - aikuisviihdealalla
Krut - ruskeanreiänritari
Peyote - Niqabiin pukeutunut vaihdevuotinen matami
Pin - paskapökäleet
AivanSama - itseriittoinen lateksiasuihin sonnustautuva bitch
KyöpelinVuori - juonia punova noita-akka
 
Mun mielikuvat on kauheen personoituja, tai siis mulle ei tule tollasia yhdellä lauseella heitettäviä juttuja. Mä menen näissä jutuissa niin pitkälle, että mä tavallaan näen ne ihmiset omassa elämässään ja luulen tietäväni miten ne juo kahvinsa, miten ne sisustaa kotinsa jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo ja Peyote
En mä tiedä osaanko mä.

Peyotella on himassa hämärää. Se tykkää himmeästä valaistuksesta. Sielä on räsymatto ja talo on kahdessa kerroksessa. Se tykkää teestä. Ehkä sillä on jopa kokoelma erilaisia tee- makuja.

Lispetti asuu kerrostalossa tai rivarissa. Sillä on usein keittiössä se tiskialtaan päällä oleva valo päällä. Valkoset kaapinovet keittiössä. Lisbetti tykkää erikoiskahveista... tai jostain sellasista hötkötyksistä.

Asiankannattajalla on kunnon poikamieskämppä. Sellanen, jossa naiset ei viihdy :)

Papumössöllä on pakko olla punainen tukka.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Peyote
Ei nyt hirveesti muistu mieleen mielikuvia.
Keittiö noidasta tuli,että hän on aika velho keittiössä, osaa siis kokata hyvin. Mummeliisasta tuli mieleen Liisa niminen mummo :D
Päättömästä päätön ratsumies ja että ehkä tykkää kyseisestä elokuvasta ja mä luulin aiemmin että päätön on nainen eikä mies :oops:
Famipalasta just tuli mieleen suklaa :D
Lisbet on punapää ollu mun mielikuvassa.
Papumössö tykkää papuista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Peyote
Mä muuten tykkään teestä ja on kaksi kerrostakin. En tiedä tuosta hämärästä, talvella kai on... Oikeastaan juon pelkkiä infuusio-teitä, eli semmoisia yrttisekoituksia missä ei ole ollenkaan teelehtiä. Kun tee on karvasta. Mutta sanon kumminkin juovani teetä.
 
Päätön on muuten vaikea. Päätön on ehkä eronnut ja sillä ei ole ihan pieniä lapsia. Tai en mä tiedä onko eronnutkaan... mutta jotenkin sen perhe on etäämmällä. Päättömän on pakko tykätä kaljasta, makkarasta ja jääkiekosta :)

Pessimistillä on sellanen ylisiisti hyvin minimalistinen asunto. Ei hurjan iso. Ehkä kerrostalo. Pessimistillä on jokin keräilyharrastus... en vaan tiedä vielä mitä se keräilee. Pessimistillä on myös jotain viini tai ruoka hifistelyä. Tai se ehkä tykkää aina joskus testailla jotain uutta ruokareseptiä (mikä on mahdollisimman moniulotteinen ja vaikea), mutta se ei tykkää sellasesta normi arkiruuan tekemisestä.
 

Yhteistyössä