Millaisia textareita olette saaneet väärään numeroon?

  • Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
On kutsuttu johonkin keskusta tupailtaan ja on ilmoitettu, että on tulossa kylään, nuo nyt ensimmäiseksi tulee mieleen. Oli ihan pakko laittaa tekstari takaisin, että kukahan mahtaa olla tulossa.
 
no tuota
Joku pyysi mua vetämään jumppatuntinsa kun "tunsi itsensä kipeäksi". En ehtinyt heti vastata että nyt tuli väärään numeroon (ajoin autolla), niin jo tuli uusi viesti jossa samasta numerosta räyhättiin että "et sitten sen vertaa viitsi vai" :D
 
no tuota
Tuli muuten mieleeni että piti yhdelle sukulaiselle laittaa kerran viesti kun vauva syntyi ja se olikin jonkun toisen käytössä jo se numero (aikaan jolloin ne vaihtui puhelimen/liittymän mukana). Hämmentynyt tuntematon onnitteli iloisesti ja kertoi uutisen olleen mieluisa, vaikkei hän minua tuntenutkaan :D
 
no tuota
[QUOTE="vieras";28362656]Laiskimus![/QUOTE]

=) just niin, kun tarkistin numerotiedoista niin oli noin 500km:n päässä minusta toi numeron omistaja,vastasinkin sille että mieluusti olisin tullut mutta tuli kovin äkkiä enkä nyt taida keritä, mutta koitas sitä alkuperäistä tavoiteltavaasi....
 
"heh"
joku tavtaan anttilan pihas klo se ja se.... kerran tuli joku viesti ilmeisesti joltain teini pojalta missä selitteli jotain suzuki mopo juttuja... :D en kyl oo ikää vastannu noihin mitään..
 
Itselleni ei ole mitään erikoisia tullut, mutta mies sai kerran aamupuolella yötä viestin, jossa kovasti ikävöitiin ja toivottiin tapaamista seuraavalle päivälle. Kirjoitti sitten vastaukseksi, että kiva kuulla mutta taisi mennä vika numeroon. Lähettäjä oli sukulaispoika toiselta puolen Suomea. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Halin
Nizzu
Nainen kyseli työvuorojaan pariin kertaan. Ilmeisesti joku keikkatanssija, kun viesteissä kysyttiin ravintoloiden nimiä, että mihin menee ja monelta. Vai olisko ollut "tanssija" ;)
 
jalmir harmaana
Tämmöinen viesti tuli n.vuosi sitten:"Kato,että oli viimeinen kerta,kun haukut mun kaveria homoksi!"
Oli pakko vastata että nyt tuli pikkasen väärään numeroon tää viesti.
 
"Xxxxx"
"Just called to say i love you.... Pääsen töistä niin vien auton, kotona neljän aikaan, pääsetkö heti sillon...." Jotain tällaista.

Lähettäjä oli miehen pomon vaimo, mies ja se pomo oli työmatkalla.... Tää vaimo oli just ottanut mun numeron sen kännykkään ja sen tällä "kamulla" alkoi nimi samalla kirjaimella kuin mulla.... Sen miehen nimi siis oli siis pykälää alempana listassa.

Mä en tehnyt mitään, paitsi olin ihan paniikissa. Sit se vaimo lähetti perään tekstarin, sori, tuli väärään, piti mennäkin "pomolle" .... Niin kun en ois älynnyt.
 
"Vieras"
Kaveri lähetti viestin jossa manas maasta taivaaseen ja selitti jotain että haluaa selvittää "tämän" nyt perinpohjin, heti.
Siinä mietin kymmenen sekuntia että mitä hittoa mä oon menny tekemään. Soitin ja selvis että oli menny väärään numeroon. Jouduin kyllä tosi ikävään välikäteen siinä enkä olis halunnu tietää koko jutusta yhtään mitään. Ihmetytti myös koko viesti ylipäätään koska ei ollu yhtään kaverin tapaista sellanen raivoominen...

Mutta tosiaan hetken ehti kylmätä sydäntä kun en keksiny mistä on kyse.
 
Hiuskarvanvarassa
Aika kesyjä näemmä tullut. Mulle tuli edelliseen työkännykkään kaiken maailman pillunnuolemisviestejä tms. Sain puhelimen toisissa hommissa olleelta naiselta ja ilmeisesti sillä oli joku villi rakastaja (tai ainakin viestit olivat villejä). Vaikee siihen oli reagoida, meinasin vastata mutta niitä tuli harvakseltaan ja lähinnä vkl.

Sitten joskus mulle tuli jotain:" Näytit ihanalta sun piukoissa farkuissa Kampin Keskuksessa" jne. No en ollut kyllä käynyt kyseisessä paikassa aikoihin. Sitten mulle on joskus tullut jotain kyselyita kahville, mutta en ole varma onko kyseessä ollut joku epätoivoinen ihailija vai vahinko. Olen vain vastannut, että "En tunne sinua, tuli varmaan väärään numeroon".
 
tekstari
Lapsenlikkana ja asuin heidän alakerassaan vuokralla. Silloiselle poikaystävälle laitoin viestin tyyliin rakastanrakastan ja muuta liirumlaarumia. Meni sitten se viesti yläkertaan perheen miehelle. Tuli aika äkkiä kyselemään, että mitä meinaa. Sen jälkeen tarkastin viestit tarkkaan, minne n lähetin...
 
Sain kerran jonkun ihan kauheen "tuun sinne ja palottelen sut ja sun perheen kirveellä yms"-viestin. Oli exmies viestitellyt jotain huumejuttujaan jollekkin piripäälle, joka ei ollut sitten tykännyt numeroaan jaeltavan. Sen ku sain niin hetken mietin että mitäs helvettiä.. :D
 
minänen
Kerran (n. 18 vuotiaana) katsoin uimahallissa pukuhuoneessa puhelinta, kun tulin uimasta. Viesti oli tullut, joku herra pyyteli anteeksi käytöstään ja toivotti hyvää jatkoa elämään, että on parempi että erottiin. Vastasin toki ettei nyt tainnut tulla oikeaan numeroon. Herra vastasi pahoitellen että hän oli jo numeron poistanut ja luuli muistavansa ulkoa, mutta menipäs väärin sittenkin. Jotain niitä näitä juteltiin ja kuukauden päästä hän tulikin paikkakunnalleni kylään (asuin toisella puolen suomea) ja tuossahan tuo nukkuu päiväunia kolmannen lapsemme kanssa sohvalla, 17 vuotta myöhemmin :)
 
"car"
Uimahalliin lähtötreffeistä Mäntsälän Shellille. Joku ilmoitti plussanneensa.
Ilmeisesti se numero oli ollut jollain toisella aiemmin. Puheluitakin tuli samoista numeroista. Eli ei mitään maatakaatavaa.
 
Punastuin...
Minun piti kaverilleni lähettää viesti "Nähdään helsingissä" mutta laitoinkin viestin meidän taksikuskille pikakirjoituksella ja myöhemmin huomasin vasta että olin hänelle lähettänyt "naidaan helsingissä"
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Tein jokin aika sitten aloituksenkin aiheesta, mutta kerrotaas kuitenkin: Olin menossa studiolle taustalaulujen äänityksiin, kun olin luvannut tutun bändin demolle sellaiset lauleskella. Laitoin (mielestäni) tälle tutulle viestin että "Sopiiko studiolla klo 12" kun olimme sopineet että sovimme tarkemman ajan äänityspäivän aamuna. Ei tuttu vastannut mitään, niin sitten soitin hänelle, ja sovimme ajan. En puhunut viestistä mitään.

Meni muutama päivä, niin sain puhelun tuntemattomasta numerosta, kiukkuinen nainen kyseli että miksi olen laittanut tuollaisen viestin ja mitä se oikein tarkoittaa? Jotenkin heti kuvittelin että kyseessä on tuon muusikkotuttuni vaimo joka on tullut mustasukkaiseksi, ja selitin että tälle miehelle (kerroin nimen) laitoin viestin koska... (ja sitten selitin tuon studiojutun.) Kun nainen jatkoi inttämistä, tajusin että kyseessä on väär nro.Kysyin mihin nroon viesti oli tullut, ja siinähän olikin sitten yhden numeron heitto. Kerroin että kyseessä n väärä nro ja pahoittelin, nainen ei uskonut ja jatkoi jankkaamistaan, mitä tämä viesti oikein tarkoitti jne. Lopulta kypsyin siihen jankkaukseen, ja sanoin että " Pahoittelen että laitoin viestin väärään numeroon, asia on nyt loppuunkäsitelty, hyvää illanjatkoa, kiitos hei. :D

Säälittää tuo tuntematon miesparka jonka kännyyn viestini ilmeisesti oli mennyt, hänellä taitaa olla sairaalloisen mustasukkainen vaimo/naisystävä. :D
 

Yhteistyössä