Millaista dieettiä..

Syö vähemmän mitä kuluttaa.. Tämmöstä diettiä..

Mua kiinnostais kans noi karppihommat mut tuntuu aika vaikealta kun kattelin karpit.netsivuilta ihmisten syömisiä.. Tosi outoja ruoka-aineita mitä en pistäis suuhuni, esim monet käyttää paljon kookosmaitoa ruoan teossa..
 
Niin.. Minä oon kyllä ihan "tavallisia" ruoka-aineita käyttäny. Syön pääasiassa kasviksia, munia, lihaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, juustoja yleensäkin, pähkinöitä.. Ruuanlaitossa käytän kermaa ja voita. Ja leipänä Kavlin lehtileipää. Olen olllu reilu 3 viikkoa dieetillä ja eipä tosiaan ole tarvinnu nälkää nähdä. Näläntunne on jotenkin kadonnut ja ähkyyn en oo ihteäni syöny karppauksen aikana. Ja luulisin, että pari kiloa on lähteny (ei oo vaakaa..) tähän mennessä. Tämä ruokavalio on mielestäni helppo toteuttaa. Mutta en kyllä ole alkanu laskemaan hiilarimääriä muuta ku mielessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 14:03 inkuli kirjoitti:
Niin.. Minä oon kyllä ihan "tavallisia" ruoka-aineita käyttäny. Syön pääasiassa kasviksia, munia, lihaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, juustoja yleensäkin, pähkinöitä.. Ruuanlaitossa käytän kermaa ja voita. Ja leipänä Kavlin lehtileipää. Olen olllu reilu 3 viikkoa dieetillä ja eipä tosiaan ole tarvinnu nälkää nähdä. Näläntunne on jotenkin kadonnut ja ähkyyn en oo ihteäni syöny karppauksen aikana. Ja luulisin, että pari kiloa on lähteny (ei oo vaakaa..) tähän mennessä. Tämä ruokavalio on mielestäni helppo toteuttaa. Mutta en kyllä ole alkanu laskemaan hiilarimääriä muuta ku mielessä.
Oletko ottanu ohjeita jostain kirjoista? Saanen kysyä mitä suosittelet?
Mulle sinällään varmaan sopis toi karppaus kun en pahemmin ees välitä perunasta, leivästä ym.. mut sokerituotteethan pitää jättää pois, eli hyvästi karkit :'(
 
Se oli joskus yläasteella kun sain terkkarilta ohjeet ja lautasmallin eli niitä yritän muistella ja syödä pienempiä annoksia. Aina olen ollu lihava ja kokeillut kaikkia dieettejä mut jospa nyt sais jääkaapinki kuntoon...kuka tietää. Onkos toi vähähiilihydraattinen joku sellainen et katsotaan et mitä ruoka-ainetta saa syödä minkäkin kanssa? Kun kerran eli eilen kaupan täti sanoi tehneensä niin eli katsoi tarkkaan mitä ruoka-aineita saa yhditellä ( siitä on joku kirjakin) ja paino oli puonnu puolen vuoden aikana 46.3kg! Alkoi minuakin kiinnostaan..... :D
 
juu en oo lukenu mitään kirjoja aiheesta, ikävä kyllä. sitähän ne suosittelee, että pitäis.. sellanen on ku Varpun ja Ilkan kirja esim. siitä aiheesta ja kirjastosta löytää kaikenlaisia kirjoja ko. aiheesta ku laittaa hakusanaksi ´vähähiilihydraattinen´ tai ´dieetti´ tms.. kaikki kirjat on ainaki meillä päin ollu lainassa ja varauksessa, että oon ite ettiny tietoa netistä. joo ja ei tämä todellakaan oo sellanen dieetti, että syö aamulla leipä ja illalla margariini, vaan kaikkea "sallittua" saa syödä yhtä aikaa. ihan hyvin on sujunu, joskin kannattaa vaihdella ruoka-aineita tiheään, ettei pääse kyllästymään. esim. pekoni joka aamu ei oikein nappaa. uskallan jopa suositella tätä ruokavaliota. ja korostan, että en todellakaan ole mikään asiantuntija vaan etsikää tietoa! ja hyviä reseptejä ym. löytyy karpit.netistä!
 

Yhteistyössä