Millaista on Avon kosmetiikka?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
miä
Oriflamella oli aivan ihanaa kasvojen puhdistusvaahtoa. Tykkäsin. Avonia en ole kokeillut vaikka kuvasto jostain syystä tulikin tänään kotiin. Ärsyttää kun ei voi itse tilata vaan pitää jonkun kauneuskonsulentin kautta tilailla...
 
vaikka konsultti olenkin :) en kommentoi mitään tuotteista sen lupaan :D
"miä" kirjoitti että harmittaa kun pitää konsultin kautta tilata.. ei sinun ole pakko tilata konsultin kautta. Minä voin rekisteröidä sinut ja saat oman asiakasnumeron, näin pääset tilaamaan tuotteita milloin haluat. Jos tulee taukoa tilauksiin, niin ilmoitusta vaan mulle ni laitan aina uuden kuvaston postiin. Eli voit ajatella sen netti kauppana, ihan kuin hm ja muut :)
 
Ihan perustuotteita. Ei mitään superlaatua, mutta ei siihen hintaan kai kukaan odotakaan. Mä tykkään niistä Foot Works-jalkahoitotuotteista ja sit mulla on ripsari Avonia, se on ihan huippu. Mutta luomivärit, kynsilakat, muut meikit on ihan semmoista peruskauraa. Mulla on niin vähän käyttöä että en ole niitä paljon tilaillutkaan. Naamarasvoista en tykännyt yhtään, kirveli naamaa ja shampoot ja hoitoaineet oli ihan persiistä. Ainii, hiusharja mulla on Avonilta ja se on HYVÄ!
 
vieras
Joitakin Avonin tuotteita olen tilannut, mutta tuonne kaappiin ne ovat jääneet käyttämättöminä. Ehkä pari kertaa olen kutakin kokeillut, mutta jostain syystä en vaan "luota" niiden laatuun. Meikit on ihan tavallisia eli eivät mitenkään erityisen hyviä. Tulee jotenkin mieleen Rimmelin tuotteet. Jotakin kasvovoidettakin tilasin, mutta se oli liian paksua eli ei imeytynyt ihoon. Jalkarasvat ovat olleet oikeastaan ainoita, joita käytin melkein kokonaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toto82:
3 kk palautusoikeus jos ei jostain tykkää tai ei sovi omalle iholle. Avonilta onneksi löytyy monen hintaista ja laatuista että varmasti löytyy jokaiselle jotain jos vaan konsultti osaa auttaa.
Konsulentin täytyy itse puolustella ja kehua Avonin tuotteita, kun kukaan muu ei niitä halua kehua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toto82:
asiakas minä olen siinä kuin muutkin. myyn kyllä niitä mutta tuotteisiin minä olen alunperin ihastunut enkä konsultin hommiin :)
No näinpä se taitaa useimmilla olla. Ei oikein istu suomalaiseen kulttuuriin alkaa mitään täyttä paskaa myymään. Kyllä mulla ainakin pääasia on se, että voi selkä suorana myydä ja tietää että myy hyvää tavaraa.
 
mami0987
sain ihottumaa vita nourish face cream voiteesta.Myöskin muut tilaamani avonin tuoteet eivät oleet hyviä.Yritin soittaa asikaspalveluun ,muttei sieltä vastattu ja myöskään sähköpostitse
en saanut vastauksia.En suosittele tämän firman tuoteita kenelkään.
 
fanitan
Äidilläni on herkkä iho, mutta hänelle avon tuotteet käy. Myös anoppini on ihastunut tuotteisiin. Itsekkin käytän. Ja tykkään konsultin kautta tilata, kun ei tuu postikuluja.

Itse tykkään:
-vartalosuihkeet (mansikka, karhunvadelma&vanilja) yms. Jos kesä helteellä dödö pettää, niin vartalosuihke antaa iholta miedon kauniin tuoksun hikoilusta huolimatta.
-Foot works voide kovettumien poistoon. Aivan ihana ihme tuote kuiville kantapäille. Minulla kantapäät halkeili, vaan ei enää :)
-mirror shine suihke hiuksiin antaa upean kiillon, eikä ole hinnalla pilattu. Riittoisa kuin mikä. Suihkautan aina ennen juhlia hiuksiin ja wow.
-planet spa vartalovoide, jossa oliiviöljyä seassa, aivan ihana. Imeytyy nopeasti ja iho ei jää rasvaiseksi, mutta jää ihanan pehmeäksi.
-perfeckt wear extrsalasting värivoide riittoisa ja pysyy iholla 16h. Vaki tuote, jota tilaan.
-kynsilakoista hopean värinen STAR on lakka josta tykkään. Tuollainen hyvin vaalea.
-aurinkopuuterihelmet edulliset/hyvät
-huulipunista Perfect Peach on oma sävyni. Tykkään.

Anoppi ja äitini käyttää Anew Ultimate päivä-ja yövoidetta. Sekä Dermo-Full -ryppyjä täyttävää seerumia. Tykkäävät tuotteista.

 
Beep
Olen konsultti, mutta vain siksi että se tulee automaattisesti nimikkeeksi kun rekisteröityy tilaajaksi. Kenellekään en ole koskaan varsinaisesti myynyt.

Tilaan joskus, mutta yleensä olen pettynyt joka tuotteeseen, eli ei ole jäänyt vakikäyttöön oikeastaan mikään. Ihan joku muutama hassu tuote.

Sanoisin että huonointa tuotteissa on pakkaukset ja korkit. Ne on yleensä niin tiukkoja, ettei muissa ole vastaavaa ongelmaa. Tai pullot on ihan perseestä. Yksikin hyvätuoksuinen kuorinta-aine on sellaisessa superkovassa pullossa, josta ei meinaa saada mitään ulos.


Sitten ne kasvovoiteet, jotka on hyviä, ovat samassa hintaluokassa kun esim. Lumene, joten ei enää mitään edullisiakaan.


Ärsyttävintä on se, että jos löydät jonkun kivan tuoksuisen suihkugeelin vaikka, niin sit kun sitä haluaisit uudestana, ei sitä myydä enää! Tuotteet vaihtuu tiheämmin kun missään muussa sarjassa.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Toto82:
3 kk palautusoikeus jos ei jostain tykkää tai ei sovi omalle iholle. Avonilta onneksi löytyy monen hintaista ja laatuista että varmasti löytyy jokaiselle jotain jos vaan konsultti osaa auttaa.

Jos itse "konsulttina" teet tilauksen ja joku tuote on huono, niin on siinä nyt vaivansa se palauttaa. Vai lähetätkö sä sen yhden tuotteen takaisin siinä isossa boxissa? Eikä mukaan tule edes mitään palautustarroja ja -lappuja, kuten esim. H&M Rowellsilla, jossa palautus on tehty äärimmäisen helpoksi.

 
fanitan
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Olen konsultti, mutta vain siksi että se tulee automaattisesti nimikkeeksi kun rekisteröityy tilaajaksi. Kenellekään en ole koskaan varsinaisesti myynyt.

Tilaan joskus, mutta yleensä olen pettynyt joka tuotteeseen, eli ei ole jäänyt vakikäyttöön oikeastaan mikään. Ihan joku muutama hassu tuote.

Sanoisin että huonointa tuotteissa on pakkaukset ja korkit. Ne on yleensä niin tiukkoja, ettei muissa ole vastaavaa ongelmaa. Tai pullot on ihan perseestä. Yksikin hyvätuoksuinen kuorinta-aine on sellaisessa superkovassa pullossa, josta ei meinaa saada mitään ulos.


Sitten ne kasvovoiteet, jotka on hyviä, ovat samassa hintaluokassa kun esim. Lumene, joten ei enää mitään edullisiakaan.


Ärsyttävintä on se, että jos löydät jonkun kivan tuoksuisen suihkugeelin vaikka, niin sit kun sitä haluaisit uudestana, ei sitä myydä enää! Tuotteet vaihtuu tiheämmin kun missään muussa sarjassa.
No minä olen 3v käyttänyt samaa värivoide merkkiä. Samaa jalkavoide merkkiä, samoin äitini ja anoppini tuota Anew Ultimate sarjaa. Sama väri/sävy on pysynyt huulipunassa ja kynsilakassa. Myös oliiviöljy on kauan ollut suosikkini. Vartalojogurtti tuli erilaiseen purkkiin, muuten sama tuote..
Minun kokemukset siis aivan erilaisia. Eikä korkit/purkit minulle ole tuottaneet ongelmia. Ihan samanlaisia kuin monen muun merkin purkit ja korkit =)

 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja fanitan:
No minä olen 3v käyttänyt samaa värivoide merkkiä. Samaa jalkavoide merkkiä, samoin äitini ja anoppini tuota Anew Ultimate sarjaa. Sama väri/sävy on pysynyt huulipunassa ja kynsilakassa. Myös oliiviöljy on kauan ollut suosikkini. Vartalojogurtti tuli erilaiseen purkkiin, muuten sama tuote..
Minun kokemukset siis aivan erilaisia. Eikä korkit/purkit minulle ole tuottaneet ongelmia. Ihan samanlaisia kuin monen muun merkin purkit ja korkit =)


Jos et voi myöntää, että vaihtuvuus ja saatavuus on täysin eri luokkaa kun muissa sarjoissa, niin bullshit, olet sitten varmasti sellainen tyypillinen konsultti, joita karsastetaan enkä yhtään ihmettele, itsekin vieroksun. Verkostomyyjä, joka ei näe tuotteissaan MITÄÄN VIKAA. :whistle:

 
fanitan
En ole konsultti, vaan tilaan tuotteet työpaikalla (tykaveri on konsultti joka tuo muutaman kuvaston työpaikalle).
Ja nuo tuotteet, joita äitini, anoppini ja minä käytämme, sattuu vaan olemaan aina saatavilla.
Ja todellakin olemme käyttäneet 3v tuotteita.
Mitkä tuotteet siellä vaihtuu kokoajan? Itse tilaan usein myös Lagoon suihkugeeliä ja aina sekin kuvastosta on löytynyt.

Kerran huulipunan kotelo oli rikkinäinen, palautin sen konsultille. Oli vaivaton palautus.
 
fanitan
Alkuperäinen kirjoittaja fanitan:
En ole konsultti, vaan tilaan tuotteet työpaikalla (tykaveri on konsultti joka tuo muutaman kuvaston työpaikalle).
Ja nuo tuotteet, joita äitini, anoppini ja minä käytämme, sattuu vaan olemaan aina saatavilla.
Ja todellakin olemme käyttäneet 3v tuotteita.
Mitkä tuotteet siellä vaihtuu kokoajan? Itse tilaan usein myös Lagoon suihkugeeliä ja aina sekin kuvastosta on löytynyt.

Kerran huulipunan kotelo oli rikkinäinen, palautin sen konsultille. Oli vaivaton palautus.
katsoin netistä uuden kuvaston (olen lomalla ja en työpaikan kuvastoa nää).
Toi mun huulipuna löytyy, samoin kynsilakka, myös värivoide, äidin ja anopin käyttämät Anew Ultimate rasvat, lagoon suihkugeeli, jalkarasva, derma-Full ryppyvoide... ainut jota en nää, on planet spa oliiviöljyä sisältävä voide. Mutta, se ei aiemminkaan ole joka ikisessä kuvastossa ollut.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja fanitan:
katsoin netistä uuden kuvaston (olen lomalla ja en työpaikan kuvastoa nää).
Toi mun huulipuna löytyy, samoin kynsilakka, myös värivoide, äidin ja anopin käyttämät Anew Ultimate rasvat, lagoon suihkugeeli, jalkarasva, derma-Full ryppyvoide... ainut jota en nää, on planet spa oliiviöljyä sisältävä voide. Mutta, se ei aiemminkaan ole joka ikisessä kuvastossa ollut.

Eipä ole löytynyt Solutions-sarjan Keep It Fresh puhdistusgeeliä, sen jälkeen Solutions Completely Clean-puhdistusgeeliä, sen jälkeen Total Radiance yö- ja päiväpuhdistustuotteita (yhdessä tai erikseen), koska nyt ne on TAAS uudistuneet. Huoh.

Ja tämä on vain yksi esimerkki. Ei löydy banaani-hoitoainetta, ei löydy mun lempihuulikiiltoa joka loppui, ei löydy Marokon ruusu kasvovettä, ei löydy Senses-sarjan hyvätuoksuisia suihkugeelejä, vain noita hirveitä jne. jne.

 

Yhteistyössä