Mille kirppikselle kantsii viedä myyntiin Turussa?

Niin, miltä kirppikseltä Turussa ootte saanu pahaat myynnit? Millasta tavaraa ja millaset hinnat? Paljonko pöytävuokra ja minkä aikaa pöytää piditte?

Ite oon kyl käyny ostelemassa, mut taso on tuntunu tosi vaihtelevalta ja siks kyselen. Mulla olis omia käytöstä pois jääneitä vaatteita, joissa kunto on hyvä tai jopa uudenveroinen sekä muutamat kengät. Vauvan vaatetta löytyy myös... Niissä siisteys vaihtelevaa, mut kaikki on kyllä ehjiä ja puhtaita. (haalistuneisuutta ja nukkaa siis jonkin verran osassa) Joitakin talosustavaroita, koriste-esineitä ja korujakin olis. Mihin siis kannattaa viedä myytäväks vai meniskö helpommin kaupaks vaikka tän palstan kirpparilla? :)
 
poiks
ainaki länkkärin kirppis-centterissä varastetaan tosi paljon tavaraa, mut saa sieltä sit ihan ok tuotonkin..ite en oo siellä myyny mut yks hyvä kaveri on..toi varastaminen on vaan iso ongelma noissa eli sen takia kannattaa kai ensin yrittää myydä vaiks tääällä:)
 
Yeb
Tai sitten Kodin ykkösen kirppiksellä :) Pöytävuokra 12? ja itse olet paikanpäällä, rajoittaa tuota varastamista joita kyllä noilla kaikilla isoilla kirppiksillä harrastetaan luvattoman paljon :(
 
Eli ite myymään. :) Jaksaako sellaset vaatteet kiinnostaa, jotka ei o henkarissa ja viittiikö ihmiset kumartua kattomaan tavaraa maantasosta? Ite oon sellasissa hieman laiska. :ashamed: Mites sovitusmahdollisuus... Sellastahan noilla parkkiskirppareilla ei oikein ole. Haittaako?
 

Yhteistyössä