Milloin olet viimeksi käynyt lääkärintarkastuksessa?

  • Viestiketjun aloittaja MDD
  • Ensimmäinen viesti
"xxx"
No eilen kävin hakemassa ab kuurin.

Mutta sellaisessa terveelle ihmiselle tehtävässä perusteellisemmassa tarkastuksessa mitä vaikka työterveyshuollossa tehdään, en ole käynyt ikänä.
 
Keittiönoita
Vuosia sitten edellisen työpaikkani työhöntulotarkastuksessa. Nyt olisi keväällä pitänyt käydä, mutta enhän mä ole ehtinyt/jaksanut/muistanut/viitsinyt.
 
Non compos mentis
Viime kuussa tsekattiin keuhkot, silmät, korvat ja nenä sekä kurkku. Heinäkuussa tsekattiin mieli/sielu/pää/aivot. Siinähän sitä. En ole missään kokonaistarkastuksessa käynyt vuosiin.
 
Mä kävin jokunen viikko sitten ensin terveydenhoitajan tarkastuksessa (opiskelujen puolesta) ja kun siellä harmikseni taas nuo verenpaineet olivat vähän kohollaan niin kävin n. 2vk sitten lääkärin juttusilla, tosin tarkastus ei ollut kovin kummoinen, mutta kokeita määräsi aika liudan ja pitäisi varmaan ensi viikolla varatakin aikaa kuulemaan tulokset.
 
ö
Onko lääkärintarkastus siis ihan vain lääkärillä käynti? En kyllä muista, milloin olen käynyt, varmaan synnytyksen jälkitarkastuksessa 8 vuotta sitten. Työhöntulotarkastusta mulle ei ole tehty koskaan. Mä en edes tiedä, missä mun työterveyshuolto on.
 
ddd
Lääkärin tarkastuksessa viimeksi työpaikan kautta 2006, muuten sitten saannut juosta milloin minkäkin vaivan takia.

Pitäiskö tuommoisessa käydä sitten vuosittain? Varataanko vaan ihan joku yleistarkastus tk:hon vai miten pitäis toimia? Kuvittelin jostain että esmes tk ei anna aikaa kuin jos on kipeä tai joku muu syy.
 

Yhteistyössä