Milloin viimeksi olet viettänyt lapsista vapaan vuorokauden?

  • Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti
Mari
Minä olen kahdeksan vuotta sitten eli ennen esikoisen syntymää. Kuitenkin olen silloin tällöin ollut useita tunteja lapsista erossa eli vapaatakin on ollut. Mutta jännä kun ei tuu edes ajateltua kuinka tiiviisti lastensa kanssa on. :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Minä olen kahdeksan vuotta sitten eli ennen esikoisen syntymää. Kuitenkin olen silloin tällöin ollut useita tunteja lapsista erossa eli vapaatakin on ollut. Mutta jännä kun ei tuu edes ajateltua kuinka tiiviisti lastensa kanssa on. :)
2 vuotta sitten. 4 vuoden aikana lapsi ollut kerran yöhoidossa. :)
Mutta muuten saan lapsivapaata vaikka joka ilta, kun mies kotona.
 
aika useinkin. mies ottaa muksut mukaan ja menee aamusta vanhemilleen ja tulee illalla takasin. isovanhemmat peuhaa muksujenkans ja mies remppaa autoonsa. mä saan pötkötellä koko päivän ja istua koneella.
yökylässä noi ei ole ollu hetkeen muistaakseni,menee seuraavankerran meijän hääpäivänä jollon mennää ehkä hotelliin tms..nukkuun..
 

Kokonainen vuorokausi, tai oikeastaan kaksi, joulukuun lopussa, kun oltiin miehen kanssa "häämatkalla" ja tämänkin jälkeen on lapsi ollut kerran mummolassa yökylässä, mutta tuosta ei tullut kuin reilu puolivuorokautta, kun lapsi illalla mummolaan vietiin ja aamulla sinne sittne itsekin mentiin heti.
 
En vielä kertaakaan ole ollut koko vuorokautta lapsesta erossa, mutta muuten olen ollut ja käynyt tuulettumassa. Tässä keväällä tai viimeistään olisi tarkoitus että tyttö olisi ekaa kertaa yökylässä ilman minua tai miestä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
En kertaakaan sitten joulukuun 2003, kun sain esikoiseni.
Niin mutta sulla onkin lapset päivät päiväkodissa ja itse kotona. Siinä on hurjasti omaa aikaa. :)
Just :headwall:
Mutta kun ne ei ole siellä joka päivä, pitkää päivää. Vaan esim. tiistaina tyttö oli kotona, keskiviikkona molemmat oli kotona, eilen poika oli kotona...tänään molemmat on hoidossa 9-14, viikonlopun kotona, maanantaina varmaan taas jompikumpi tai molemmat kotona, ....Eli laske huviksesi paljonko mulla on sitä omaa, lapsivapaata aikaa? Illat ja viikonloput olen aina lasten kanssa, ei ole sitä miestä apuna eikä omaa aikaa vaikka jumpalla käynnin ajaksi kuten useimmilla on.
 

Yhteistyössä