Milloin viimeksi olet viettänyt lapsista vapaan vuorokauden?

  • Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Minä olen kahdeksan vuotta sitten eli ennen esikoisen syntymää. Kuitenkin olen silloin tällöin ollut useita tunteja lapsista erossa eli vapaatakin on ollut. Mutta jännä kun ei tuu edes ajateltua kuinka tiiviisti lastensa kanssa on. :)
2 vuotta sitten. 4 vuoden aikana lapsi ollut kerran yöhoidossa. :)
Mutta muuten saan lapsivapaata vaikka joka ilta, kun mies kotona.
Apua, mähän valehtelin. :D
Olin synnärillä tammikuussa, tosin sielläkin kyllä lapsi kävi.
 
Jaa-a, siitä taitaa olla kohta 21 vuotta (esikoinen täyttää 21 heinäkuussa ), aina on joku lapsista kotona. Kokonaista vuorokautta kokonaan ilman lapsia ei ole tainnut olla.

Mutta mukavia kahdenkeskisiä hetkiä yhden lapsen kanssa, tai miehen kanssa, kyllä. =)
 
Kokonaan lapsettoman vuorokauden maaliskuussa 2005, eli ennen esikoisen syntymää. Esikoisesta olin erossa 5vrk reilu vuosi sitten kun olin kuopuksen aknssa reissussa.

Muuten aivan kuin ap:lla noita lapsivapaita tunteja kyllä löytyy. Olen töissä, lapsilla on päiväkoti ja isäkin hoitamassa. Tarpeentullen mahdollista saada muualtakin lapsenvahti järjestettyä.

Noita lapsivapaita öitä löytyy yötyön ansiosta paljon. B) Ja kun lapset ovat työvuoron päälle hoidossa niin jopa 19h lapsettomia putkia tulee usein. Mutta tuota täyttä vuorokautta ei saa kokoon.
 
Siis koko vuorokauden?

En muista koska kun jos ollaan jossain käyty miehen kans kahdestaan niin illalla viedään lapset hoitoon ja seuraavana aamupäivänä haetaan...kuopuksen syntymän jälkeen lapset olleet yökylässä yhtäaikaa ehkä kolme kertaa, mutta en kyllä muista koska olisivat olleet koko vuorokauden...
 
En kertaakaan sitten Joulukuun2005,kun poika syntyi. Ei ole olleet hoidossakaan,kun olin äitiyslomien välissä töissä,teimme ukon kanssa eri vuoroja,eli siis lasketaanko tuo mun töissä olo sit "vapaa-ajaks" ;) :whistle: ai niin,silloin tosin olin öisin erossa penskoista,ku oli yövuoroja;)...nyt ens viikolla alkais taas työt,ja taas mennään eri vuoroissa ukon kans....
 

Yhteistyössä