Minä meikkaan joka päivä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minen kyllä jaksa. Mun kaveri on kyllä huippu, kun se ei voi edes postilaatikolle lähteä, ellei oo vähintään ripsaria naamassa :D

Lisään tähän vielä, että asuu sen verta syrjässä, että mahdollsuus, et joku naapuri sattuu just sillähetkellä kävelemään ohi on suunnillen 1:100 :whistle:
 
WTF
kolmannesta ku olin synäril, jouduis tunniks osastol, ni siel oli YÖKKÖ täysissä meikeissä!!!! oikeesti, osasto täynnä naisia jotka odottavat synnytykseen menoa tms ja yks on töysis meikeis... mä en meikkaa edes juhliin niin pal...

mä en tuomitse niitä ku meikkaa, vaikken ite ole meikannu ikinä muuten ku jos menen johki jahaluan "näyttää" kauniilta... mut en ymmärrä miks sairaalas tms joku meikkaa yöksi???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Musta se olis väärin jo mun miestä kohtaan näyttää yhtäkkiä kulahtaneelta kun ennen olen huolehtinut itsestäni. Tiedän kyllä että monelle käy näin, sitten ihmetellään kun ei miestä enää kiinnosta esim. seksi samalla lailla. Ei kai sitä kiinnosta jos nainen muuttuu muumiMAMMAksi.
:LOL: :LOL: onneks mulla ei ole noin pinnallista miestä. jos ois niin ois muuten kengän kuva takalistossa... :D vasta olin flunssassa, hiukset paskaset kun mitkä, räkä poskella ja kyllä tuota äijälle kelpasin ihan niinkin, sanoi vaan että nuha lähtee nussimalla... :whistle:
 
Voisikohan yksi syy olla se, että ko, yökkö viihtyy sen näköisenä? Ei se katso ympärillä olijoita, vaan omaa oloaan... Mutta joo, pointin ymmärtäisin, jos se olisi vaikkapa "miksi SoTe-alalla työskentelevä, varsinkaan tällä saralla, meikkaa niin julmetusti?"

ja mikä on sitten kenekin mielestä "täysi meikki", onko se jollekin ihan basic arki meikki ja toiselle se sotamaalaus :saint:
 
Mä laitan itteni kuntoon melkeinpä joka aamu, aikaa menee 15 min. Mä meikkasin ennen lasta jiten musta olis hulluu ajatella et äitiys olis muuttanu asioita niin paljon.
Mies kehuu meikattuna ja meikkaamattomana yhtälailla kauniiks ja seksikkääks.
Mua ei niin haittaa jos joku meikkaa tai ei meikkaa - enemmän haittaa se jos kuvitellaan et ulkosista asioista voi vetää jotain johtopäätöksiä ihmisestä esim meikkaava ja hiuksiaan laittava äiti ei houlehdi täysin lapsistaan kun viittii itseään tällätä tai meikkaamaton on masentunut, kulahtanut ja likanen kotiäiti joka on pian yh ku ei mies sellasta kauaa kato.
 
Tuohon miehen pinnallisuuteen, että jos mamma kulahtaa, niin ei se ole merkki mistään muusta ku siitä, ettei jaksa edes itsestää huolehtia, jos ennen on jaksanut. Kyllä miekin vaadin mieheltä, että se käy parturissa, eikä ala muistuttamaan mitään haaksirikkoutunutt, oli tilanne mikä tahansa normaali puitteissa.
 

Kun viitenä päivänä viikossa täytyy töissä olla edustavan näköisenä meikattuna ja laitettuna, niin kyllä viikonloppuna jää meikkaaminen minimiin. Jos ollaan vaan kotona en meikkaa ollenkaan ja tukka on ponnarilla, jos lähdetään kaupoille tms. saatan laittaa ehkä ripsaria ja sitten tietty jos kyläilemään mennään, niin vähän enemmän. Ja viikonloppuna paras vaate on collegehousut! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
enemmän haittaa se jos kuvitellaan et ulkosista asioista voi vetää jotain johtopäätöksiä ihmisestä esim meikkaava ja hiuksiaan laittava äiti ei houlehdi täysin lapsistaan kun viittii itseään tällätä tai meikkaamaton on masentunut, kulahtanut ja likanen kotiäiti joka on pian yh ku ei mies sellasta kauaa kato.
Juuri näin, hyvin sanottu

 
Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
mut mä ainakin haluan tuntea itseni kauniiksi ja toki haluan et miehenkin silmää miellyttää. Miellyttää saunassakin, saunanpuhtaana, ei siitä oo kiinni.

Mä ainakin tunnen itseni kauniiksi ihan ilman meikkiäkin ja mieskin on lukemattomia kertoja kehunut kauniiksi nimenomaan meikittömänä.

Ärsyttää vaan niin paljon kun meikkaamaton nainen rinnastetaan täällä kulahtaneeseen, lihonneeseen ja tukka likaisena kulkevaan MAMMAAN.

Olen kaunis, seksikäs ja pirteä persoona. Meikattuna tai ilman. Myös miehen mielestä.
Mutta jos avaan suuni ja totean palstalla, että viikossa on vähemmän päiviä jolloin meikkaan, kun päiviä jolloin kuljen luonnollisena, olen jotenkin kulahtanut ja säälittävä mammaihminen jonka mieheltä on hävinnyt seksihalut kauhtunutta akkaa katellessaan.

Jokainen tekee niinkun tykkää, mut turha minusta on kaikkia vähemmän ehostavia luokitella edellä mainitulla tavalla.. Varsinkaan näkemättä.
Tsiisus! Minähän puhuin vain itsestäni!!! En ole noin luokitellut!!! :eek:
Minä vaan tykkään naamastani enemmän meikattuna, vaikka munkin mies on mun kauneutta ylistäny ilman meikkiäkin! Ööh, minusta vaan enemmän tuntuu aamutuimaan ilman meikkiä että pienimmät vastaantulevat lapset rupeis itkemään mut nähdessään ja siks meikkaan ihan oman oloni takia :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
minen kyllä jaksa. Mun kaveri on kyllä huippu, kun se ei voi edes postilaatikolle lähteä, ellei oo vähintään ripsaria naamassa :D

Lisään tähän vielä, että asuu sen verta syrjässä, että mahdollsuus, et joku naapuri sattuu just sillähetkellä kävelemään ohi on suunnillen 1:100 :whistle:
ei kait tuo oo vielä pahakaan,mun tutun pitää laittaa kulmakarvoihin väriä ja huulipunaa huuliin yöksi!jos joku vaikka sattuu aamulla tulee kylään :D
 

Yhteistyössä