minä olin sitten se äiti, joka syötti 11-kuiselle juustohampurilaista hesessä...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
firequeen
.. tai pikemminkin sitä sämpylää :D annoin pieniä palasia pelkkää sämpylää, katsoin ettei ollut majoneesia tms. vaan pelkkää leipää. tyttö kun niin tykkää natustella sämpylöitä... vettä tuttipullosta palan painikkeeksi ja neiti simahti niin tyytyväisenä :) !
 
Heh.. Mulla aina vauva-aikana vaivas noissa paikoissa se, ettei ollut mitään muuta kuin niitä hampurilaisjuttuja. En tiedä onko nykyään sitten. Just sellasta mitä vois antaa tuollaiselle pikkuiselle.

Tuskinpa se majoneesikaan ois niin kovin vaarallista jos harvoin saa ;) Meillä kuopus söi 9kk iästä jo samaa ruokaa muiden kanssa.
 
vieras
Minä olen ostanut niitä pelkkiä sämpylöitä meidän lapsille heseltä pienempinä. Ei ole tarvinnut varoa mitään majoneesia, kun on saanut antaa sen hampparisämpylän käteen.
 
Olisi mahdollisuus vaikuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mäkin annoin 1veelle muutaman palan berliinin munkista eilen kahvilassa ja päälle joi maissivelliä tuttipullosta! Tyttö oli ihan onnessaan: Nam nam nam huuteli!
kannattaako tuon ikäistä opetaa munkin makuun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olisi mahdollisuus vaikuttaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mäkin annoin 1veelle muutaman palan berliinin munkista eilen kahvilassa ja päälle joi maissivelliä tuttipullosta! Tyttö oli ihan onnessaan: Nam nam nam huuteli!
kannattaako tuon ikäistä opetaa munkin makuun?
Ei hyvänen aika.. :headwall: Ei pidä liiallisuuksiin mennä! Ei se vauva siitä miksikään mene että maistelee!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Itse olisin antanut kyllä muutakin siitä kuin vain kuivaa sämpylää.
kun neiti rakastaa sitä "kuivaa sämpylää" :D isi lykkää aina sämpylän käteen ilman mitään margariinia tms ja tyttö syö niin onnellisena...
 

Yhteistyössä