minä olin sitten se äiti, joka syötti 11-kuiselle juustohampurilaista hesessä...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
nam
Alkuperäinen kirjoittaja Olisi mahdollisuus vaikuttaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mäkin annoin 1veelle muutaman palan berliinin munkista eilen kahvilassa ja päälle joi maissivelliä tuttipullosta! Tyttö oli ihan onnessaan: Nam nam nam huuteli!
kannattaako tuon ikäistä opetaa munkin makuun?
1-vuotiasta voi tutustuttaa ihan kaikkiin makuihin. Miksi ei myös siihen munkin makuun?
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Oi kamala kuinka sä uskalsit... :LOL:

Eihän lapsille saa antaa mitään hyvää, no jos nyt joskus maissinaksuja sitte muutama. :whistle:
Niin, ja maissinaksujakaan ei tosiaan parane antaa kuin max 2päivässä. Tai sit ei ainakaan sitä kannata tällä palstalla kertoa!!!
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja Olisi mahdollisuus vaikuttaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mäkin annoin 1veelle muutaman palan berliinin munkista eilen kahvilassa ja päälle joi maissivelliä tuttipullosta! Tyttö oli ihan onnessaan: Nam nam nam huuteli!
kannattaako tuon ikäistä opetaa munkin makuun?
Meidän lapset ei juuri herkuttele. Pojalla karkkipäivä kerran viikossa ja pienempi maistoi eilen ekan kerran munkkia. Minä äiti syön kyllä salaa herkkuja ja toistaiseksi olen pysynyt hoikkana! Jotta saat mielenrauhan, voin sanoa, että tyttö saa vielä tovin odotella pääsyä herkkujen maailmaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sun 11 kk syö tuttipullosta yhtään mitään?!? Eikös nokkamukiin pitäisi jo siirtyä tai tavalliseen lasiin.
kippaa yleensä nokkamukin sisällön päälleen tai lattialle, joten harjoittelemme kotona... ulos lähtiessä mukana on tuttipullo
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tissis:
ja syönyt itse *yök* rasvahampurilaisesi. Kas kun et vielä tikkaria lykännyt suuhun, että menee hampaatkin.
Voi, hän ei ollut kuitenkaan niin viksu äiti että tikkarin olisi älynnyt antaa. minä varmasti olisinkin tuikannut tikkarin suuhun sen tissin sijaan tuon ikäiselle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Itse olisin antanut kyllä muutakin siitä kuin vain kuivaa sämpylää.
kun neiti rakastaa sitä "kuivaa sämpylää" :D isi lykkää aina sämpylän käteen ilman mitään margariinia tms ja tyttö syö niin onnellisena...
Sämpylää! Hiilareita! Ehkä korkeintaan muru hiivatonta täysjyväruisleipää. Lapses kuolee jos syö vaaleita viljoja!

Tää on taas niin ihq ketju.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Itse olisin antanut kyllä muutakin siitä kuin vain kuivaa sämpylää.
kun neiti rakastaa sitä "kuivaa sämpylää" :D isi lykkää aina sämpylän käteen ilman mitään margariinia tms ja tyttö syö niin onnellisena...
Sämpylää! Hiilareita! Ehkä korkeintaan muru hiivatonta täysjyväruisleipää. Lapses kuolee jos syö vaaleita viljoja!

Tää on taas niin ihq ketju.
:LOL: :LOL:
Sori. Juu, meijänki mini elää VAIN vaaleella leivällä.. xD
Kyllä ne muutaki syö.. :saint:
 
ap
niin ja viime viikolla kaupungilla jaoimme tytön kanssa joulutortun, "namm" vaan huuteli :D päälle söi vielä puoli pussia maissinaksuja kun äiti luki iltalehden ja joi lattensa... ;)
 
Bon Apetit
Syyttäkääpä sitten ihan itseänne kun ipanat on siinä iässä että käyvät itse kaupasta hakemassa suklaapatukkaa välitunnilla eikä kouluruoka kelpaa..

*mumsmums* ;)
 
vieras
Ja mä oon se äiti joka syöttää lapsille samaa ruokaa kun muullekin perheelle 9kk iästä alkaen. Ja ei, me ei ruokailla jokapäivä hesessä, mutta silloin kun käydään siis sieltä tilataan koko potretille. Joten en näe tuossa mitään kummallista, me vedettiin eilen hampurilaiset koko perhe cokiksen kera.
 
Helmi S
Meidän esikoinen sai aikanaan 1-v synttärin kunniaksi lastenhampurilaisen. Vähän noloillen tietysti sen annoin sitä syödä, vaikka oli noin erikoistilanne. Paikalle pölähti joku muutaman vuoden ikäinen poika, joka huusi kovaan ääneen: "kattokaa, vauva syö hampurilaista"! En ollut sillä hetkellä kauheen ylpeä äiti...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täälläkin yksi huono äiti, meidän tyttö, 11kk, on saanut joinakin päivinä pienen maistiaisen suklaakalenterista. Hyi minua!
Mun 9kk ikäisellä kuopuksella on oma suklaakalenteri josta saa JOKA PÄIVÄ :D
Niin sitä pitää!:D
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mä oon se äiti joka syöttää lapsille samaa ruokaa kun muullekin perheelle 9kk iästä alkaen. Ja ei, me ei ruokailla jokapäivä hesessä, mutta silloin kun käydään siis sieltä tilataan koko potretille. Joten en näe tuossa mitään kummallista, me vedettiin eilen hampurilaiset koko perhe cokiksen kera.
Hieno homma, mäkin haluun Heseen!!! Meidän pienimmäisen suurin herkku siellä on lappaa ranskalaisella se ketsuppikuppi tyhjäksi.
 

Yhteistyössä