Minä taidan olla kohta exn takia lataamossa

Pitkä tarina joten ensin pohjustusta.

Erottiin exän kanssa kun selvisi exän todella törkeä pettäminen. Ensin ex tahtoi jäädä itse asumaan yhteiseen taloon ja minä olin ihan suosiolla muuttamassa pois. Ex ei saanut kuitenkaan isoa lainaa pankista millä olisi lunastanut talon itselleen. Ex ehdotti että hän muuttaa pois ja minä jään lasten kanssa tähän taloon asumaan ja kun ollaan maksettu talolainaa vielä joku vuosi niin myydän talo ettei kummallekkaan jää velkaa.

Ex muutti pois ja minä maksan kaikki talon kulut yksin ja lainan lyhennykset myös, exällä ei ole mitään kuluja taloon liittyen.

Ex piinasi minua kun yhdessä oltiin ja vielä pahemmin se piinaa nyt, se tekee elämästäni helvettiä.

Tuossa oli pohjustusta, exällä leviää pää, se alkoi heti pois muuton jälkeen kyttäämään onko minulla uutta miestä, heti alkoi jopa kymmenen tekstiviestiä päivässä rumba joissa kaikkissa kysellään Joko on uus mies? Ketä nait? Annatko p*llua, jos et anna niin kuka se ukko on? Ketä miehiä sulla on? Onko sulla suhde Pekkaan? Onko suhde Mattiin? Joko oot antanu Karille? Näitä tämmösiä viestejä on nyt päivittäin tullut useita..
Sen lisäksi exä vuoroin haukkuu minut ja vuoroin kerjää takaisin.

Minä olen nyt syyllinen hänen unettomuuteen, hänen erosta johtuvaan masennukseen, hänen p*llun puutteeseen, hänen rahattomuuteen...lista on loputon.
Yölläkin se kirjoittelee niitä viestejä tai sähköposteja joita on yön aikana voinut tulla joku 5kpl..

Nyt se eilen keksi että talo on myytävä välittömästi vaikka aivan pilkkahinnalla koska hän ei kestä jos vieraita miehiä kulkee Hänen kattonsa alla, hän ei kuulema voi hyväksyä minun kohdaltani edes yhdenillan juttua jos se tapahtuu hänen puoliksi omistamassaan talossa... Kaksi päivää olen nyt kuunnellut rähinää siitä että talo on saatava heti myyntiin ennenkuin joku mies käy panemassa hänen entistä vaimoaan hänen entisessä kodissaa. Oli tänään jopa soittanut veljelleni ja vinkunut puhelimeen kuinka hänellä leviää pää jos joku nai hänen vaimoaan hänen talossaan..

Tämä on vain jäävuoren huippu, mutta minä olen kohta lataamossa tuon tyypin takia.. se kulkee tuolla oven takana itkemässä liki joka ilta ja on aivan saakelin vainoharhainen, se reppana ilmeisesti kuvittelee yllättävänsä minut jonkun ukon kanssa. Minun piti hommata turvaketju ulko-oveen ettei ex pääse enää yöllä tänne taloon sisälle, hänellä kuulema on oikeus tietää kuka mies hänen vaimonsa vieressä makaa.
Minulla on neljä pientä lasta, kolmivuorotyö ja kodinhoitaminen siihen päälle, mutta ex ei tajua että minulla ei ole mitään kiinnostusta mihinkään mies juttuihin nyt, eikä aikaa edes. Niin missä välissä minä minä mitään uutta miestä etsisin.
:headwall:

Mä olen aivan kypsä.
Ja tiedän että uuden kodin etsiminen on aloitettava. Mä vaan luulen että ex keksii jotain muuta kunhan talo saadaan myytyä, sitten se löytää uuden aiheen jolla kiusata.
Kirjoitin aika suuressa vitutuksessa tämän kirjoituksen mutta sainpahan päästellä höyryjä.
 
nh
muutat vaa äkkiä pois ja sen jälkeen voit todeta että sinun asiat ei hänelle enään kuulu.. panet ketä sattuu huvittamaan ja sillä siisti. lasten asiat tietenkin heidän isälleen kuuluu mutta sinun eivät
 
vieras
Hyviä neuvoja samankaltaisesta tilanteesta: Alä heti etisiä asuntoa, kun saat sen ota uusi puhelinnumero (salainen) heti käyttöön ja lähteä ex:lle viesti että sun numero jonka se tietää on suljettu paitsi silloin ja silloin tarkka kellon aika kerran viikossa VAIN LASTEN asioissa. Käytä uutta numeroa muuhun elämään ja pidä oikeesti se toinen puhelin vaan sen ajan päällä minkä sovit. Hanki kämppä kerrostalosta niin ylhäältä ettei pääse ikkunoista lurkkii ja jos voit niin ovisummeri talosta et ovet on aina lukossa ja summeri pois päältä :) näillä pärjää jos ei aivan umpihullu oo se ex..

 
Mä säästäisin kaikki viestit, menisin poliisille ja hankkisin lähestymiskiellon. Ja näin olen tehnytkin. Saat rauhaa miettiä että kuinka toimia. Voimia, pidä puhelimessa aina hätää ajatellen numerot helposti valittavissa ja pyydä että läheiset pitävät puhelimensa auki öisinkin. En tarkoita että exäsi hirmustuu ja tekee väkivaltaa, mutta tuosta on siihen enää kovin lyhyelti matkaa. Kokemusta on. Hurjasti voimia :hug: Sä pärjäät kyllä, olet Nainen =)
 
kokemusta on
soitto poliisille kun seuraavan kerran oven taakse valittamaan. kaikki viestit talteen ja hakemaan lähestymiskielto. asunto heti myyntiin ja uutta asuntoa etsimään. soitto maistraattiin ja omat ja lasten tiedot salaisiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Voi ei... Onko sulla ystäviä jotka vois auttaa? Mä varmaan soittasin poliisit jos ei jättäis pyynnöistä huolimatta rauhaan... Voisko sun ex satuttaa sua?
Ei se ole koskaan satuttanut fyysisesti, mutta mistä sitä koskaan tietää.
Mä kävi sen kans todella kovan helvetin läpi näiden vuosien aikana mitä yhdessä oltiin, nyt se helvetti vain jatkuu, ei se lopeta koskaan.
Se uskottelee lapsille että ero on vain väli aikainen ja että "Isin pitää näyttää äitille että äiti ei voi isiä kohdella huonosti" ja "kun äiti on ottanut opikseen niin kyllä isi muuttaa takaisin kotiin"

Se on muka paluttanut talon avaimet mulle mutta on se voinut teettää itselleen uusia avaimia, ei se kuitenkaan yöllä enää tietämättä tänne tule kun on tuo turvaketju.
 
Jos mä muutan heti pois niin mulle jää sitten talon kustannukset maksettavaksi+vuokra-asunnon :/ joten olis tämä kaupaksi ensin saatava...
Itse se paskaperse ehdotti tätä järjestelyä ja minä idiootti suostuin :/

Ei auta se turvaketju, tiedän. Mutta kyllä siitä sen verran ääntä lähtee että kerkiän herätä ennen kuin se sisään tulee. Ei meinaan ole kiva herätys kolmelta yöllä kun ex repii peittoja päältä pois ja karjuu että onko sulla joku ukko täällä :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Jos mä muutan heti pois niin mulle jää sitten talon kustannukset maksettavaksi+vuokra-asunnon :/ joten olis tämä kaupaksi ensin saatava...
Itse se paskaperse ehdotti tätä järjestelyä ja minä idiootti suostuin :/
Juu totta, mutta esim. lainasta voi maksaa pelkät korot ja jos hinta on sopiva suhteessa talon kuntoon/sijaintiin jne. niin voi mennä nopeesti kaupaksi. Mutta toki sinähän se lastesi kanssa siinä kurjimuksessa elät :(
 
vieno
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Jos mä muutan heti pois niin mulle jää sitten talon kustannukset maksettavaksi+vuokra-asunnon :/ joten olis tämä kaupaksi ensin saatava...
Itse se paskaperse ehdotti tätä järjestelyä ja minä idiootti suostuin :/
Kannattaa kääntyä sosiaalitoimiston puoleen. Sieltä mahdollista saada apua.
Saattaa olla että sos.huolto maksaisi sinun vuokraa sen aikaa että talo menee kaupaksi jos kerta talossa asuminen on mahdotonta ja kyseessä on pienet lapsetkin...
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Jos mä muutan heti pois niin mulle jää sitten talon kustannukset maksettavaksi+vuokra-asunnon :/ joten olis tämä kaupaksi ensin saatava...
Itse se paskaperse ehdotti tätä järjestelyä ja minä idiootti suostuin :/

Ei auta se turvaketju, tiedän. Mutta kyllä siitä sen verran ääntä lähtee että kerkiän herätä ennen kuin se sisään tulee. Ei meinaan ole kiva herätys kolmelta yöllä kun ex repii peittoja päältä pois ja karjuu että onko sulla joku ukko täällä :x
:eek: tossa vaiheessa minä soittaisin poliisit sen hakemaan :eek:
 

Yhteistyössä